- Waardering
- 11.483
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeit mij niets voor mij is die hond alles.Dan loop je daar mooi rond met een naam waar niemand van ziet dat het om een hond gaat.
Dat kost super veel en word mijn eerste tat
Voor een tattoo moet je geld aan de kant leggen en meteen naar een degelijke shop gaan.
Ja ik heb nog 3k open staan wat ik moet betalen.Voor een tattoo moet je geld aan de kant leggen en meteen naar een degelijke shop gaan.
Het is een kleine investering voor de rest van je leven.
Je laatste prio zou dan moeten zijn om een tattoo te zetten, ongekend sommige mensen.
Tattoo zal nog geen 200€ zijn. Ik ga geen sleeve van 5k zetten ofzoJe laatste prio zou dan moeten zijn om een tattoo te zetten, ongekend sommige mensen.
Dat is dus wat sven bedoeld. Laat je weer zien dat je een pauper bent. Eerst schulden afbetalen dan pas iets onzinnigs uitgeven.Tattoo zal nog geen 200€ zijn. Ik ga geen sleeve van 5k zetten ofzo
En dat wat ik moet betalen heb ik 2 jaar de tijd voor dus in dat opzicht valt het wel mee.
Dat klopt.
Ik kan genoeg betalen maar bedanktDat is dus wat sven bedoeld. Laat je weer zien dat je een pauper bent. Eerst schulden afbetalen dan pas iets onzinnigs uitgeven.
Omdat je het moet hebben zet je liever iets van €200 dan 3k omdat je het moet hebben maar het ook niet kan betalen.
Well played son.
Maak pootafdruk van hond (in klei o.i.d.), laat die natekenen en zetten. Overleg met goede shop.Wat is een mooie manier om een foto van een hond te zetten?
Pootje of naam?
Ik nu nog 85kIk moet nog 100k afbetalen voor mijn huis.
Is het dan nog wel verstandig om ooit eens op restaurant te gaan of een nieuwe pet te kopen?
.
Ik nu nog 85k.
Echte pauper op je 26ste een woning gekocht en altijd hard werken.![]()
Ik stel voor dat jij de inhoud van je wijnkelder zsm gaat verkopen.Ik moet nog 100k afbetalen voor mijn huis.
Is het dan nog wel verstandig om ooit eens op restaurant te gaan of een nieuwe pet te kopen?
/TopicbanIk stel voor dat jij de inhoud van je wijnkelder zsm gaat verkopen.
aan mij
Ben jij dan nog niet dik genoeg?