AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

prijsopgave 3 uur werk 600 euro 200 euro p. uur wist niet dat tattoo.s net zo duur zijn als een advocaat gaat dus niet gebeuren he

opa

Dat is wel heel erg duur man, bij Bart in Heerlen betaalde ik €125/u en dat vind ik persoonlijk toch wel de maximum prijs

Dat is wel heel erg duur man, bij Bart in Heerlen betaalde ik €125/u en dat vind ik persoonlijk toch wel de maximum prijs

is nu al de vierde waar ik geweest ben. en dan ook het verschillende advies, de een zegt opnieuw inkleuren brengt niks, de ander zegt wel , ik weet het ff niet meer

werd al eerder gezegd hier de prijzen zijn soms echt absurd hoog

Dat komt omdat de meesten niet willen werken aan andermans creaties. Vaak bedoelen ze ermee: dat ding is zo lelijk, daar wil ik mijn naam niet aan vestigen.

Dat komt omdat de meesten niet willen werken aan andermans creaties. Vaak bedoelen ze ermee: dat ding is zo lelijk, daar wil ik mijn naam niet aan vestigen.

als iedere tatoeëerder zo denkt heeft hij weinig werk imo en doet ook geen.. cover ups . degene bij wie ik vandaag was vond beide mooi en goed gedaan hij was alleen te duur vind ik

en degene die ze oorspronkelijk gezet heeft zit voorlopig helemaal vol

als iedere tatoeëerder zo denkt heeft hij weinig werk imo en doet ook geen.. cover ups

Alleen de betere denken zo. Ze doen zeker wel cover ups maar alleen als ze denken dat het resultaat dan ook echt beter wordt. Ken er voldoende die niet zetten wat de klant wil als ze er niet zelf achterstaan.

Alleen de betere denken zo. Ze doen zeker wel cover ups maar alleen als ze denken dat het resultaat dan ook echt beter wordt. Ken er voldoende die niet zetten wat de klant wil als ze er niet zelf achterstaan.

oke dan moet ik waarschijnlijk met minder genoegen nemen. of gewoon veel betalen nou mijn zoektocht gaat verder tot ik de goede heb. mijn tattoo.s zijn het waard

wou ze voor 14 augustus klaar hebben dan sta ik met mijn schilderijen op de grootste koi show ter wereld hier in nederland komen meer als 25.000 man vanuit de hele wereld mooie gelegenheid om ze te showen. ga ik denk ik niet halen

oke dan moet ik waarschijnlijk met minder genoegen nemen. of gewoon veel betalen nou mijn zoektocht gaat verder tot ik de goede heb. mijn tattoo.s zijn het waard

wou ze voor 14 augustus klaar hebben dan sta ik met mijn schilderijen op de grootste koi show ter wereld hier in nederland komen meer als 25.000 man vanuit de hele wereld mooie gelegenheid om ze te showen. ga ik denk ik niet halen

Misschien kan je mad science proberen in den haag. Daar heb ik mijne allemaal laten doen, ook eentje laten verbeteren.

oke dan moet ik waarschijnlijk met minder genoegen nemen. of gewoon veel betalen nou mijn zoektocht gaat verder tot ik de goede heb. mijn tattoo.s zijn het waard wou ze voor 14 augustus klaar hebben dan sta ik met mijn schilderijen op de grootste koi show ter wereld hier in nederland komen meer als 25.000 man vanuit de hele wereld mooie gelegenheid om ze te showen. ga ik denk ik niet halen

Mijn ervaring is helaas dat de betere shops een wachttijd hebben van 3 tot 6 maanden dus ben er ook bang voor..

[/COLOR]nog aanraders voor een full sleeve met redelijk veel details en black en grey

prijs maakt niet omgeving amsterdam en daar 25 km omheen

welke tattoo shop
artist
en prijs (indien je die weet per uur of per stuk)

vond zelf dutch ink er goed uit zien maar wil graag wat ervaringen/meningen horen van andere

[/COLOR]nog aanraders voor een full sleeve met redelijk veel details en black en grey

welke tattoo shop
artist

vond zelf dutch ink er goed uit zien maar wil graag wat ervaringen/meningen horen van andere

Heb een full sleeve laten zetten bij DutchInk Vlaardingen, eventueel foto's via pm. :)

Prijs is goed te doen en per project basis en niet per uur. Kwaliteit hangt af van wie het zet en welke stijl je wilt...sommige artiesten kan je voor groot en precies werk daar beter mijden (naar mijn mening).

welke tattoo shop
artist

aankomend weekend 30-31 mei tattoo convention in de rai amsterdam 200 tatoeëerders uit de hele wereld kun je er een uitzoeken

opa

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

zeker nice maar zoveel werk hebben ze met mij niet

oja ik heb er een gevonden as. zondag 31 mei gaat die gezet worden foto.s volgen

opa

Ik heb gehoord dat een Samoan tattoo eigenlijk nooit vaak gezet wordt bij NIET Samoan mensen.

Trad. Samoan tattoo's zijn voor en door Samoan mensen en niet voor anderen.

Is dat waar?

erwkeo.jpg

Vet !

2e plaats tatto conventie breda. black and grey

Terug
Naar boven