MuscleMeat

Het grote iPhone topic

****, bij de release van iOS4, 2 dagen geleden, hadden ze op iPhoneclub vermeld dat deze gewoon te jailbreaken is met Redsn0w. En nu achteraf blijkt dat voor de 3Gs met publieke iOS 4 dus niet te gelden (wel voor de 4.0 GM versie, maar deze is eigenlijk alleen bedoeld voor ontwikkelaars). Downgraden gaat ook niet aangezien ik m'n SHSH niet heb opgeslagen in Cydia. Moet nu dus wachten of de nieuwe release van Redsnow of Sn0wbreeze...

Verder is het multitasken natuurlijk niet helemaal het corecte woord. De apps draaien niet door op de achtergrond maar worden bevroren, zodat je bij de volgende opening van de app op hetzelfde punt verder gaat. Irritant is het feit dat als je een app sluit deze automatisch in de multitask-bar komt. Je zou eigenlijk moeten kunnen kiezen om hem open te laten of compleet te sluiten. Mappen op springboard zijn wel erg handig!

Laatst bewerkt:
Downgraden gaat ook niet aangezien ik m'n SHSH niet heb opgeslagen in Cydia. Moet nu dus wachten of de nieuwe release van Redsnow of Sn0wbreeze...

Verder is het multitasken natuurlijk niet helemaal het corecte woord. De apps draaien niet door op de achtergrond maar worden bevroren, zodat je bij de volgende opening van de app op hetzelfde punt verder gaat. Irritant is het feit dat als je een app sluit deze automatisch in de multitask-bar komt. Je zou eigenlijk moeten kunnen kiezen om hem open te laten of compleet te sluiten. Mappen op springboard zijn wel erg handig!

kan je niet een volledig herstel doen via itunes?

en ja mappen had je ook al via Categories natuurlijk, maakt alles veel overzichtelijker

kan je niet een volledig herstel doen via itunes?

en ja mappen had je ook al via Categories natuurlijk, maakt alles veel overzichtelijker

Dat kan altijd maar heeft geen zin. Eenmaal 4.0 erop zonder eerst SHSH gegevens te hebben opgeslagen = no going back! Ik kan er nog wel de 4.0 GM opzetten, maar ook deze is niet meer te jailbreaken nadat de officiele 4.0 erop heeft gestaan. De modemfirmware is namelijk ge-update in 05.13.04 en niet meer te downgraden (zonder SHSH).

Mappen was inderdaad al mogelijk met categories, maar de uitvoering van Apple zelf ziet er toch heel wat beter uit :)

Laatst bewerkt:
****, bij de release van iOS4, 2 dagen geleden, hadden ze op iPhoneclub vermeld dat deze gewoon te jailbreaken is met Redsn0w. En nu achteraf blijkt dat voor de 3Gs met publieke iOS 4 dus niet te gelden (wel voor de 4.0 GM versie, maar deze is eigenlijk alleen bedoeld voor ontwikkelaars). Downgraden gaat ook niet aangezien ik m'n SHSH niet heb opgeslagen in Cydia. Moet nu dus wachten of de nieuwe release van Redsnow of Sn0wbreeze...

idd, ziet er ook wel leuker uit met een wallpaper op het springboard. Verder merk ik weinig verschil :rolleyes:

is 't de moeite waard om de iphone 3gs uit Luxemburg of Duitsland te halen?

hmm lijkt een vrij erstig probleem aan het filmpje te zien... kan me bijna niet voorstellen dat apple dit niet zelf ondekt heeft???

Bezitters melden problemen bereik iPhone 4

In een aantal filmpjes is te zien dat het bij de antennebanden vasthouden van de iPhone 4 ertoe leidt dat de ontvangst sterk achteruitgaat. Voor de ontvangst beschikt het toestel over twee kleine antennebanden aan de zijkant.

Het probleem lijkt vooral op te treden als zowel de linkerkant als de onderkant van de iPhone 4 wordt vastgehouden. Door het met de vingers 'verbinden' van de linkerkant en de onderkant wil de antenne blijkbaar niet goed meer functioneren. Nieuwssite Gizmodo verzamelde een aantal filmpjes waarin is te zien hoe gebruikers de antennefunctionaliteit met hun handen blokkeren, waarna de ontvangst verslechtert.

Gebruikers melden verschillende ervaringen bij het bellen. Sommige gebruikers kunnen niet bellen als de iPhone 4 op een manier wordt vastgehouden waarbij de antenne wordt geblokkeerd. Anderen lijken wel te kunnen bellen, hoewel de telefoon dan een slechte ontvangst heeft. Ook zijn er gebruikers die problemen melden met de snelheid van de internetverbinding op de smartphone.

Naast problemen met de ontvangst zijn er ook meldingen van een gele waas op het scherm van de nieuwe iPhone. Verscheidene gebruikers hebben gezegd hier last van te hebben, al is niet bekend of het hier om een structureel probleem of om individuele gevallen gaat. Gebruikers van een iPhone 4 met een gele waas op het scherm kunnen het toestel nog niet omruilen; er zijn nog geen modellen beschikbaar voor vervanging, zo kreeg een iPhone-gebruiker bij een Apple-winkel te horen. De fabrikant heeft nog niet op de problemen gereageerd

http://www.youtube.com/watch?v=-ixIHyEPO5g&feature=player_embedded#!

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Die gele waas schijnt te komen door de lijmlaag, en dit moet zichzelf oplossen. , van AppleInsider:

Apple is using a bonding agent called Organofunctional Silane Z-6011 to bond the layers of glass. Apparently, Apple (or more likely Foxconn) is shipping these products so quickly that the evaporation process is not complete. However, after one or two days of use, especially with the screen on, will complete the evaporation process and the yellow “blotches” will disappear.How do I know? I was involved in pitching Z-6011 to Apple.

Epic phone. Kan niet eens bellen als je hem op een bepaalde manier vasthoudt :roflol:

Geweldig.

Gelukkig is dat niet de belangrijkste functie.

Iemand nog een idee van must have apps voor een vakantie reis te doden?

Iemand nog een idee van must have apps voor een vakantie reis te doden?

GAAAAAAMES!

Sniper, Assassin's creed, Asphalt 4/5, Need for speed, fifa (of football ofzoiets), dat NFL spel (hoe heet dat ook nu weer..), Worms, N.O.V.A,..

Epic phone. Kan niet eens bellen als je hem op een bepaalde manier vasthoudt :roflol:

Geweldig.

Gelukkig is dat niet de belangrijkste functie.
Je kan er gewoon op letten dat je m niet op de verkeerde plaats vasthoudt of anders bumper/folie gebruiken is het ook opgelost. Bellen is wel belangrijk maar slechts 1 van de vele functies natuurlijk. Zelf blijf ik voorlopig gewoon de GS gebruiken, prima smartphone en wie weet komen ze met een revisie voor de 4 binnen enkele maanden.

Je kan er gewoon op letten dat je m niet op de verkeerde plaats vasthoudt of anders bumper/folie gebruiken is het ook opgelost. Bellen is wel belangrijk maar slechts 1 van de vele functies natuurlijk. Zelf blijf ik voorlopig gewoon de GS gebruiken, prima smartphone en wie weet komen ze met een revisie voor de 4 binnen enkele maanden.

Die folie die je bedoelt is toch een oplossing van Apple? Dmv folie aan de binnenkant de storing te verminderen?

Verder vind ik het ook een walgelijk excuus. Steve Jobs: "Andere smartphones hebben het ook *houdt een bepaalde smartphone heel moeilijk vast*". Is gewoon iets wat niet zou moeten gebeuren. Verder geloof ik wel dat het op maar een paar toestellen voorkomt en daar komt bij dat de internetservice in USA 10x brakker is dan hier.

En ik heb hem ook besteld dus beter doet hij het.

Die folie die je bedoelt is toch een oplossing van Apple? Dmv folie aan de binnenkant de storing te verminderen?

Verder vind ik het ook een walgelijk excuus. Steve Jobs: "Andere smartphones hebben het ook *houdt een bepaalde smartphone heel moeilijk vast*". Is gewoon iets wat niet zou moeten gebeuren. Verder geloof ik wel dat het op maar een paar toestellen voorkomt en daar komt bij dat de internetservice in USA 10x brakker is dan hier.

En ik heb hem ook besteld dus beter doet hij het.
Ik vind het triest dat iedereen apple zo loopt te bashen, als er iets met een samsung of een nokia is kraait er geen haan naar.

Maar als er iets met een apple product is, dan moet het opeens wereld nieuws worden.

Mwoah ze zijn redelijk arrogant en ze zijn een voorbeeld voor veel andere bedrijven dus ik snap waar het vandaan komt.

Ik snap dat een product zo zijn flaws kan hebben maar die persconferentie van Apple was diep triest. Beetje vingertje wijzen "zij hebben het ook". Maargoed, het valt allemaal wel mee anders had Apple ze denk ik niet de deur uit gedaan. Zou teveel afbreuk doen aan de naam mocht er echt iets mee aan de hand zijn.

Ik vind het triest dat iedereen apple zo loopt te bashen, als er iets met een samsung of een nokia is kraait er geen haan naar.

Maar als er iets met een apple product is, dan moet het opeens wereld nieuws worden.

Want Apple is altijd zo vriendelijk geweest tegen Microsoft. :rolleyes:

Het klopt wel dat men veel kritischer is voor Apple dan voor pakweg Microsoft. Maar dat is ook logisch, gezien hun reputatie. Apple heeft een hoog verwachtingspatroon gecreëerd en dus is het te verwachten dat mensen elk klein probleempje gaan uitvergroten en perfectie eisen.

Apple had gelijk dat andere phones ook problemen hebben als je ze op een bepaalde manier vasthoudt, maar toch was er bij de iphone 4 een specifieker probleem, het ging namelijk over 1 bepaalde zwakke plek, die zelfs met 1 vinger al voor problemen kon zorgen. Apple heeft haar fout ingezien en heeft daarna gratis bumpers uitgedeeld, wat een mooie geste was. Bovendien kan iedereen gewoon zijn geld terugvragen als hij/zij toch ontevreden zou blijven over de werking van de phone (indien de phone onbeschadigd is).

De folie die over de zwakke plek kan aangebracht worden komt van een ander bedrijf, en is ook een mogelijke optie als je problemen ondervindt met storingen.

Feit is dat slechts 0,55% van de iphone 4 gebruikers naar Apple helpdesk heeft gebeld om problemen met de antenne te melden, en dan hebben we het nog over Amerika, waar de netwerken minder zijn dan in België of Nederland. De kans is groot dat gebruikers hier geen problemen zullen ondervinden doordat het signaal hier overal sterk is.

Storm in een glas water dus.

*zucht* zijn hier al niet genoeg topics over? dit is het "iphone" topic om apps voor "iphone" te delen

Zijn er hier eigenlijk mensen die ervaring hebben, met het kopen van een tweede hands iphone? Want ik ben mijn 3gs, 16gb, kwijt geraakt! En wil toch wel weer erg graag een iphone hebben!

Terug
Naar boven