AndroidHealthClinic

Sticky Het (on)weer topic

Alles is gewoon droog in almelo zo ver ik weet. Weer geluk gehad :p

in tolkamer was het ook aardig matig, jammer :(
hou wel van een beetje ruig weer :D

and so it begins....

Ik kijk weer voor morgen.....66mm regen! WTF!!!! ???

Broeders, ik denk dat Allah woest is als de bliksem. Heb ik soms iets verkeerds gezegd? Hij gaat helemaal para!

• Topic Starter Topic Starter
Wat kansjes vandaag en morgen

Was toch alleen voor morgen besteld ?

Hmm estofex geeft kansen voor de zuidelijke provincies. En als ik naar de index cijfers kijkt zitten veel plekken al dicht bij de convengtie temperatuur.

Sommige verwachten vannacht al spektakel.

Damn you Limburgers :P

Neehee morgen gaat het pas echt los met het onweer.
Vanavond maar een beetje

Niks hier

Hele wijk staat onder water, tot aan me knieen op de stoep. Ongeveer halve meter op straat, putdeksels lopen over en riolering staat blank, rofl. Zal straks pics uploaden.

In Rotterdam een beetje sluierbewolking nu. Echt andere wereld :D

Ik denk niet dat er hier veel onweer op komst is, nog niets gezien iig (Oost-VL).

Code:
Net ook op SBS6. Camping is ontruimd, enorm veel schade overal door omvallende bomen en door het water. Heb een stukje rondgelopen en meerdere auto's gezien die onder water stonden en zeiknat waren van binnen en huizen die onder water stonden.. Stond overal tot m'n knieen en hoger in het water.

Deze pic was na een uur regen:
gwXO2ih.jpg

Daarna regende het nog door en de volgende gemaakt in m'n straat:
oQ0IPMa.jpg

5BZdFU4.jpg

hEoYA2G.jpg

Pics beetje onduidelijk omdat ik gewoon doorliep tijdens foto maken :P

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 22:51 ----------

Brandweer stond net riool uit te pompen hier, water kan niet meer wegstromen omdat alles helemaal vol ligt :roflol: overal files van mensen met auto's die afgeslagen zijn omdat de motoren zeiknat werden of uitlaat ofzo :roflol:

Dak ingezakt bij een van de grootste bedrijven van weert, drukkerij.. Hele pand naar de t*fus:p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven