AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Dan loop je daar mooi rond met een naam waar niemand van ziet dat het om een hond gaat.
Boeit mij niets voor mij is die hond alles.

Kijk

20200704_175627.jpg

Je laatste prio zou dan moeten zijn om een tattoo te zetten, ongekend sommige mensen.
Tattoo zal nog geen 200€ zijn. Ik ga geen sleeve van 5k zetten ofzo

En dat wat ik moet betalen heb ik 2 jaar de tijd voor dus in dat opzicht valt het wel mee.

Het is en blijft maar een hond man :roflol:

Tattoo zal nog geen 200€ zijn. Ik ga geen sleeve van 5k zetten ofzo

En dat wat ik moet betalen heb ik 2 jaar de tijd voor dus in dat opzicht valt het wel mee.
Dat is dus wat sven bedoeld. Laat je weer zien dat je een pauper bent. Eerst schulden afbetalen dan pas iets onzinnigs uitgeven.

Omdat je het moet hebben zet je liever iets van €200 dan 3k omdat je het moet hebben maar het ook niet kan betalen.

Well played son.

Dat is dus wat sven bedoeld. Laat je weer zien dat je een pauper bent. Eerst schulden afbetalen dan pas iets onzinnigs uitgeven.

Omdat je het moet hebben zet je liever iets van €200 dan 3k omdat je het moet hebben maar het ook niet kan betalen.

Well played son.
Ik kan genoeg betalen maar bedankt

En hoezo weer?

Wat is een mooie manier om een foto van een hond te zetten?

Pootje of naam?
Maak pootafdruk van hond (in klei o.i.d.), laat die natekenen en zetten. Overleg met goede shop.

Portretten zou ik niet gauw doen. Is te moeilijk voor het gros van de shops, en die het wél kunnen vragen daar een terechte prijs voor die jij niet wil neerleggen (wat ik lees). Portretteren is echt heel moeilijk, met name de ogen en juiste lichtinval én dan ook nog eens iets van de uitstraling die de persoon, of dier, in kwestie zo kenmerkt.

Laatst bewerkt:
Ik moet nog 100k afbetalen voor mijn huis.
Is het dan nog wel verstandig om ooit eens op restaurant te gaan of een nieuwe pet te kopen?

@Furryx94

Zelf dan maar even een veer in mijn reet steken.

afgelopen week nog voor 300 euro aan voetbalspullen weggegeven.
Steun een goed doel, en geef vaker dingen weg aan mensen die het gewoon minder dan mij hebben.
Dus ja hoezo bewijs ik ALWEER dat ik een pauper ben? Ken jij mij?

Terug
Naar boven