- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
****ers....iphone activatie server is tijdelijk niet bereikbaar kan iphone niet bijwerken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****ers....iphone activatie server is tijdelijk niet bereikbaar kan iphone niet bijwerken

Goede post THP1976, maar ik denk ook dat jullie misschien een beetje naast elkaar heen lullen.
Kijk, marketing bepaald niet echt welke functies wel of niet gereleased worden, maar de programmeurs bij Apple net zo goed niet. Dat zijn gewoon strategische beslissingen die hogerop gemaakt worden. De apple programmeurs hadden die opties tijden geleden ook wel kunnen maken, of misschien al gedaan. Toch is er door de wat hogere mannen beslist dat dit pakket op deze datum gereleased wordt, waarschijnlijk ook om de nieuwe iPhone wat meer kracht bij te kunnen zetten. Ik ben geen bedrijfskunde man, maar je hebt toch een beetje de marketingmix (THP1976's punt) maar ook de bedrijfsstrategie, wat sowieso niet zo strak gedefinieerd is.
hoe zit dat trouwens met die apps?
kan je de betalende apps niet downloaden via rapidshare of overzetten van een vriend die ze gekocht heeft of gaat dat niet?
Voorverkoop
Op 19 juni start de voorverkoop van de iPhone 3G S 16GB en 32GB via T-Mobile.nl, 0800 - 7123 en de T-Mobile Shops. Via de Online Shop en het telefoonnummer van T-Mobile kun je de nieuwe iPhone's direct aanschaffen. Via de T-Mobile Shops kun je een nieuwe iPhone naar keuze reserveren.
Alle iPhone's, dus ook de in prijs verlaagde iPhone 8GB, worden vanaf 26 juni geleverd, op volgorde van bestelling. De levertijd is maximaal zes weken. Op 26 juni start ook de verkoop in de iPhone 3G S-verkooppunten.

Super k*t man...ik heb mijne aangeschaft bij de apple store een dag voordat de nieuwe release bekend gemaakt werd. Was ik echt wel een beetje erg pissed over... maar volgens apple is dat jammer maar helaas.
voortaan wat rumor sites in de gaten houden
Macrumors.com
en in de tussentijd voldoet 3G nog prima.Super k*t man...ik heb mijne aangeschaft bij de apple store een dag voordat de nieuwe release bekend gemaakt werd. Was ik echt wel een beetje erg pissed over... maar volgens apple is dat jammer maar helaas.

Beetje dom van jezelf, elk jaar vernieuwen ze hun product, ik heb het zelfs wel 5 keer gepost hier dat ze rond deze tijd de nieuwe iphone uitbrengen![]()

Als ik al een iphone (of andere foon) gehad zou hebben en m'n abbo liep nog door, dan had het me geen reet geinteresseerd
En ben nu zelfs nog minder kwijt per maand dan ik was met m'n vorige abbo...