MuscleMeat

Het-Grote-Wie-Gaat-Er-Aan-Het-Bier-Topic

Bezoekers in dit topic

bier hoeft helemaal niet slecht te zijn
de alcohol die erin zit is slecht
van de biergist ga je juist van groeien ;)

Dat vrouwen bier lusten en drinken, is één ding. Dat ze daar tof over doen is een godszonde, dus flikker lekker op met je gedrag, ordinaire bierteef.


voor de rest alles goed D.? :rolleyes:
 
Meestal op vrijdag en zaterdagavond, maar niet overdreven veel. Meestal op vrijdag een biertje of 4, 5, en op zaterdag meestal wat meer.
 
De Topic-starter drinkt in het weekend.. en in the Off-season..
 
DAMN DIE ZIJN GEIL, en nu ben ik zelfs SOBER!!
 
Ik drink geen bier.. Johnny Walker gaat er wel in.. Vanuit Spanje heb ik red, black en green meegenomen, binnenkort maar eens opentrekken :)
 
geen alcohol,.. niks gaat er mijn lichaam in... :)

Personal reasons
 
Ik ook!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor deze frauleins zou ik wel een uitzondering maken :D (al een jaar geen alcohol meer naar binnen gewerkt)

Hou in je gedachte dat alcohol zo katabolisch werkt als de nete, alles waar je de hele week voor getraind hebt zal deels of zelfs volledig verloren gaan (niet 1 glaasje wijn of twee biertjes, maar wel als je meer dan dat gaat nuttigen)
 
iemand nog meer foto's van dat rechter-grietje. wekenlang karma! :D
 
Damn, tis maar goed dat ik daar niet was met een paar van die pullen bier, wat zou ik haar hard hebben gekracht, niet te zuinig!
 
Damn, tis maar goed dat ik daar niet was met een paar van die pullen bier, wat zou ik haar hard hebben gekracht, niet te zuinig!

:roflol:
 
zaterdag ga ik zuipen een keer in het jaar ga ik los als ik zin heb en niet te moe ben.
 
Niemand hoord hier bier te drinken! breekt de spieren af! :mad: :D
 
Ik drink vrijwel geen alcohol. Doorsnee genomen wordt ik daar geen beter mens van en de katers zijn n keer zo heftig als 5jr geleden.
 
Een echte man zit aan de shaker, niet de biertap.
 
Is in een weekendje 35+ bier teveel?
 
Back
Naar boven