AndroidHealthClinic

Het grote iPhone topic

Hoelaat gaat bij jullie de batterij van jullie iPhone 4 mee?

Als ik hem regelmatig gebruik houdt hij het amper 2 dagen vol ...

tja welke smarphone niet tegenwoordig... zijn allemaal stroom vreters,
tijd dat je een kleine week met een telefoon kon is al lang voorbij..

Hopen dat ze qwa batterij techniek eens wat sprongen maken ipv maar steeds snellere chips, leuk maar begint uit de klauwen te lopen..

Soort van draadloze ingebouwde lader was makkenlijk geweest..
dat die werd automatisch word opgeladen als die bv onder 20% is..

techniek Is al werkend, al is het nog behoorlijk groot.. (formaat van een kleine telefoon aan electronica)

tja welke smarphone niet tegenwoordig... zijn allemaal stroom vreters,
tijd dat je een kleine week met een telefoon kon is al lang voorbij..

Hopen dat ze qwa batterij techniek eens wat sprongen maken ipv maar steeds snellere chips, leuk maar begint uit de klauwen te lopen..

Soort van draadloze ingebouwde lader was makkenlijk geweest..
dat die werd automatisch word opgeladen als die bv onder 20% is..

techniek Is al werkend, al is het nog behoorlijk groot.. (formaat van een kleine telefoon aan electronica)

Eindelijk draadloze stroom? Chill

Tja, dat stroomverbruik... onze verwachtingen zijn daarbij ook wel hooggespannen he? Zo'n iPhone kan een paar honderd uur standby staan, das toch wel impressive. Maar als je dan 4 uur gaat gamen, groot knalhelder scherm, internet aan, dataroaming aan, bluetooth aan, facebook ff checken, nog 7 apps op de achtergrond die meedraaien... wat verwacht je dan?

Mijn iPhone(3GS) herstelt niet meer in iTunes, krijg fout code 28. Heb al van alles geprobeerd, niets lukt. Nu kreeg ik het advies van iemand om de iPhone op te sturen naar Apple(als ik nog garantie had) of bij ipod-service.nl te laten repareren. Ik heb m'n iPhone nu denk 10 maandjes dus garantie heb ik nog wel. Alleen ik heb hem besteld op het internet en heb hem daarna afgehaald bij het postkantoor. Een bonnetje of iets dergelijks zat er niet bij, enkel het doosje. Hele domme vraag maar heb ik nou geen garantie of zit er iets in het doosje of wat?
Als je iets van iphone en jailbreaken kent raad ik je aan om "iphone error 28" te googlen en het zelf te proberen.
Tenzij je iphone niet gejailbreaked is en/of je er helemaal niets van kent, kan je hem binnendoen maar eerst vooraf DEFTIG informeren want die smeerlappen kunnen al snel geld uit je handen proberen te troggelen (ja, ook al heb je garantie)

neen, niet kapaza. allebei kwamen ze van de uk

duur man..

400-425€ koop je die dingen inc verzending..

voor een iphone 4? betwijfel ik ten zeerste eigenlijk

edit: duidelijk te snel gelezen

Laatst bewerkt:
Als je iets van iphone en jailbreaken kent raad ik je aan om "iphone error 28" te googlen en het zelf te proberen.
Tenzij je iphone niet gejailbreaked is en/of je er helemaal niets van kent, kan je hem binnendoen maar eerst vooraf DEFTIG informeren want die smeerlappen kunnen al snel geld uit je handen proberen te troggelen (ja, ook al heb je garantie)
Ok, thanks.

Ik las op verschillende fora dat bijna niets helpt tegen die foutcode 28 dus er zit denk niks anders op. Zat btw net op apple.nl en weet niet of ik m'n iPhone nou naar T-Mobile op moet sturen of naar Apple. Heb hem online gekocht bij 2call.nl

Je kunt hem toch gewoon elke avond opladen... In principe is 24uur genoeg voor mij.

Tegenwoordig maakt het voor de levensduur van je batterij niet uit hoevaak/hoelang je hem oplaadt. Het is zelfs beter om hem niet te veel onder de 40% te laten komen!

Je kunt hem toch gewoon elke avond opladen... In principe is 24uur genoeg voor mij.

Tegenwoordig maakt het voor de levensduur van je batterij niet uit hoevaak/hoelang je hem oplaadt. Het is zelfs beter om hem niet te veel onder de 40% te laten komen!
wrm?? waar heb je dit gelezen van hem onder de 40% te laten komen

weet er iemand toevalleg een app die de batterij niveau laat zien in procent naast je batterij op het homescreen??

weet er iemand toevalleg een app die de batterij niveau laat zien in procent naast je batterij op het homescreen??

Nope. Gewoon insteken wanneer je kan.
Ze zeggen wel dat je om de 1-2maand hem eens volledig kan platlaten zodat de gsm correct de batterijstatus weergeeft of zou weergeven.

meer te vinden op google/apple site:
bvb http://www.apple.com/batteries/iphone.html

Ik kan dit bevestigen. Beste is om de batterijen van laptops, phones en andere soortgelijke apparaten al vanaf 40-50% te gaan herladen wanneer mogelijk. Dit zal de levensduur aanzienlijk verlengen.

ik merk wel dat als ik mijn iphone oplaad als hij nog boven de 50% is, dat hij sneller leegraakt dan waneer ik hem oplaad bij 20% ofzo

Zal wel in je hoofd zitten want dat staat nergens beschreven bij dit type batterijen.

Ik kan dit bevestigen. Beste is om de batterijen van laptops, phones en andere soortgelijke apparaten al vanaf 40-50% te gaan herladen wanneer mogelijk. Dit zal de levensduur aanzienlijk verlengen.

Is dat echt zo, niet een fabeltje? Was bij die Lithium Ion dinge toch niet? (kweet niet wat voor accus er in zitten). Bron?

vind het wel belangrijk anders ben ik de komende tig jaar weer ****ing paranoia over die 50% :D

Is dat echt zo, niet een fabeltje? Was bij die Lithium Ion dinge toch niet? (kweet niet wat voor accus er in zitten). Bron?

vind het wel belangrijk anders ben ik de komende tig jaar weer ****ing paranoia over die 50% :D
Het probleem waarover jij het hebt is het 'geheugeneffect'. Dit komt voor bij Nikkel-cadmium (Ni-Cd) accu's. Het houdt in dat de kwaliteit afneemt telkens de accu herladen wordt nog voor hij leeg is.

Tegenwoordig gebruikt men vooral Lithium-ion (Li-ion) en Lithium ion polymeer (Lipo) accu's die dus technisch anders in elkaar zitten en geen last hebben van dat geheugeneffect.

Je mag dit altijd checken via Google, gewoon de namen ingeven.

Het probleem waarover jij het hebt is het 'geheugeneffect'. Dit komt voor bij Nikkel-cadmium (Ni-Cd) accu's. Het houdt in dat de kwaliteit afneemt telkens de accu herladen wordt nog voor hij leeg is.

Tegenwoordig gebruikt men vooral Lithium-ion (Li-ion) en Lithium ion polymeer (Lipo) accu's die dus technisch anders in elkaar zitten en geen last hebben van dat geheugeneffect.

Je mag dit altijd checken via Google, gewoon de namen ingeven.
dus als ik mijn batterij aan 70% oplaad kan dit geen kwaad??

dus als ik mijn batterij aan 70% oplaad kan dit geen kwaad??
Bij iphone 4 idd niet. Als het een oudere phone is moet je ff op etiket van batterij kijken welk type het is.

Edit: batterij van iphone kan er natuurlijk niet uit, dus dan moet je de technische specs online opzoeken of in de gebruiksaanwijzing.

Bij iphone 4 idd niet. Als het een oudere phone is moet je ff op etiket van batterij kijken welk type het is.

Edit: batterij van iphone kan er natuurlijk niet uit, dus dan moet je de technische specs online opzoeken of in de gebruiksaanwijzing.
Dat kan wel :rolleyes: (en zonder hem te slopen ook nog)

Ik heb al 2 maanden mn Iphone 4 en ben er zeer tevreden over ! En het opladen is niet zo'n probleem.. als ik thuis ben hang ik em aan mn pc en als neem m'n usb kabeltje ook mee naar school.

Terug
Naar boven