Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! ben er ook heel erg blij mee. Klote is dat ik er alleen van kan genieten via een foto
Ik heb in totaal 150 uur gelegen/gezeten. 4 jaar over gedaan. Raakte verslaafd aan de dopamine wat herkenbaar is voor de meeste.
Iemand ervaring met het weg laten halen van een tattoo ?
Heb destijds een kleine (niet echt sociale) tattoo op mijn schouder laten zetten.
Zit er aan te denken om het met huidskleur over te laten tattoeren, maar da schijnt ook weer niet top te zijn.
---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------
Iemand ervaring met het weg laten halen van een tattoo ?
Heb destijds een kleine (niet echt sociale) tattoo op mijn schouder laten zetten.
Zit er aan te denken om het met huidskleur over te laten tattoeren, maar da schijnt ook weer niet top te zijn.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor tattoo het is marr![]()
hahaha herkenbaar, dat heb ik ook met mijn tatt op mijn rug. Nu is dat niet een hele grote. Wil hem graag wat uitbreiden. Maar wat me tegen houd is dat je spierdefinitie minder gaat zien. Dat vind ik zonde
) zien? Ik ga toch geen wedstrijden meer doen, dus mij boeit het niet zo meer.Iemand ervaring met het weg laten halen van een tattoo ?
Hi Missnuke, mag ik een foto van je tattoo (en spierdefinitie) zien? Ik ga toch geen wedstrijden meer doen, dus mij boeit het niet zo meer.

Daar denk ik nog steeds over na.... dus wacht nog even![]()
Denk ik over na?? Als de wiedeweerga het podium op jij...damn!
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor tattoo het is marr![]()
Waarom dan geen vagina er boven tatoeëren? I f**k p*ssy![]()
Inktverschil zal het er juist niet uit laten zien. Gewoon een dikke cover up en goed nadenken wat en waarom.