MuscleMeat

Het grote iPhone topic

Ik ben benieuwd. Ik wil mms'en verdorie!

Weet iemand eigenlijk hoe het gaat werken met de kosten van die mms? Voor de NL gebruikers bij T-Mobile? Zal het zo gaan werken dat het mms'en van een foto 2 of 3 normale sms'en kost, of moet je gaan bijbetalen ofzo? Hoop natuurlijk het eerste, aangezien ik elke maand wel aardig wat sms'en over houdt met mijn i-300 bundel.

de x aantal smsje die je hebt, zijn uit je SMS-bundel. Oftewel niet te gebruiken voor je MMS.

helaas dude :o

• Topic Starter Topic Starter
de x aantal smsje die je hebt, zijn uit je SMS-bundel. Oftewel niet te gebruiken voor je MMS.

helaas dude :o

Hmmz, worden het dan extra kosten voor de mms functie? Of moet je er dan een mms bundel bij gaan kopen dadelijk?

Ff t-mobile site checken...

Hmmz, worden het dan extra kosten voor de mms functie? Of moet je er dan een mms bundel bij gaan kopen dadelijk?

Ff t-mobile site checken...

Heb eigenlijk geen flauw idee of je een MMS bundel kunt kopen, wel weet ik dat de kosten voor het mms-en vrij hoog waren(+/- 2 euro p/mms). Of dat het nog steeds is weet ik eerlijk gezegd niet.

Heb eigenlijk geen flauw idee of je een MMS bundel kunt kopen, wel weet ik dat de kosten voor het mms-en vrij hoog waren(+/- 2 euro p/mms). Of dat het nog steeds is weet ik eerlijk gezegd niet.

Precies, en waarschijnlijk zullen ze die shit kei hard gaan melken. Naja, we zullen het over 1 uur en 45 minuten wel zien :)

Ondertussen nog maar een potje Peggle spelen :)

hopelijk is in 3.0 de remote root vulnerability gefixed....
all your base are belong to us.

Precies, en waarschijnlijk zullen ze die shit kei hard gaan melken. Naja, we zullen het over 1 uur en 45 minuten wel zien :)

Ondertussen nog maar een potje Peggle spelen :)

T-mobile zegt er niets over. Maar goed...

Swirleymms?

Overigens support de IPhone mms vanaf de update maar de provider niet noodzakelijkerwijs...AT&T komt bijvoorbeeld pas in de zomer met een mms-update in het abo.

Ik had gehoord dat het ook mogelijk zou gaan zijn IPhones te connecten met bleutooth na deze update...maar dat lijkt niet zo te zijn...

De meest updates zijn eigenlijk zaken die je had mogen verwachten bij aanschaf van dat ding.

Ik ben er blij mee, maar het bevestigd bij mij het al lang levende gevoel dat apple (programmers) en commonsense gewoon niet samen gaan.

De meest updates zijn eigenlijk zaken die je had mogen verwachten bij aanschaf van dat ding.

Ik ben er blij mee, maar het bevestigd bij mij het al lang levende gevoel dat apple (programmers) en commonsense gewoon niet samen gaan.

laat de programmers er lekker buiten wil je, het is marketing waar jij jouw problemen mbt features moet zoeken.

laat de programmers er lekker buiten wil je, het is marketing waar jij jouw problemen mbt features moet zoeken.

Voor zover gebruikelijk maken programmers de software als in de markt gestandaardiseerde software niet meegeprogrammeerd is dan is dat niet de schuld van marketing.

Marketing levert en creeert waarde...geen inhoud...kortom: "ik heb dit en wil dat er voor terug."

Dat "dit" dat dan weer verkocht wordt door Marketing wordt gemaakt....en software wordt geprogrammeerd. Het feit dat die standaardzaken met een simpele software update nu opeens wel mogelijk zijn wijst er dus compleet op dat de oorzaak van het niet bestaan ligt bij programmeurs.

Uiteindelijk natuurlijk bij apple als bedrijf...

heeft iemand nog leuke apps ontdekt de laatste tijd? en is jullie internet ook zo langzaam de laatste tijd? bij mij wel schandalig als je bedenkt wat je er voor betaalt per maand!:eek:

Visual voicemail bedoel je denk ik. Dat is alleen voorbehouden aan de t-mobile abonnees.
Ja nu wel dus... Maar als Apple volledige ondersteuning geeft aan Hi geldt dat toch niet meer?

Of hoe lang blijft t-mobile daar een monopoly op houden?

Voor zover gebruikelijk maken programmers de software als in de markt gestandaardiseerde software niet meegeprogrammeerd is dan is dat niet de schuld van marketing.

uh, het 1e deel van de zin ben ik het mee eens, developers schrijven software. wat je daarna wilt duidelijk maken is me totaal onduidelijk:
in de markt gestandaardiseerde software meeprogrammeren !?!?!?!?

Marketing levert en creeert waarde...geen inhoud...kortom: "ik heb dit en wil dat er voor terug."

dit is ook al niet te volgen voor me. of ik ben een idioot of jij praat poep. zou je dit eens anders willen formuleren aub?

mbt marketing, denk aan TIME TO MARKET.. zou dat geen invloed hebben op de feature set denk je? hm hm, vast wel he!

Dat "dit" dat dan weer verkocht wordt door Marketing wordt gemaakt....en software wordt geprogrammeerd. Het feit dat die standaardzaken met een simpele software update nu opeens wel mogelijk zijn wijst er dus compleet op dat de oorzaak van het niet bestaan ligt bij programmeurs.

Uiteindelijk natuurlijk bij apple als bedrijf...

weer een heel verhaal waar echt geen touw aan vast te knopen is! als je dit zelf terug leest, snap je het dan zelf nog?!?

simpele software update? heb jij inzage in de code/development proces? of lul je zomaar wat...

heeft iemand nog leuke apps ontdekt de laatste tijd? en is jullie internet ook zo langzaam de laatste tijd? bij mij wel schandalig als je bedenkt wat je er voor betaalt per maand!:eek:

Handig

ephoto ... meerdere foto's per email... is vandaag toevallig gratis.

Mover .... bestanden fotos/ adressen uitwisselen tussen iphone gebruikers op het zelfde wifi

Stanza... boeken lezen en de klassiekers gratis downloaden :)

Pandorabox...bijhouden wat in de aanbieding is, wat in prijs is verlaagd in de app store

quickoffice ... zegt genoeg...

Vermaak

Colorsplash ... maakt je foto's zwart-wit en je kan dan bepaalde delen eruit lichten door ze kleur te geven...is gewoon grappig om te doen.

?? (weet het nog niet)

Koi-pond ... super suf...maar wel grappig (niet gratis)

Liquid-lite .... suf...tot ik ontdekte dat mijn collega's niet doorhebben dat het geluid bij mij vandaan komt en steeds door het klotsende geluid moeten gaan zeiken :) Dat loopt nu al een weekje zo... :) :D

Handig

ephoto ... meerdere foto's per email... is vandaag toevallig gratis.

Mover .... bestanden fotos/ adressen uitwisselen tussen iphone gebruikers op het zelfde wifi

Stanza... boeken lezen en de klassiekers gratis downloaden :)

Pandorabox...bijhouden wat in de aanbieding is, wat in prijs is verlaagd in de app store

quickoffice ... zegt genoeg...

Vermaak

Colorsplash ... maakt je foto's zwart-wit en je kan dan bepaalde delen eruit lichten door ze kleur te geven...is gewoon grappig om te doen.

?? (weet het nog niet)

Koi-pond ... super suf...maar wel grappig (niet gratis)

Liquid-lite .... suf...tot ik ontdekte dat mijn collega's niet doorhebben dat het geluid bij mij vandaan komt en steeds door het klotsende geluid moeten gaan zeiken :) Dat loopt nu al een weekje zo... :) :D
cool ephoto lijkt me wel handig, ik maak er heel veel gebruik van om fotos te mailen :D haha lachen man dat je collegas het niet doorhebben :roflol:

ik heb deze apps:
Aroundme
Kranten
MMAtracker
Kenteken
NOSJournaal
Sol Free
Buienradar
Telegraaf
Nu.nl
Dog free
Lux touch
Strenght
Nimbuzz
Trailers int.

iNap (gewekt worden op basis van lokatie dbv gps).
Decibel (om het geschreeuw van mn collega's aan te kunnen tonen)
Shazam (hoor je een nr. wat je niet kent.. clickteclick en je weet de artiest, nummer)
Fatwatch (guess what)
File info (doh)
WifiTrak (zoek wifi networks)
Take me to my car (handig in nieuwe steden e.d.)

uh, het 1e deel van de zin ben ik het mee eens, developers schrijven software. wat je daarna wilt duidelijk maken is me totaal onduidelijk:
in de markt gestandaardiseerde software meeprogrammeren !?!?!?!?

Ik zal het even op de nijntje-pluis manier brengen:

Als bepaalde functies in de hele markt breed worden gedragen en zo vaak voorkomen dat je er vanuit mag gaan dat ze in elk soortgelijk product worden meegeleverd dan spreek je van markt standaard. Als het om softwarematige functies gaat dan....

dit is ook al niet te volgen voor me. of ik ben een idioot of jij praat poep. zou je dit eens anders willen formuleren aub?
Open deur..,.maar ik heb al twee gele kaarten...dus

Wat ik je heb gegeven is de standaard definitie van marketing. Marketing houdt zich bezig met product VERKOOP/RUIL/HANDEL. Marketing creert de waarde van een product mbt tot de markt en de omwisseling van jouw product tegen een ander product (in dit geval geld).

mbt marketing, denk aan TIME TO MARKET.. zou dat geen invloed hebben op de feature set denk je? hm hm, vast wel he!
Dus wat je wil zeggen is dat je kiest voor het porgrammeren van een gestandaardiseerde app als..."stock exchange" maar niet voor Bleutooth communicatie? Je wil zeggen dat je in bijna alle features landscape meegeeft, maar niet in mail en sms waar dit LOGISCH is?

Tja...en let wel...we zijn alweer een paar updates verder. Dus je TIME TO MARKET argument is kul.

weer een heel verhaal waar echt geen touw aan vast te knopen is! als je dit zelf terug leest, snap je het dan zelf nog?!?
Het is toch echt heel duidelijk...maar zie mijn antwoord op een eerdere vraag...

simpele software update? heb jij inzage in de code/development proces? of lul je zomaar wat...
Nee maar als jan met de boeren pet een app kan programmeren in zijn vrije tijd dat MMS toestaat op een telefoon die dit zelf nog niet softwarematig ondersteunt en als een 14 jarig kind een app kan bouwen met landscape email en sms apps dan mag je verwachten dat het niet al te moeilijk kan zijn voor een professionele programmeur van Apple

EDIT:

je vat het erg persoonlijk op...programmer ?

Installing OS3.0! :D

Terug
Naar boven