MuscleMeat

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
Mja je deadlift staat centraal. Korte in elkaar flansing:

ma:
5*5 squat
1-5 rm bench
5*5 pendlay row
weighted hyperextensions

wo:
ed coan deadlift
en dit erbij, misschien wordt het dan iets teveel als je al die assistance (van coan) erbij doet...
military press
side raises
abs

vr:
1-5 rm squat
legpress
5*5 bench
1-5 rm pendlay row
biceps
triceps
calves

ofzoiets..:p

Bedankt bro

Voor dat ed coan doe ik alleen de deadlifts en de speed deadlifts.
Trouwens is een speed deadlift met of zonder deadstop?

En wat bedoel je met 1-5rm bench??

Bedankt bro

Speed deadlifts is ook gewoon met deadstop. Ik heb er ook aardige progressie mee geboekt, dus is aan te raden.

Bedankt bro

Idd wat berry zegt, en 1-5 rm bedoel ik gewoon dat je opbouwt naar 1 zware set om een pr te scoren ofzo..

• #1.744
je richt je veelste veel op kracht man. je bencht wel 100 kg straks maar je borst is gewoon zwak. Probeer eens wat meer muscle-mind connection te maken ipv te powerliften om groot te worden

• #1.747
je richt je veelste veel op kracht man. je bencht wel 100 kg straks maar je borst is gewoon zwak. Probeer eens wat meer muscle-mind connection te maken ipv te powerliften om groot te worden

Hmm tja wat stel jij voor dan?

edit: misschien dat je wel gelijk hebt. Ik wil mijn spieren natuurlijk ook nog meer zien groeien maar ik wil ff wat meer rust en daarom even geen 5 dagen in de week split.

• #1.748
Ik heb deze week niet zoveel getraind, ik heb een soort rustweek.

Wat wel k*t is is dat ik last heb van mn linker schouder. Dus als ik er maandag nog last van heb ga ik ook niet trainen ofzo. k*tZOOI

• #1.749
Het gaat al beter met mn schouder. Ik voel hem nog wel een beetje. Morgen denk ik dat ik benen ga trainen, en als ik dinsdag niks meer voel aan mn schouder dan ga ik bankdrukken.

Nog iets bijzonders is dat mijn sportschool deze maand gaat sluiten, ik denk omdat er weinig leden zijn. Morgen ga ik naar bodygym en kijken of die mij bevalt. Want ik wil volgend jaar nog wel gewoon blijven trainen.

• #1.750
Potverdomme ik heb nog steeds last van mn schouder

Gister heb ik benen getraind. Morgen ga ik deadliften en ik denk dat ik voor de rest deze week niks doe. Ik hoop echt dat ik geen echte blessure heb. Ik hoop dat ik volgende week weer gewoon myn uperbody kan trainen.

• #1.751
Ik heb nu dus 2 weken nauwelijks getraind en als ik trainde dan was het erg licht.
Ik denk dat mijn schouder nu hersteld is en morgen ga ik weer zwaar trainen.
Ik hoop dat ik geen kracht heb verloren:eek:

Peace!!

edit:
Dit word m voor de komende weken

maandag Borst+biceps
Dinsdag Benen
Woensdag Schouders
Donderdag Deadlift+Rug
Vrijdag Borst triceps

Ik heb nu dus 2 weken nauwelijks getraind en als ik trainde dan was het erg licht.

Peace!!

edit:

maandag Borst+biceps
Dinsdag Benen
Woensdag Schouders
Donderdag Deadlift+Rug
Vrijdag Borst triceps+benen

Nu gaat er weer hardcore worden getraind zeker nu we weer samen trainen en ook geen pijntjes en gedoe dingen;)

Peace!!

edit:

maandag Borst+biceps
Dinsdag Benen
Woensdag Schouders
Donderdag Deadlift+Rug
Vrijdag Borst triceps

als je nog steeds last hebt zou ik effe een poosje met db's trainen - 1 borst-training er uit gooien en daar een armen-training van maken - want door 2 x borst en 1 x schouders belast je 3 x toch je voorkant-delta's

• #1.754
De training van vandaag na 2 weken min of meer niks gedaan te hebben.

BORST

Dumbbell bench press
8x20
8x24
8x30
8x32
6x34

Incline bench press
5x8x50

Dumbbell flyes

8x10
8x14
8x18
6x22
8x16

Biceps
Sitting dumbbell curls
8x10
8x12
8x14
8x16
6x18

Preacher barbelcurls
8x18kg
8x28
5x38
2x8x28

comments:
Ging toch wel aardig. Bij de incline bench voelde ik mijn schouder nog een beetje daarom heb ik die niet zwaar gedaan.

ik heb zelf ook altijd last van mn schouders als ik borst doe. Heb het al lang.. hoop dat het bij jou snel over gaat.

voor je borst zou je wat meer volume kunnen doen. 5 oefeningen ofzo, werkt goed bij mij. Lekkere training verder :thumbs:

• #1.756
ik heb zelf ook altijd last van mn schouders als ik borst doe. Heb het al lang.. hoop dat het bij jou snel over gaat.

voor je borst zou je wat meer volume kunnen doen. 5 oefeningen ofzo, werkt goed bij mij. Lekkere training verder :thumbs:
thnx

5 oefeningen en hoeveel sets dan?

• #1.757
Ik heb deze week niet echt gelogd. Ik was namelijk iets zwakker dan eerst en dat vond ik niet leuk om te loggen, ik hoop dat ik weer snel op krachten ben.

Wel heb ik vandaag toch nog een dikke pr gezet:)
1x160kg deadlift!!!

Mijn maat heeft op zn telefoon een filmpje gemaakt, die plaats ik hier wel als ik het filmpje van hem krijg.

Leuk man, wnr begin je nu met coan?

• #1.759
Leuk man, wnr begin je nu met coan?

Ik was er mee begonnen. Ik had 2 weken er van gedaan. en toen kreeg ik die blessure waardoor ik er mee stopte.
I kweet niet wanneer ik weer begin. Ik deadlifte toen 150 en had160 als doel op gegeven, maar dat kan ik nu al:P

Nice die deadlift:D Nu nog hopen dat je schouder snel ophoud met zeuren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven