XXL Nutrition

Het (on)weer topic

Bezoekers in dit topic

kaart_verwachtingen_Morgen_dag.gif


Ben zo blij dat ik in het noordwesten woon
 
kaart_verwachtingen_Morgen_dag.gif


Ben zo blij dat ik in het noordwesten woon
Een waddeneiland zou ook wel lekker zijn, zelfs met (nico-)Tineke van Gent als BM.

Ook interessant in deze is de rolluiken-grens, want het is beter om warmte buiten het raam te stoppen.
 
Voor de zoveelste keer dat ik t zeg. Ben blij dat ik in het Noordwesten woon 🤭
 
Voor de zoveelste keer dat ik t zeg. Ben blij dat ik in het Noordwesten woon 🤭
Ik zit er serieus aan te denken om naar Harlingen te verhuizen, maar kom je daar wel tussen als niet-Fries?

In de zomer wat koeler en in de winter wat warmer.
En voornaamste reden, een stuk minder last van hooikoorts, ik kom al 8 weken amper buiten door die tyfus graspollen.
 
Ik zit er serieus aan te denken om naar Harlingen te verhuizen, maar kom je daar wel tussen als niet-Fries?

In de zomer wat koeler en in de winter wat warmer.
En voornaamste reden, een stuk minder last van hooikoorts, ik kom al 8 weken amper buiten door die tyfus graspollen.
Als import moet je sowieso vaak je best doen om er tussen te komen in bepaalde delen van het land. Ik woon rond Alkmaar. Geen idee hoe het in Harlingen is.
 
Is Amsterdam toch nog een keer een van de coolste plekken van Nederland! Daar kan een niet-Amsterdammer als apfelstrudel weer mooi trots op zijn.
:trollface:
Zo cool als vroeg in 1989 zal die stad nooit meer worden.

20220712_010933.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je nou het geslacht er expres op laten staan om enige twijfel van ons weg te nemen?
Ik vond het wel tamelijk onbeschoft en beledigend dat ze zomaar mijn gender en pronouns veronderstelden.

Gelukkig hebben ze dit aangepast, nadat ik hun uitvoerig heb gewezen op mijn individualiteit als wit non-binair pansexuele wereldburger. Ze waren in eerste instantie wat terughoudend, begonnen allemaal moeilijke vragen te stellen, totdat ik hun domme formele vragen onderbrak om ze duidelijk te maken hoe zwaar het is om als veganistische klimaatstrijder in een institutioneel racistische samenleving te leven tussen allemaal toxisch masculine klimaatontkennende vleeseters

20220712_015425.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven