Fitness Seller

Het grote iPhone topic

Sorry hoor maar wie koopt er nu een iphone buiten.. Dat is om problemen vragen. Voor 300 euro mag je toch wel wat meer voorzichtiger zijn..
Idd, eerste red flag was al de prijs, tweede de vriendin die plots niet durft, en derde de locatie.

Nu kan je natuurlijk in het plaatselijke politiekantoor alvast aangifte doen en een persoonsbeschrijving geven. Kans is groot dat ze zo debiel waren om in de buurt van hun huis te verkopen en dan zou je met wat aanwijzingen ze moeten kunnen opsporen.

Sorry hoor maar wie koopt er nu een iphone buiten.. Dat is om problemen vragen. Voor 300 euro mag je toch wel wat meer voorzichtiger zijn..

Mijn nonkel heeft in china een chineze iphone 4 gekocht. LIJKT er goed op maar al het metaal is plastiek (schroefjes aan de onderkant zijn zelfs plastiek), ander lettertype op de achterkant, kleiner scherm, andere knopkes,..
Met een beetje kennis, tijd, geduld en voldoende licht zie het verschil vrij snel.

Ik was overtuigd doordat het homescreen en springboard er precies zo uitzagen als op mijn iPod Touch (maar dan ofc met de sms, bellen, kompas etc functies), ik heb ook meerdere 3G's in mijn handen gehad en deze is echt exact alleen achteraf gezien voelt hij goedkoper in je hand. Ik dacht dat ik hem nog vrij goed bekeken had, de camera werkte, wifi werkte, zag er allemaal gewoon top uit.

Doosje zag er ook goed uit, het reliëf zat op de iPhone afbeelding aan de voorkant, in de verpakking van de beschrijving zat netjes zo'n speciale peperclip voor de simkaart. Had ik echter beter gekeken naar de dock connector dan zou ik gelijk mn twijfels trekken (er zitten twee ledjes op de connector)

Laatst bewerkt:
Hmm, ik heb die van mij direct meegekregen en gratis, wel nederland dan.

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Witte iPhone 4?

Die bestaan niet :)
nou laat ik het zo zeggen dan,Mijn iphone is wit,
cover is niet origineel maar de originele heb ik ook.
en heb ook een gouden cover.
achterkant is geen glas

Het is wel een originele iphone

Maak foto's van de behuizingen

Laatst bewerkt:
heb juist mijn iphone 4 32 gig gekocht met bumper erbij voor 650euro nieuw in de doos.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

nou laat ik het zo zeggen dan,Mijn iphone is wit,
cover is niet origineel maar de originele heb ik ook.
en heb ook een gouden cover.
achterkant is geen glas

Het is wel een originele iphone

Maak foto's van de behuizingen

leuk voor jou jimmy maar dat is een iphone 3Gs
hier gaat er over een iphone 4
groot verschil.

heb juist mijn iphone 4 32 gig gekocht met bumper erbij voor 650euro nieuw in de doos.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ik heb gistere een iphone 4 32gb gekocht voor 500 euro en voor wat meer euros gejailbreakt en terug verkocht
en vandaag een iphone 4 16gb gekocht voor 450 euro, ook nieuw in de doos en is ook opnieuw verkocht.

Mijn iPhone(3GS) herstelt niet meer in iTunes, krijg fout code 28. Heb al van alles geprobeerd, niets lukt. Nu kreeg ik het advies van iemand om de iPhone op te sturen naar Apple(als ik nog garantie had) of bij ipod-service.nl te laten repareren. Ik heb m'n iPhone nu denk 10 maandjes dus garantie heb ik nog wel. Alleen ik heb hem besteld op het internet en heb hem daarna afgehaald bij het postkantoor. Een bonnetje of iets dergelijks zat er niet bij, enkel het doosje. Hele domme vraag maar heb ik nou geen garantie of zit er iets in het doosje of wat?

leuk voor jou jimmy maar dat is een iphone 3Gs
hier gaat er over een iphone 4
groot verschil.

ik heb gistere een iphone 4 32gb gekocht voor 500 euro en voor wat meer euros gejailbreakt en terug verkocht
en vandaag een iphone 4 16gb gekocht voor 450 euro, ook nieuw in de doos en is ook opnieuw verkocht.
:mad::mad::mad::mad::mad:waar?? via kapaza ??

Iemand nog een nieuwe iphone 3gs te koop? Pm me ;)

je kan ook de 16 gig model kopen..

Ik ben op via marktplaats grandioos genaaid.

Ik zag een iPhone 3Gs 32GB te koop staan voor 325 euro, ik mailde dat ik hem voor 300 zou kopen en die zelfde dag nog had ik met een chick afgesproken, maar ze smste dat ze haar vriend naar buiten zou sturen om hem te verkopen. Leek me geen probleem, ik dacht dat ze het wss eng vond om een vreemde man naar binnen te laten.

Hij liet de iPhone aan mij zien, zag er prima uit netjes in het plastic en hij werkte dus ik gaf hem 300 euro en wenste hem nog een fijne dag. In de bus ging ik de boel uiteraard gelijk uitpakken en toen ik wat programmaatjes ging starten kwam ik er achter dat het op een fake iPhone ging. Man man man, ik wist niet dat de kopieën zo exact konden zijn. Ik heb veel fake iPhones op het internet gezien maar deze is echt EXACT.

Dus pas op en controleer de boel goed. Bij mij kan je het zien aan de oordopjes, dock connector, volume knopjes en o.a. safari dat het om een neppert gaat.

Nooit meer wat gehoord van die chick en die kerel natuurlijk.

Das wel k*t ja. Maar je hebt wel hun adres toch? :)

Waarschijnlijk hier gepurchased: [Link niet meer beschikbaar]

Een collega van mij heeft zo'n neppe iPhone G4 gekocht voor $80. Best wel een vet apparaat, alleen het is niet allemaal even goed compatible met apps en de accu gaat sneller leeg.

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Mijn nonkel heeft in china een chineze iphone 4 gekocht. LIJKT er goed op maar al het metaal is plastiek (schroefjes aan de onderkant zijn zelfs plastiek), ander lettertype op de achterkant, kleiner scherm, andere knopkes,..
Met een beetje kennis, tijd, geduld en voldoende licht zie het verschil vrij snel.

En de achterkant kun je loshalen, bij de echte niet. (volgens mij)

Mijn iPhone(3GS) herstelt niet meer in iTunes, krijg fout code 28. Heb al van alles geprobeerd, niets lukt. Nu kreeg ik het advies van iemand om de iPhone op te sturen naar Apple(als ik nog garantie had) of bij ipod-service.nl te laten repareren. Ik heb m'n iPhone nu denk 10 maandjes dus garantie heb ik nog wel. Alleen ik heb hem besteld op het internet en heb hem daarna afgehaald bij het postkantoor. Een bonnetje of iets dergelijks zat er niet bij, enkel het doosje. Hele domme vraag maar heb ik nou geen garantie of zit er iets in het doosje of wat?
De garantie gaat via het serienummer, je kan het zelf via apple.nl regelen of terug naar de winkel waar je het gekocht heb.

Terug
Naar boven