MuscleMeat

Het grote iPhone topic

nee hoor.. (gewoon uit buitenland laten komen)
Ah, maar dan als je er toch al moet zijn, want speciaal gaan reizen voor 1 iphone maakt het natuurlijk net zo duur of duurder.

Verder zal een buitenlandse iphone ook wel nadelen hebben, denk maar aan garantie. Denk dat Apple wel rekening heeft gehouden met slimmerikken die willen besparen door hun iphone in buitenland te halen :)

Kost ie trouwens niet overal meer dan 400,- ook in buitenland :scratch:

Nou, waar dan precies? De iphone 3GS vind je nauwelijks voor 400 euro, dan spreek ik nog wel over een tweedehandse :)

heb net een (2ehands) 32gb 3gs gehaald voor 270 inc verzending uit de vs.

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

moet je mij is tonen waar....

ebay of craiglist

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Ah, maar dan als je er toch al moet zijn, want speciaal gaan reizen voor 1 iphone maakt het natuurlijk net zo duur of duurder.

Verder zal een buitenlandse iphone ook wel nadelen hebben, denk maar aan garantie. Denk dat Apple wel rekening heeft gehouden met slimmerikken die willen besparen door hun iphone in buitenland te halen :)

iphone 4 heb je af en toe voor 500-550 $ op ebay, tel daar 25$ bij voor verzending

koop je meer tegelijk.. is nog vaak goedkoper,
je moet het ff in de gaten houden.. sommige gaan ook voor 700-800 weg..

Hm.. zou ik toch mee opletten, er zijn al tal van namaak iphones op de markt, sommige nauwelijks te onderscheiden van het origineel. Zou ook niet de eerste keer zijn dat er oplichters op ebay zitten.

Hm.. zou ik toch mee opletten, er zijn al tal van namaak iphones op de markt, sommige nauwelijks te onderscheiden van het origineel. Zou ook niet de eerste keer zijn dat er oplichters op ebay zitten.

true, krijg je neppe rommel is dr altijd nog paypal..
gewoon case openen, en je krijgt je centen terug als paypal niks hoord van de verkoper... buitendat alleen kopen bij verkopers met feedback, of powersellers..

je hebt ook nog ebay protection..

http://pages.ebay.com/coverage/index.html

laatste maanden al voor 1700$ gekocht.. niks fout gegaan...
maar goed, shit can happen...

Laatst bewerkt:
@flash1982:heb je zelf al een iphone 4 32gig kunnen bemachtigen voor 400$??

heeft er iemand hier een screenprotector??
neemt het veel gevoeligheid van je touchscreen weg??

@flash1982:heb je zelf al een iphone 4 32gig kunnen bemachtigen voor 400$??

heeft er iemand hier een screenprotector??
neemt het veel gevoeligheid van je touchscreen weg??

400-425 geen $

nee (oude model iphone bevalt me nog goed) mischien dat ik wel een aantal witte iphones 4 laat overkomen, (ja al omgebouwde) voor de handel,
mischien dat ik dr zelf ook een hou...

dat is het probleem niet, maar het internet dat reteduur is bij onze belgische providers

Mobile vikings man. De revolutie.
Neem echt even de moeite om de site te checken, het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn, maar geloof me: het is waar.
Wtf ben je nu met een smartphone zonder constant internet. 99% van de leuke apps heeft connectie nodig.

Mobile vikings man. De revolutie.
Neem echt even de moeite om de site te checken, het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn, maar geloof me: het is waar.
Wtf ben je nu met een smartphone zonder constant internet. 99% van de leuke apps heeft connectie nodig.
+1 mobile vikings

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

400-425 geen $

nee (oude model iphone bevalt me nog goed) mischien dat ik wel een aantal witte iphones 4 laat overkomen, (ja al omgebouwde) voor de handel,
mischien dat ik dr zelf ook een hou...
hmm betaal je ook geen douane kosten als die uit de states laat komen??

+1 mobile vikings

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

hmm betaal je ook geen douane kosten als die uit de states laat komen??

als je pech hebt wel ja.

je kunt ook vragen of ze als waarde 20$ opgeven of iets als "free sample"
"electronics review sample" oid op het pakket willen invullen als inhoud.
risico is wel dan dat je niks vergoed krijgt als de post je pakketje sloopt.

laatste 3 pakketen uit de vs 1x inklarings kosten
met UPS of Fedex ben je vrijwel altijd de lul..
die leveren zelf af, en inklaren ook zelf.

bestel ook veel uit hongkong.. vreemd genoeg gaat dat altijd zo door..
gaat nooit door de douane, zelfs geen sticker erop, of opengemaakt..
gaat via china mail oid, dan over naar DHL of tpg die het dan bezorgd.

als je pech hebt wel ja.

je kunt ook vragen of ze als waarde 20$ opgeven of iets als "free sample"
"electronics review sample" oid op het pakket willen invullen als inhoud.
risico is wel dan dat je niks vergoed krijgt als de post je pakketje sloopt.

laatste 3 pakketen uit de vs 1x inklarings kosten
met UPS of Fedex ben je vrijwel altijd de lul..
die leveren zelf af, en inklaren ook zelf.

bestel ook veel uit hongkong.. vreemd genoeg gaat dat altijd zo door..
gaat nooit door de douane, zelfs geen sticker erop, of opengemaakt..
gaat via china mail oid, dan over naar DHL of tpg die het dan bezorgd.
als je uit hongkong bestelt bestaat er zo een manier via munchen waardoor je nooit belastingbetaalt HEB IK HOREN ZEGGEN. weet je daar iets meer vanaf??

als je uit hongkong bestelt bestaat er zo een manier via munchen waardoor je nooit belastingbetaalt HEB IK HOREN ZEGGEN. weet je daar iets meer vanaf??

geen id, nooit van gehoord.
vanuit de VS is het een beetje mazzel hebben ook.

2x 2 android tablets (10" ipad achtige dingen) laten komen uit hongkong,
geen naheffing oid.

paar schoenen uit de vs... tjakka meteen de lul.. (al zijn dr ook tig pakketjes zo doorgegaan)
via us postal en dan naar tpg inklaringen ook nog.. die zijn zo traag.. 4-5 weken wachten is vrij normaal..

UPS of Fedex zijn wel zeer snel.

maar goed we raken wat offtopic..:p

qwa iphone gewoon een keer proberen, of uit hongkong laten komen.

Laatst bewerkt:
geen id, nooit van gehoord.
vanuit de VS is het een beetje mazzel hebben ook.

2x 2 android tablets (10" ipad achtige dingen) laten komen uit hongkong,
geen naheffing oid.

paar schoenen uit de vs... tjakka meteen de lul.. (al zijn dr ook tig pakketjes zo doorgegaan)
via us postal en dan naar tpg inklaringen ook nog.. die zijn zo traag.. 4-5 weken wachten is vrij normaal..

UPS of Fedex zijn wel zeer snel.

maar goed we raken wat offtopic..:p

qwa iphone gewoon een keer proberen, of uit hongkong laten komen.
ik ga is informeren bij een vriend bij een vriend die airsoftwapens importeert uit hongkong, die doet dat ook taxfree.

OT:wat gebeurt er met garantie van zoon usa model??

Garantie van apple is internationaal, maar dan moet dit product zijn gekocht op naam, als iemand in engeland in de winkel staat en ze vragen waar ze wonen en er wordt nederland gezegt dan maken ze meestal gewoon een bon zonder naam. Dan is de garantie dus niet internationaal maar alleen in engeland, en daar moet je dan ook weer terug als er iets mee is.

Heb ook een maandje mn iPhone 4 nu. Zeer tevreden over toestel, nooit echt last met antenne, maar ik houd er wel beetje rekening mee hoe ik hem vasthoud.
T-Mobile echter, is wel zeer k*t!!!!! Heb jaren lang KPN gehad en echt NOOIT een probleem. Regelmatig geen bereik nu zowel met bellen als met internet.

Garantie van apple is internationaal, maar dan moet dit product zijn gekocht op naam, als iemand in engeland in de winkel staat en ze vragen waar ze wonen en er wordt nederland gezegt dan maken ze meestal gewoon een bon zonder naam. Dan is de garantie dus niet internationaal maar alleen in engeland, en daar moet je dan ook weer terug als er iets mee is.
En daar vreesde ik dus al voor. Je kan dus geen beroep doen op de garantie in een Belgische of Nederlandse winkel zeg maar. En dat is toch wel een serieus probleem, want dit soort technologie kan altijd wat gaan mankeren na verloop van tijd.

En daar vreesde ik dus al voor. Je kan dus geen beroep doen op de garantie in een Belgische of Nederlandse winkel zeg maar. En dat is toch wel een serieus probleem, want dit soort technologie kan altijd wat gaan mankeren na verloop van tijd.

...

Apple verbetert garantieregeling iPhone: reparatie van buitenlandse iPhone officieel geregeld 25 september 2010. Apple zal voortaan ook garantie geven wanneer een iPhone in het buitenland is gekocht. De Europese Commissie is tevreden met de aangepaste garantieregeling van Apple en heeft besloten om geen verder onderzoek in te stellen. De garantie op iPhones is op onze website al regelmatig ter sprake gekomen. Meest recent schreven we over de ontberingen die iemand met een in Zwitserland gekochte iPhone moest doorstaan. We legden toen ook uit hoe de garantie op iPhones is geregeld, als ze in het buitenland zijn gekocht.

Apple belooft nu verbetering. Sinds afgelopen jaar onderzocht de Europese Commissie waarom Apple alleen garantie op iPhones wil geven in het land van aankoop. Voor mensen die hun iPhone in Italië hebben gekocht, zou dat betekenen dat met hun iPhone terug moeten naar Italië als deze vlak na aanschaf niet goed blijkt te werken. Apple veroorzaakte op deze wijze een opdeling van de markt, oordeelde de Europese Commissie. Voor consumenten had dat als gevolg, dat ze niet snel een iPhone in het buitenland zouden kopen, waardoor de markt gefragmenteerd raakt.

Vandaag kondigde Apple aan dat er niet langer op het land van aankoop zal worden gelet. Dit geldt overigens alleen in de Europese Unie en de Europese Ruimte. Bovendien zal het een netwerk van onafhankelijke reparatiebedrijven inrichten, die de reparatie kunnen uitvoeren in landen waar Apple zelf geen service kan leveren. Commissaris voor Mededinging Joaquin Almunia is tevreden met de maatregelen die Apple heeft genomen. Hij is blij dat de EU bedrijven onder druk kan zetten om aanpassingen te doen, voordat zijn commissie tot formele procedures hoeft over te gaan.

tips qwa garantie claimen:
http://www.iphoneclub.nl/88664/garantie-op-buitenlandse-iphones-zo-werkt-het/

Laatst bewerkt:
Ok. Helaas dus niet geldig bij aankoop buiten Europa, terwijl vooral in de VS de prijzen interessant zijn heb ik begrepen.

Heb ook een maandje mn iPhone 4 nu. Zeer tevreden over toestel, nooit echt last met antenne, maar ik houd er wel beetje rekening mee hoe ik hem vasthoud.
T-Mobile echter, is wel zeer k*t!!!!! Heb jaren lang KPN gehad en echt NOOIT een probleem. Regelmatig geen bereik nu zowel met bellen als met internet.
gebruik je een bumper??
ik heb helemaal geen antenne probleem let er ook niet op

Hoelaat gaat bij jullie de batterij van jullie iPhone 4 mee?

Als ik hem regelmatig gebruik houdt hij het amper 2 dagen vol ...

Terug
Naar boven