AndroidHealthClinic

Sticky Het (on)weer topic

ojee, rommelt hier al in de lucht incl. een fikse bui

Hier in Hoorn is het begonnen met keiharde regen en wat onweer. Ach, geen probleem, want ik heb de caedio net achter de rug.

Soort van super sayan

Nou wat was me dat weer een partij spannend. Het begon donker te worden en te regenen, zelfs de straat verlichting ging aan. Snel balkon opgerend, tuinstoeltje neergezet, emo buurman werd het teveel en had meteen z'n deur dichtgedaan. Bring it on, dacht ik bij mijzelf, maar ik kwam wederom van een koude kermis thuis, had minstens een paar bomen door de helft willen zien knallen en een watermassa waar Noach van in z'n broek zou gaan poepen.

3/10

Net een harde klap hier en alle verlichting sprong uit, paar minuten later gingen ze weer aan.

2irrdqp.jpg

Enige hier in twente.. beetje regen en onweer dat ver weg is. Had er meer van verwacht.

• Topic Starter Topic Starter
fuarkk vanavond was voor het Westen goed berekend. Nu Gelderland, Limburg en Brabant.

Noorden van het land:

x10rkn.jpg

zu3wqq.jpg

Hier in het westen regenbui en 4/5 klappen van onweer.. Niets bijzonders, zoals gewoonlijk eigenlijk.

het gaat onweren in pekel en ik zit hier in frankrijk :( ik wil terug, ben schijtziek van dat k*tfranse gedoe

Komt ook hier wat donkers aandrijven:
1smxq1.jpg

2gsn4ox.jpg

het gaat onweren in pekel en ik zit hier in frankrijk :( ik wil terug, ben schijtziek van dat k*tfranse gedoe

lol wat hebben sommige mensen zo tegen fransoosjes?
Kging al van jongs af aan op vakantie naar frankrijk, van loire tot ergens in zuid frankrijk of de vogezen,
en ben samen reisgenoten met niets anders dan respect en gastvrijheid behandeld eigenlijk...
En persoonlijk vind ik t echt ook nog een hele mooie taal die ik sowieso nog ga masteren :P

• Topic Starter Topic Starter

Dat heet een wolk :orly::yarly:

Update estofex

showforecast.cgi?lightningmap=yes&fcstfile=2013072806_201307271125_3_forecastupdate.png

iven that very strong 30-35 m/s deep-layer (0-6 km) shear should overlap with abundant low-level humidity and steep lapse rates, supercell storms are forecast to develop. A threat of large or very large hail will exist with these storms. Tornadoes are also possible as the boundary layer cools. The highest threat appear to be the damaging winds that will evolve when cells transform into one or multiple bow echoes. These should move quickly to the north-northeast producing swaths of extreme winds (> 32 m/s). Overnight, the intensity of the bow echo(es) will gradually diminish.

Nice, komt van onderen wat aan nu zo te zien met een rotvaart vanuit Frankrijk. Ben beniewd!

Mooie foto's trouwens van die schaapjeswolken/schubbenlucht voorafgaande aan zo'n front overgang. Is daar trouwens geen officiele benaming voor? Mag dit doorgaan voor Mammatus wolken? Cirrus enzo is het ook niet.

West vlaanderen, pikzwart shit is on

En ? Is t wat of valt t tegen ?

Hahaha wtf, vloed van regen en overal bliksem. Pretty sick.

Terug
Naar boven