AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

@Yzord, Zeker gruwelijke tattoo's.
150uur voor beide sleeves en rug ?, had meer verwacht.

Hoop volgende week de plannen uit te stippelen voor mijn eerste sleeve.

Thanks! ben er ook heel erg blij mee. Klote is dat ik er alleen van kan genieten via een foto :D

Ik heb in totaal 150 uur gelegen/gezeten. 4 jaar over gedaan. Raakte verslaafd aan de dopamine wat herkenbaar is voor de meeste.

hahaha herkenbaar, dat heb ik ook met mijn tatt op mijn rug. Nu is dat niet een hele grote. Wil hem graag wat uitbreiden. Maar wat me tegen houd is dat je spierdefinitie minder gaat zien. Dat vind ik zonde

Iemand ervaring met het weg laten halen van een tattoo ?

Heb destijds een kleine (niet echt sociale) tattoo op mijn schouder laten zetten.
Zit er aan te denken om het met huidskleur over te laten tattoeren, maar da schijnt ook weer niet top te zijn.

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Heb destijds een kleine (niet echt sociale) tattoo op mijn schouder laten zetten.
Zit er aan te denken om het met huidskleur over te laten tattoeren, maar da schijnt ook weer niet top te zijn.

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Je kan een cover-up laten zetten op die plek, dus dat er een tattoo overeen wordt gezet.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor tattoo het is marr :p

hahaha herkenbaar, dat heb ik ook met mijn tatt op mijn rug. Nu is dat niet een hele grote. Wil hem graag wat uitbreiden. Maar wat me tegen houd is dat je spierdefinitie minder gaat zien. Dat vind ik zonde

Hi Missnuke, mag ik een foto van je tattoo (en spierdefinitie :D) zien? Ik ga toch geen wedstrijden meer doen, dus mij boeit het niet zo meer.

50 euro per vierkante centimeter en vaak 4 of 5 sessies (prijs blijft 50 euro per vierkante centimeter). De techniek tegenwoordig is super, maar een cover up zoals eerder voorgesteld is beter. Heb ook 3 cover ups en je ziet er geen hol meer van.

Volgende wordt een kleine op mn ribben; na de zomer. Sleeve weer even uitgesteld, eerst een nieuwe auto en wat vakanties. Blijft toch n lastige keuze.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor tattoo het is marr :p

Haha, nee zo erg is het nou ook weer niet.
Het is een middelvinger, dat is zo'n beetje het symbool van mijn jeugd (f**k the world)

Inmiddels ben ik wat ouder en baal ik er flink van.
Mijn vrouw vind het ook niks.
Eigenlijk loop ik in de zomer nooit in een hemd vanwege die tattoo (het past niet meer bij wie ik nu ben en ik ben toch echt geen koorknaapje).

Ik overweeg idd ook een cover up

Waarom dan geen vagina er boven tatoeëren?

I f**k p*ssy :p

Inktverschil zal het er juist niet uit laten zien. Gewoon een dikke cover up en goed nadenken wat en waarom.

Laat er gewoon een opengesperde anus boven zetten.

Deze is al een hele tijd genezen maar ik vergat altijd een pic te posten, dus bij deze

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de ideale manier om glecky kuiten te verbergen

Waarom dan geen vagina er boven tatoeëren? I f**k p*ssy :p

Dat is idd een optie ja, zal mijn vrouw minder grappig vinden.

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Inktverschil zal het er juist niet uit laten zien. Gewoon een dikke cover up en goed nadenken wat en waarom.

Ja inderdaad dat is de beste optie.

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

laat er gewoon een opengesperde anus boven zetten.

:d

Terug
Naar boven