MuscleMeat

Het grote iPhone topic

Wordt je ook breder als een i-phone hebt?

En je derde been, wordt die ook langer en/of dikker?

www.appulo.us (wel via firefox er naartoe gaan)
hier kan je alle apps gratis downloaden, enkel nog openen in itunes en tadaaa

• Topic Starter Topic Starter
Sow, ik ben normaal niet van de spelletjes, maar deze week 2 ****it verslavende games gekocht.

Flightcontrol (79 ct)en Bejeweled 2 (2,39e), allebei zeker het geld waard, echt lachen! Schijten was al relaxed, maar nu is het gewoon genieten als een malle! ;)

Ik heb onlangs de gratis app Strength erop gezet.
Heel handig om je trainingsschema bij te houden tijdens het trainen.
Alle oefeningen staan erbij ingedeeld bij de spiergroep met een onderverdeling tussen compounds & isolation. Daarna gewoon de reps en het gewicht invullen en achteraf kan je zo gemakkelijk je voorbije trainingen raadplegen ;)

Ben vanplan om de omnia te halen. Vind de iphone ook wel een rete gruwelijk ding hoor, maar de camera is zo ruk

Ben vanplan om de omnia te halen. Vind de iphone ook wel een rete gruwelijk ding hoor, maar de camera is zo ruk

De iPhone is ook geen camera. De camera werkt prima, zeker als je de foto's alleen met je iPhone bekijkt. Als je professionele foto's wilt maken moet je een apparaat kopen die daar voor gemaakt is, zoals een fotocamera:).

wie heeft het spelletje lux al eens gedownload dat speel ik heelveel:D

Jammer dat het alleen met t-mobile kan...

ik heb trouwens ook een programmatje AroundMe is ook verdomd handig als je bijv shoarma ofzo wil bestellen hij vind alles :D

Is de Samsung Omnia niet beter of gelijkwaardig?

omnia hd komt deze of volgende maand uit en die is wel duizend keer beter maar qua apps zal de iphone zeker nog een jaar voor blijven staan, al komen andere fabrikanten nu ook met een appstore. de gewone omnia zou ik niet meer kopen. Hij is wel heel mooi en deftige specs maar qua software en bediening te bagger en oud.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
het gerucht van een 1.2mhz processor wordt de kop ingedrukt, zou een stuk lager liggen?

wat ik enorm fout aan de iphone vind is dat je geen video kan maken met de camera. Dat kan ik zelfs met mn mobiel van 60€

Lol Iphone is voor homo's, en de dingen die je op noemt kan niet alleen met Iphone, plus touchscreen en t-mobile sucks big time.

Als ze em nou eens uitbrengen met uitschuifbaar qwerty toetsenbord en géén touchscreen zou 't nog wel een relaxde telefoon kunnen worden.

waarom een uitschuifbaar toetsenbord?
Dit zal wrs het laatste jaar zijn dat ze nog gsm's met groot scherm en uitschuifbaar toetsenbord zullen maken. Eens de input op alle gsm's met capacitieve schermen optimaal en ultrasnel reageerd (zoals al bij sommige modellen het geval is waaronder de iphone) dan heb je nix meer aan een uitschuifbaar toetsenbord.
Maar gelukkig voor jou komt samsung binnenkort met de samsung omnia pro op de markt. Ziet er heel mooi uit maar helaas jammer dat hij een uitschuifbaar toetsenbord heeft :')
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven