- Waardering
- 2.413
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar klim je zomaar nog niet tegenop
helaas niet, zit op 9.5 meter en hellingshoek is mij eigenlijk te steil, wordt dus helaas op de verzekering verhalen (met 150 euro eigen risico...
)

Wel als je er een trap tegenaan zet.
Een normale racefiets weegt 6-8kg. De 'all-mountain' mountainbike uit mijn log, een Canyon Neuron 7, is een lichte aluminium downhill fiets waarmee je ook nog net met je vrienden cross-country kan rijden; gewicht 12kg.In 1955 meende ze ook een tornado gezien te hebben. Maar dat was @Schwarzeneggertje op zijn racefiets van 7kg die voorbij raasde.![]()
Wie doet het voorwoord voor je boek? @SteksEen normale racefiets weegt 6-8kg. De 'all-mountain' mountainbike uit mijn log, een Canyon Neuron 7, is een lichte aluminium downhill fiets waarmee je ook nog net met je vrienden cross-country kan rijden; gewicht 12kg.
Mijn dure Cube carbon mountainbike van 8kg was wel erg snel, maar brak ook snel. Bij de club werd gelachen toen ik er 1 ging kopen, want iemand die nauwelijks 70kg weegt had er al 4 gebroken. In plaats van een crash replacement frame te kopen heb ik een goedkope aluminium Cayon mountainbike van 11kg gekocht voor hetzelfde bedrag. (Waarvan het frame ook brak, maar dat is een ander verhaal.)
Wat ben je dan wel niet, een seniele ouwe gek?
Ik kan niet wachten op de 1e druk.
Gek? Seniel? Lees mijn bochtensnelheid analyse eens in het motor topic. Daar leid ik een natuurwet af.
Jij kan niet eens een paar stappen lopen zonder zenuwinzinking.
Dat maakt jou niet in eens geweldig.Jij kan niet eens een paar stappen lopen zonder zenuwinzinking.
Op de man
Jij bent niet eens een man, je heupen zijn veel te vrouwelijk. Wie wind zaait oogst storm.
Wat hart weerJij bent niet eens een man, je heupen zijn veel te vrouwelijk. Wie wind zaait oogst storm.
Ja, hij begon.
Oké, Bomber Harris. Nu terug in je mand.