AndroidHealthClinic

Het grote iPhone topic

Wat een apple fanboys weer.

Overigens wil ik er ook eentje, maar ik zuip te veel en ben dus te pauper om er eentje aan te schaffen.

haha ik heb nu een Samsung U100 ook onder het mom van 'ik wil er alleen mee bellen gvd'. Maar betaal nu gemiddeld 60 euro per maand het afgelopen jaar, met pieken ertussen...

Dus ga na deze maar mijn abbo flink opwaarderen en eens kijken of de iPhone nog zo leuk is dan ;)

ik heb vandaag een nokia 5800 xpressmusic gehaald.

Best nice.

Ik heb dat ding ook 3 maanden lang lopen boycotten... 6 van mijn goede maten hadden hem (dus 2 x per week zat ik in een ruimte waar er 6 van die dingen aan elkaar geshowd werden met de nieuwste applicatie's... ****ing irrri).

Ik heb er ook maar aan moeten geloven en er ook eentje gehaald :p Gelijk gejailbreaked etc, echt een gaaf ding!
iShoot Lite is wel lache
Winterboard
SBSettings
etc

ik zit nu ook te twijvelen. mn ouwe phone heeft het gehad, mn nieuwe is ook al tijden kapot.
Maar vind em vrij prijzig nog, zeker omdat het over 2 jaar gaat [45 euro per maand]
En heb al een abbo lopende voor mn andere.

Gaat deze soon nog goedkoper worden?

• Topic Starter Topic Starter
Wat een apple fanboys weer.

Overigens wil ik er ook eentje, maar ik zuip te veel en ben dus te pauper om er eentje aan te schaffen.

Nou dat is wel echt het nadeel. Deze phone moet je wel beetje voorzichtig mee zijn. En als je mijn vorige telefoon zag, die heb ik echt vaak laten vallen met mijn zatte harsens, moet ik bij deze toch wat beter op gaan letten.

ik zit nu ook te twijvelen. mn ouwe phone heeft het gehad, mn nieuwe is ook al tijden kapot.
Maar vind em vrij prijzig nog, zeker omdat het over 2 jaar gaat [45 euro per maand]
En heb al een abbo lopende voor mn andere.

Gaat deze soon nog goedkoper worden?

45 euro per maand vind ik wel betaalbaar. Je krijgt dan wel 300 minuten en 300 sms'en per maand, en ook nog eens onbeperkt en snel internet. Denk niet dat het echt veel goedkoper gaat worden snel btw, maar wie weet.

Dat Shazam nog niet voorbij is gekomen :) briljante app. zit je in een cafe of ben je in een discotheek en je kent het nummer niet.. maar wil het wel weten!
Even je telefoon de lucht in en binnen 20 seconden weet je welk nummer ;)

Sow wat een vet progje!!! Het werkt echt super goed gewoon, hij kent ook echt onbekende nummertjes.

FreeDrumPad is ook wel lachen en HoldEm.

Sow wat een vet progje!!! Het werkt echt super goed gewoon, hij kent ook echt onbekende nummertjes.

Mooi hè :D Blijf er mensen mee verbazen, barman draaide pas een nummer en riep dat niemand wist wie dit was. Stiekem even Shazam onder de bar... jawel! das die en die!
Heerlijk die verbaasde blikken

Over de accu... Ik sluit mijn iPhone elke dag aan op mijn autoradio onderweg naar mn werk. Altijd vol opgeladen dus :)

Mij lijkt het imo alleen vervelend dat die behoorlijk groot is en ook dat de toetsen touchscreen zijn. Voorderest echt wel een geniaal ding, ik heb maar voor wat anders gekozen. Steeds meer vrienden krijgen die dingen hahaha.

grappig ik zit toevallig via me iPhone deze post te lezen. Op zich leuk toestel jammer dat er geen bleu tooth op zit.

Ik krijg vandaag of morgen deze binnen, kijk er wel naar uit:
axbb49.jpg

Alleen dna in het zwart, zo dus..
1z34iyx.jpg

Gelukkig zit er wel bluetooth op ;), iig voor carkits e.d..

ja maar niet om foto's uit te wisselen.

laatst viel me beeld weg, de rest deed het nog. in de winkel lieten ze zien dat je het moest resetten door beide knoppen tegelijk in gedrukt te houden...

moet je ook maar net even weten:p

Ik krijg vandaag of morgen deze binnen, kijk er wel naar uit:
axbb49.jpg

Alleen dna in het zwart, zo dus..
1z34iyx.jpg

die hoesjes en beschermers zijn over het algemeen best wel gay vind ik altijd, ken verschillende mensen die hebben dat ding helemaal in plastic bescherm dingen gestopt zodat er geen krasje op komt. :o

Maar die van jou is dan wel weer ok :thumb:

Ik heb hem ook en ben sindsdien Apple fan:).

je kan die hoesjes gewoon bij de mediamarkt halen

Terug
Naar boven