XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Laatst bewerkt:
ff gauw een vraagje.

Gisteren nog even aan mijn sleeve laten prikken, omdat er een extra plaatsje vrij was bij de tattoo artiest. Alleen kan ik plotsklaps toch mee naar Decibel. Het schijnt 30 graden en volle bak zon te worden, dus hoe ga ik mn tattoo uit de volle zon halen. Lange mouwen is geen optie gezien de temperatuur.

Niet gaan is ook geen optie, misschien blouwe met opgerolde mouwen en open laten oid en dan als het wat later wordt gewoon shirt aan?

ff gauw een vraagje.

Gisteren nog even aan mijn sleeve laten prikken, omdat er een extra plaatsje vrij was bij de tattoo artiest. Alleen kan ik plotsklaps toch mee naar Decibel. Het schijnt 30 graden en volle bak zon te worden, dus hoe ga ik mn tattoo uit de volle zon halen. Lange mouwen is geen optie gezien de temperatuur.

Niet gaan is ook geen optie, misschien blouwe met opgerolde mouwen en open laten oid en dan als het wat later wordt gewoon shirt aan?

Weet niet precies waar die zit maar ik heb hem op een doordeweekse dag laten zetten wn werk buiten was ook zulk weer, heb mn mouw afgeknipt en erover heen gedaan, ziet er wel beetje apart uit mja boeie als die goed blijft

ff gauw een vraagje.

Vraag het bij de tattoo artiest?

Vraag het bij de tattoo artiest?

Die stelde de blouse voor, en gewoon de zon vermijden.

Het vers getattooeerde stuk zit op mn bovenarm en stukje op mn schouder.
Misschien van een oude longsleeve stuk afknippen en erover heen doen onder een T-shirt?

ff gauw een vraagje.

Eergisteren de mijne laten zetten en ik vrees dat je net als ik gewoon de zon moet vermijden. Inderdaad met lange mouwen, niet aan de zon blootstellen. Omdat je in je herstel proces bent en je huid zal beschadigen kan je inkt uitlopen, ontsteken of ergste geval zelfs afstoten.

Eergisteren de mijne laten zetten en ik vrees dat je net als ik gewoon de zon moet vermijden. Inderdaad met lange mouwen, niet aan de zon blootstellen. Omdat je in je herstel proces bent en je huid zal beschadigen kan je inkt uitlopen, ontsteken of ergste geval zelfs afstoten.

Net een tip gekregen van iemand van tattoo forum.

Tattoo goed insmeren met bepanthen, en dan losjes een verband om je arm heen( wat je bv om je pols kan wikkelen als hij gekneust is). Kan er geen zon bij, en hij kan luchten.

En dan gwoon T-shirt erover heen aan.

Net een tip gekregen van iemand van tattoo forum.

Tattoo goed insmeren met bepanthen, en dan losjes een verband om je arm heen( wat je bv om je pols kan wikkelen als hij gekneust is). Kan er geen zon bij, en hij kan luchten.

En dan gwoon T-shirt erover heen aan.

Ik ben benieuwt man, laat me even weten hoe het ging!

34tabn6.jpg

2003, Köln.

Had net m'n relatie verbroken en ging op een soort vrijgezellenvakantie in m'n eentje naar Duitsland. Liep al een tijdje rond met het idee een tattoo te nemen, maar wist niet goed wat precies, dus stelde 't steeds uit. Op deze vakantie wist ik dat 't moest gebeuren... een soort aandenken. Zelf getekend, volgende dag laten zetten. Nooit spijt van gehad (hoewel ik nu niet meer voor dit ontwerp zou kiezen).

47 is een soort geluksgetal. Ik ben altijd gek geweest op wiskunde en toen ik grote fan werd van de Wu-tang Clan vond ik 't erg tof dat ze zo met numerologie bezig waren. Dat hele 36 chambers gebeuren. Mijn favoriete getal was altijd 11 geweest en 36+11=47 plus 4+7=11. Verder was m'n huisnummer 47 en is m'n voornaam 4 en m'n achternaam 7 letters.

Een beetje vergezocht allemaal, ik weet het, maar goed... ik wilde iets waar ik nooit spijt van zou kunnen krijgen en hoe kun je nou ooit spijt krijgen van een getal?

:)

Ben inmiddels wiskundedocent van beroep en overweeg het symbool pi op m'n andere arm te laten zetten, voor wat meer evenwicht...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is mijn spiritbeast en heeft dus een speciale betekenis voor me :)

ok, laat me eerst wat puntjes sprokkelen! ???

but in all seriousness, je bent een Marokkaanse jongen met een gemiddeld fysiek. Niet de grote jongen gaan uithangen, er word hier minstens zo erg neergekeken op je als op straat.

Ben jij die dikke of die dunne??
Maakt niet uit eigenlijk, neutron heeft veel beter fysiek moet ik zeggen.
ontopic: ik zou de namen van mijn zoontjes op me onderarmen willen zetten. Ik twijfel alleen.

Leuk die 47, maar vraagt niet iedereen steeds wat het betekend?

Heb een lemniscaat getatoeerd en krijg nogal s de vraag waar die acht voor staat. :D

Google ;)

Symbool voor oneindigheid

Zag m nu ook pas hoor.

Terug
Naar boven