Fitness Seller

Sticky Het (on)weer topic

Alles is geconcentreerd gevallen op enkele plaatsen zo te horen, hier nog steeds geen druppel gezien. Blijft daardoor wel vrij warm helaas.

Hier in Turnhout ook nog niks. :)

Nu wel heerlijk koel, denk zo'n 18 graden ook vannacht. Eindelijk weer eens goed kunnen slapen.

Ook nog niks gehad hier in Gorinchem

Vanmorgen wat regen, nu een lekker zonnetje - Ik verwacht geen onweer binnen de komende 3 uur (omgeving Tilburg)

Hier ook wat regen vanmorgen, nu bewolkt (twente).

Hmmm ff naar de buien radar, vanavond voetbal trainen ik heb geen zijn om met onweer te trainen...
begint ook langzaam te kleuren en vertrekken hier in de Zaanstreek........

• Topic Starter Topic Starter
Niet echt een duidelijke foto. Maar was de polder in gefietst, bui ontstond vlak voor mij.

1zqsoi8.jpg

Morgen kans op level 3 estofex :D

[Link niet meer beschikbaar]

Mooie foto.

Zag er goed uit straks op de radar hier (Gld zuid) maar op regen en wat gedonder in de verte bijna niets gehad. Maar de dag en zeker het weekend is nog niet voorbij.

Mooie foto.

Zag er goed uit straks op de radar hier (Gld zuid) maar op regen en wat gedonder in de verte bijna niets gehad. Maar de dag en zeker het weekend is nog niet voorbij.

Jullie zullen tegen het einde van de middag wel onweer krijgen. Het is aardig aan het opwarmen bij jullie zo te zien.

Gaat flink los hier (omg breda). Onweer 7/10, stormwind + regen 8/10, ik heb weer genoten.

Rotterdam ook goede knallen!

Alleen maar zon en benauwd.

Ging lekker los :). Mooie shefcloud

Deze foto is van iemand bij Schiedam

[Link niet meer beschikbaar]

Laat het hier maar ook even los gaan. Zie trouwens al dat het volgende week 29 graden met zon is op donderdag.. hopen dat dat een goede voorspelling is. ;p

t*ring hier gaat het hard aan toe farkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Net flink geregend, temperatuur is een stuk aangenamer wel.

Vanavond komt het spektakel pas he.

estofex heeft lvl 3 afgegeven.

en wat houd level 3 i n

Terug
Naar boven