Mr. B.I.G.
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol wat hebben sommige mensen zo tegen fransoosjes?
Kging al van jongs af aan op vakantie naar frankrijk, van loire tot ergens in zuid frankrijk of de vogezen,
en ben samen reisgenoten met niets anders dan respect en gastvrijheid behandeld eigenlijk...
En persoonlijk vind ik t echt ook nog een hele mooie taal die ik sowieso nog ga masteren![]()
pfft dan moet je.niet in zuid frankrijk wezen. er wordt geld van je afgetroffeld bij cafeetjes, ze spreken er geen andere taal dan frans en ze doen ook geen moeite om een andere taal te leren, die fransozen zijn erg nakkerig als gaat over lenen van geld van jou, en het ergste/meest egoïstische: je moet in hun taal praten en ze praten ook in hun eigen taal tegen jou, maar als je in je eigen taal met een landgenoot praat dan voelen ze zich beledigd omdat ze je niet kunnen verstaan. ook moet je hier zwemmen in een ballenknijper. en je kun hier geen frikandellen kopen. ik denk dat dit wel genoeg redenen zijn om frankrijk k*t te vindeb.
Boven Nijmegen is het nog volop aan de gang. Kwam een vork ogenschijnlijk vlakbij hier naar beneden, maar ik zag hem minder goed omdat ik met m'n ogen kneep door een eerdere flits![]()
Regio Rotterdam zeker? Hier in ieder geval wel en inderdaad alleen maar wat geflits, vanmiddag was veel heviger. Heb ik hier nou al die moeite voor gedaan. :lvanmiddag ging het echt heel erg tekeer hier. rinkelende ramen ed.
valt nu mee, alleen lichtflitsen de hele tijd. word er een beetje epileptisch van.