AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Woensdag

benen

squat(ass to the grass) 8x20kg 8x40kg 8x60kg 8x70kg 8x60kg 8x50kg 8x40kg

Leg curl 8x25kg 8x30kg 7x35kg

Standing Calf Raise 8x180kg 8x200kg 8x220kg 6x240kg

Triceps

Weighted Dip 8xlichaamsgewicht 8xlichaamsgewicht+10kg
8xlichaamsgewicht+12,5kg 8xlichaamsgewicht+13,75kg

Lever Triceps Dip 8x50kg 8x60kg 8x65kg

Dumbbell One Arm Triceps Extension 8x8kg 6x10kg

Cable One Arm Pushdown 8x20kg 8x20kg

Gelukkig deze training ging goed:) Het squatten was zwaar vooral omdat ik gewoonlijk nooit zoveel setjes doe maar het voelde goed aan.
Triceps ging ook lekker. Ik heb bij het dippen lekker weer een extra kilo erbij kunnen doen. Het was een lekkere training.

Hoe komt het dat je squat zo laag is tegenover de standing calf raise? Bij mij zitten die dicht bij elkaar, bij jou meer als 150kg..

Hoe komt het dat je squat zo laag is tegenover de standing calf raise? Bij mij zitten die dicht bij elkaar, bij jou meer als 150kg..

Ik denk dat het aan het calves apparaat ligt. Dat ding kan max 400, hoeveel kannie bij jou?
Zo zietie er ongeveer uit voor als je niet weet wat ik bedoel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar dan zonder dat trappetje.

Ik doe m'n calves gewoon in de smith, zit nu op zo'n 155kg dacht ik. Maar 200kg blijft 200kg, zolang je maar geen katrols gaat gebruiken.

Ik doe m'n calves gewoon in de smith, zit nu op zo'n 155kg dacht ik. Maar 200kg blijft 200kg, zolang je maar geen katrols gaat gebruiken.

Is het relaxt in de smith? En hoe gaat dat precies? Maarre heb jij niet zo'n calves apparaat in je sportschool?

Nope, heeft m'n gym ookal niet. :(

Je doet eigenlijk net hetzelfde als ik de squat maar dan alleen naar boven gaan daar je hiel op te heffen he. Je kan ook zo'n voetbankje nemen zoals op je afbeelding.

Jouw gym is niet echt relaxt he?:p

Nee, enkel hardcore, met dumbbells tot 24 kg. :rolleyes:

Moet maar eens nieuwe gym zoeken.

Voila, ze gingen nieuwe kopen maar weet ni wanneer. Bij sommige oefeningen zit ik al op 24kg.

Donderdag

Rug

Deadlift 8x40kg 8x50kg 8x60kg 8x65kg 8x65kg

chin up 8xbodyweight 8xbodyweight

Seated Row(pully) 8x50kg 8x55kg 5x60kg

Wide-Grip Lat Pulldown 8x40kg 8x50kg 8x50kg

Dumbbell Bent-over Row(gewicht=per hand) 8x22kg 8x24kg 8x26kg

Het was een goede training.Mijn deadlift die,sie ik sinds corige week deed, is 5kg om hoog gegaan. Ook ging de Wide-Grip Lat Pulldown goed.
Chin ups en de pulley vind ik nog steeds zwaar, ik hoop die in het vervolg zwaarder te kunnen(Chin ups hoop ik over een paar maanden 10 a 11 keer te kunne).

Laatst bewerkt:
Vrijdag

Schouders

Barbell Military Press 8x20kg 8x25kg 8x30kg 8x33kg

Barbell Behind Neck Press 8x20kg 8x30kg 8x35kg

Dumbbell Lateral Raise 8x6kg 8x6kg 7x8kg

Dumbbell Front Raise 8x8kg 8x10kg

Cable One Arm Lateral Raise 8x10kg 8x15kg 8x17kg

Traps

Lever Shrug 8x80kg 8x90kg 8x90kg

Dumbbell Shrug 8x22kg 8x24kg 8x26kg

Onderarmen

Barbell Reverse Curl 8x20kg 8x20kg 8x20kg

Barbell Wrist Curl 8x20kg 8x25kg 8x25kg

wwe, hoelang ben je nu bezig met trainen?

Ik train nu 6 maanden sirieus. Daarvoor ong 3 maanden , maar dat stelde niks voor en heb ik niet echt wat aan gehad.

Ik raad je toch aan om bij elke oefening minstens 3 sets te doen. Hebben ze mij ook aangeraden. Bij grote spiergroepen minstens 4/5 oefeningen en telkens minstens 3 sets. Bij kleine spieren zoals biceps is 5 oefeningen toch het maximum. Ik zeg maar wat ze mij ook gezegd hebben, misschien weet jij dit allemaal al maar omdat je nog maar een half jaar serieus traint kan dit wel goede informatie zijn. Ik train ook nog maar een goed half jaar en ben goed bezig. Zorg na aantal weken voor afwisseling van oefeningen zodat je spieren de oefeningen niet gewend worden. Gebeurt dit wel zal er niet extreem veel groei meer zijn, gewoon veel oefeningen proberen en diegene die je het hardst laten groeien blijven gebruiken.

Thnx, ik wist het ongeveer. Maar je hebt gelijk af en toe doe ik maar 2 sets, en dat moet ik eigenlijk niet doen.
Is het redelijk wat ik een half jaar berijkt heb denk je, want jij doet eigenlijk alles zwaarder dan ik dacht ik.

Ik doe de meeste dingen zwaarder ja, maar ik gebruik een voedingsschema, heb goede uitleg gekregen en ik denk dat ik goede genen heb om 'snel' te groeien. Ik weet niet of jij een voedingsschema gebruikt? Ik gebruik zelf sinds kort ook een proteine whey en dat werkt heel goed bij mij, je bent veel fitter, nooit stijf, en de volgende training kan je meteen kei hard terug trainen. Als je gewichten goed verhoogt zijn en als je al je oefeningen zonder cheaten uitvoert zal je wel goed vooruit gaan he. ;)

Lekker WWE Keep up the good work!

Ik gebruik zelf sinds kort ook een proteine whey en dat werkt heel goed bij mij, je bent veel fitter, nooit stijf, en de volgende training kan je meteen kei hard terug trainen.

Ik merk hier nooit echt veel van maar goed, ik heb meer het gevoel dat ik van al dat eten fitter word ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven