MuscleMeat

Sticky Het (on)weer topic

:popcorn:Ok dan knal ik zo FF naar de dijk om te gaan kijken !

Net maar even de overkapping van het zwembad naar beneden gehaald, gezien al die waarschuwingen. Moet er niet aan denken dat die zooi verrot gaat door die storm.
Ook maar even de honden vlug uitgelaten nog, als die storm echt zo hard wordt, wil ik op dat moment niet naar buiten hoeven. xD

het gaat los hiero

Wil ook onweer... helaas niets..

lol wat hebben sommige mensen zo tegen fransoosjes?
Kging al van jongs af aan op vakantie naar frankrijk, van loire tot ergens in zuid frankrijk of de vogezen,
en ben samen reisgenoten met niets anders dan respect en gastvrijheid behandeld eigenlijk...
En persoonlijk vind ik t echt ook nog een hele mooie taal die ik sowieso nog ga masteren :P

pfft dan moet je.niet in zuid frankrijk wezen. er wordt geld van je afgetroffeld bij cafeetjes, ze spreken er geen andere taal dan frans en ze doen ook geen moeite om een andere taal te leren, die fransozen zijn erg nakkerig als gaat over lenen van geld van jou, en het ergste/meest egoïstische: je moet in hun taal praten en ze praten ook in hun eigen taal tegen jou, maar als je in je eigen taal met een landgenoot praat dan voelen ze zich beledigd omdat ze je niet kunnen verstaan. ook moet je hier zwemmen in een ballenknijper. en je kun hier geen frikandellen kopen. ik denk dat dit wel genoeg redenen zijn om frankrijk k*t te vindeb.

pfft dan moet je.niet in zuid frankrijk wezen. er wordt geld van je afgetroffeld bij cafeetjes, ze spreken er geen andere taal dan frans en ze doen ook geen moeite om een andere taal te leren, die fransozen zijn erg nakkerig als gaat over lenen van geld van jou, en het ergste/meest egoïstische: je moet in hun taal praten en ze praten ook in hun eigen taal tegen jou, maar als je in je eigen taal met een landgenoot praat dan voelen ze zich beledigd omdat ze je niet kunnen verstaan. ook moet je hier zwemmen in een ballenknijper. en je kun hier geen frikandellen kopen. ik denk dat dit wel genoeg redenen zijn om frankrijk k*t te vindeb.

die taal alleen al

blughhh

idd, dikke flikkertaal. dan spreek ik nog liever vlaams (nohate). nog erger vind ik italiaans, de hele tijd praten met van die onnodige toonwissellingen waardoor het net een 24/7 uitgevoerde dramashow is

Helemaal eens met de twee bovenstaande posts!

eventjes een hoop bliksemflitsen aan de lucht en vooral veeeeeeeel regen.. niet echt een onweer hier meer een zware plensbui :(

Maakt niet uit waar ik ben, altijd is 't onweer ergens anders. Zelfde als van die 'ondergelopen straten en zware hagelbuien, maak 't nooit mee.

Holy **** wat een klappen en flitsen hier. Is gewoon eng brrr

Niks hier

omgeving eindhoven is alles nu voorbij, trekt noordelijk

Gaat hard hier in Flevoland fuaaacck

Boven Nijmegen is het nog volop aan de gang. Kwam een vork ogenschijnlijk vlakbij hier naar beneden, maar ik zag hem minder goed omdat ik met m'n ogen kneep door een eerdere flits :(

vanmiddag ging het echt heel erg tekeer hier. rinkelende ramen ed.
valt nu mee, alleen lichtflitsen de hele tijd. word er een beetje epileptisch van.

temperatuur gaat wel niet omlaag, nog altijd drukken en zwetend als een otter

vanmiddag ging het echt heel erg tekeer hier. rinkelende ramen ed.
valt nu mee, alleen lichtflitsen de hele tijd. word er een beetje epileptisch van.
Regio Rotterdam zeker? Hier in ieder geval wel en inderdaad alleen maar wat geflits, vanmiddag was veel heviger. Heb ik hier nou al die moeite voor gedaan. :l

Terug
Naar boven