XXL Nutrition

Het grote iPhone topic

Ik ben het met alles eens, behalve dat laatste :rolleyes: het is en blijft een reteduur ding.
Hangt ook af van waar je 'm koopt en met welke deal. HD2 is natuurlijk ook niet goedkoop, en dan moet je nog SD kaarten kopen voor meer opslag. Qua prijs verschilt het dan nog amper, smartphones zijn nu eenmaal niet goedkoop, maar je kan er ook heel wat mee. Ik ga nu bijv. mijn TomTom GPS weg doen, heb met de iphone een gratis GPS, die eveneens makkelijker op zak kan. Dat moet je allemaal in de prijs opnemen.

Heeft er iemand nog leuke (gratis) gadget-tips voor de iPhone? :)

TVGIDS is ideaal. Ben er totaal niet in thuis dus ben benieuwd.

koop eens een telefoon, mp3 speler en gps systeem apart , ben je bijna evenveel kwijt

Hangt ook af van waar je 'm koopt en met welke deal. HD2 is natuurlijk ook niet goedkoop, en dan moet je nog SD kaarten kopen voor meer opslag. Qua prijs verschilt het dan nog amper, smartphones zijn nu eenmaal niet goedkoop, maar je kan er ook heel wat mee. Ik ga nu bijv. mijn TomTom GPS weg doen, heb met de iphone een gratis GPS, die eveneens makkelijker op zak kan. Dat moet je allemaal in de prijs opnemen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook een iPhone 3GS 32Gb.
Zoals je wel weet zijn er geen deals in k*t-België, dus ik heb de volle prijs moeten betalen :(
Maar als je puur vergelijkt met andere smartphones is de iPhone echt wel duur. natuurlijk is geen enkele zo gebruiksvriendelijk als de iPhone. Ik had hiervoor een Nokia N95 8Gb gekocht omdat die er op papier beter uitzag, echter een mp3 collectie bijhouden op Symbia is een no go. Accessoires en software sucken ook bij de andere fabrikanten.
Iphone is gewoon de leukste smartphone, vooral dankzij slimme marketing :D alle grote namen maken exclusieve hardware en software voor Apple.

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Heeft er iemand nog leuke (gratis) gadget-tips voor de iPhone? :)

TVGIDS is ideaal. Ben er totaal niet in thuis dus ben benieuwd.

Genius
Wikipedia
iTranslate
Booking.com
Filmtrailer
iPc (deze moet je als noob dan echt wel hebben, blijf je meteen bij met de nieuwste releases)
PS mobile
Convertbot

en een heleboel leuke games, iTunes app store FTW :D

Laatst bewerkt:
Lekker cheap doen 1,2,3,4

Dit is overigens het grote iphone topic, niet het grote vergelijk de smartphone topic ;)

Mooi dat het gelukt is T ;)

appz

tomtom europa (spreekt voor zich)
aanbieding (aanbiedingen van de week van verschillende winkels)
supermarkt + (aanbiedingen van de week van verschillende winkels)
gemist (tv programma's helaas alleen van nl 1-2-3)

Bodybuilding podcasts

wel cool!! leuk om ff ergens te luisteren.. beter dan op de pc iedergeval..

Pro bodybuilding weekly te vinden (met bob & dan)

Heavy muscle radio (dave palumbo en john romano)
(ook off topic radio met the wack pack:p)

Installous is zo relaxt, gewoon alles kan je daarvan afhalen

Filmpje over het gevonden prototype. 7 juni wordt naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe iPhone door Apple aangekondigd...
als die de nieuwe wordt dan wordt het teren op naam. Hij ziet er niet uit en volgens mij kon apple er véél meer uit halen.
Beste van Iphone is, denk ik, eraf. OS 4.0 liet mij enorm teleurgesteld.
Maar het verkoopt wel weer miljoenen. Net zoals de iPad.
Alleen egoistisch dat ze zoveel verbieden.

Mijn volgende foon wordt wel een Android.

Installous is zo relaxt, gewoon alles kan je daarvan afhalen

Werkt die app nog?
Kwas vergeten dat ik dat er nog had opstaan, bij mij start het niet meer op :(
Ik weet dat de site appulo.us al een tijdje dicht is en overgegaan is naar sitedevelopment-community (enorm jammer want ik heb geen games meer op men phone)

ik heb de iphone nou bijna anderhalf jaar en ben er nog even blij mee als toen ik em kocht.
Je kunt er zo wat alles mee.
Ik was een tel altijd zooooo snel beu en bij deze kun je de hele tijd nieuwe dingen er op zetten : ideaal

Vanavond ga ik em toch maar laten hacken want ik wil die tomtom erop hebben. Ik weet bij god niet hoe het moet maar een goede vriend van me wel. Hij hoeft niks via itunes te dl kan gewoon gratis vanuit apple store zei die? Ik ben benieuwd...

Heeft trouwens niemand bump erop staan???
Vind het raar dat ie niet genoemd is zeker omdat mensen het irritant vonden dat je geen foto's kon uitwisselen.

Idee van bump is dus dat je gegevens kunt bumpen in een andere iphone.
Je moet dan beide de app hebben.
Je selecteerd een foto en de tel van de ander. pakt allebei je tel in de handen en knalt ze tegen elkaar :D hop de ander heeft de foto
(je handen raken elkaar, NIET de tels tis uiteraard niet de bedoeling dat je je tel gaat slopen hiermee...

Werkt die app nog?
Kwas vergeten dat ik dat er nog had opstaan, bij mij start het niet meer op :(
Ik weet dat de site appulo.us al een tijdje dicht is en overgegaan is naar sitedevelopment-community (enorm jammer want ik heb geen games meer op men phone)

ja werkt nog, heb het afgehaald via cydia via cydia.hackulo.us en gisteren angry birds, ragdoll en ragdoll 2, rolando 2 en doodle jump vanaf gehaald

als die de nieuwe wordt dan wordt het teren op naam. Hij ziet er niet uit en volgens mij kon apple er véél meer uit halen.
Beste van Iphone is, denk ik, eraf. OS 4.0 liet mij enorm teleurgesteld.
Maar het verkoopt wel weer miljoenen. Net zoals de iPad.
Alleen egoistisch dat ze zoveel verbieden.

Mijn volgende foon wordt wel een Android.

Ik dacht ook dat het niks zou zijn afgaande op dat filmpje en de fotos van Gizmodo maar nu ik aantal x met een iPad heb mogen spelen denk ik dat het een heel geyl dingetje wordt.

Het design van iPad en de nieuwe iPhone lijken erg veel op elkaar qua vorm en ik vind die iPad hoe vaker in hem in mijn handen hou steeds mooier worden. Ik denk ook dat het zo zal zijn met de iPhone. Wat ik niet snap zijn die belachelijke verkoopcijfers van de Ipad waar je echt geen hol mee kan behalve belachelijke veel voor een app betalen en alleen browsen als je ergens wifi hebt.

Het OS4 stelt een beetje teleur maargoed. Ik hoop alleen dat ik hem straks kan halen bij KPN oid. Iig niet bij T-Mobile. Het gerucht ging dat die exclusieve contracten afgelopen zijn en dat straks vrijwel iedere provider iPhones aan mag bieden.

@de Belgen, hoeveel kost de 3GS nu simlockvrij daar?

Zou de 4g ook meteen los verkrijgbaar zijn in belgie?

Dan zit ik tenminste niet aan T-mobile vast :p

Terug
Naar boven