MuscleMeat

Het grote iPhone topic

waar haal je die dingen?

en zit nog steeds beetje te kijken of ik em ga halen :)

je kan die hoesjes gewoon bij de mediamarkt halen

Deze die ik heb besteld kan je alleen bij een online webshop bestellen, namelijk www.beyzacases.com.
Ik ben zelfs naar de Apple premium reseller geweest maar heb niks van dit kaliber gevonden.

Het kost wat maar dan krijg je ook iets, deze zijn handgemaakt en echt leder.

Voor 62 dollar aan huis geleverd, heb hem vandaag binnen..:D

• Topic Starter Topic Starter
Deze die ik heb besteld kan je alleen bij een online webshop bestellen, namelijk www.beyzacases.com.
Ik ben zelfs naar de Apple premium reseller geweest maar heb niks van dit kaliber gevonden.

Het kost wat maar dan krijg je ook iets, deze zijn handgemaakt en echt leder.

Voor 62 dollar aan huis geleverd, heb hem vandaag binnen..:D

Zeker mooie dingetjes, maar toch wel erg prijzig. Ze beschermen natuurlijk wel goed, die lederen gevallen.

Weet iemand nog een source voor mxtube? De sleepers en bigboss source voor mxtube geven errors bij mij.

Persoonlijk had ik hem hier gekocht: [Link niet meer beschikbaar] voor 450 euro, en een sim only erbij.

Morgen ga ik kijken welk toestel ik ga kiezen.
Was al ff wezen kijken, maar moest 80 euro bijleggen. Gaat een beetje tegen mijn principe in.

Plus ze probeerden me een verzekering in de mik te duwen. Iemand anders die afgesloten?

ff topic wat spicen :p

- kan iemand z'n batterij eruithalen?
- kan iemand een flashsite (youtube) tonen
- kan iemand een foto in het donker nemen

:p

ff topic wat spicen :p

- kan iemand z'n batterij eruithalen? Ja, de Apple winkel
- kan iemand een flashsite (youtube) tonen Youtube filmpjes kan je kijken ja
- kan iemand een foto in het donker nemen, Ja dat kan maar je zult niet veel zien

:p

;)

enige nadeel van iphone vind ik dat je geen filmpjes kan maken :(

Voor die camera moet je het sowieso niet doen, zeer bagger dat ding.

En in het donker is het helemaal niet te doen, maar goed (bij welke mobiel camera wel?, ja ok, met flitser :p)

ow hoe werkt dat dan?

Euh, weet niet... Vriend van mij heeft het voor mij gedaan, maar je kunt het op iphoneclub.nl vinden zei hij iig.

Moet er wel bij zeggen dat je je garantie (waarschijnlijk) kwijt bent.
Het filmen stelt trouwens ook geen k*t voor, 15fps ofzo... Met een doorsnee
phone van 5 jaar geleden ging het nog beter.

Voor die camera moet je het sowieso niet doen, zeer bagger dat ding.

En in het donker is het helemaal niet te doen, maar goed (bij welke mobiel camera wel?, ja ok, met flitser :p)

Ik vond de fotos zeer goed te doen, vooral op dat grote scherm ziet het er prachtig uit. Maakt iig veel mooiere foto's dan mijn D900i (3,2 megapixel)

Ik heb weer wat nieuwe applicaties :)

De wijngids vindt ik zelf erg cool. Kost wel 6 euro, maar wel erg handig. Overzicht van alle wijnen die in alle supermarkten te vinden zijn met goede beoordelingen. Erg handig voor als je in de supermarkt staat en een flesje wijn wil uitzoeken.

Ook belstatus is handig vind ik. 1,60 euro, maar altijd heel snel een overzicht van hoeveel belminuten je nog over hebt hebt.

En ook de applicatie Trein gekocht. Kost 2,39, maar een rete handig overzicht van alle vertrektijden van treinen en eventuele vertragingen.

Gratis applicatie Journaal is ook flex, altijd een snelle link naar de laatste journaal aflevering.

journaal is zeker vet kijk ik heel vaak, NU nieuws is ook wel handig :D

NU is idd super, ook met de TV gids er bij!

Terug
Naar boven