XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Ik bedoel de ruimte tussen de 3 delen op de bicep zeg maar. Daar zit nu echt een cm tussen ofso.
Laat m proberen om de lijnen met de vorm van je biceps mee te lopen :thumb:
 
Ik ga zelf waarschijnlijk over een paar weken onder de naald voor zoiets als onderstaande. Wil alleen de lijnen op de biceps dichter bij elkaar. Wel sick.

Bekijk bijlage 495195Bekijk bijlage 495196Bekijk bijlage 495197

Lijkt wel een slechte Samoan met een tikje Maori. Pak op zijn minst de schouder mee voor een goede ronding of een stuk borst of lat ofzo. En ga naar een respectabele artiest.

 
Lijkt wel een slechte Samoan met een tikje Maori. Pak op zijn minst de schouder mee voor een goede ronding of een stuk borst of lat ofzo. En ga naar een respectabele artiest.

Wat klets je nou man je weet niet eens wie het is :roflol:
 
Lijkt wel een slechte Samoan met een tikje Maori. Pak op zijn minst de schouder mee voor een goede ronding of een stuk borst of lat ofzo. En ga naar een respectabele artiest.

Jeroen Franken ftw.
 
Ik vind die van Rob zelf echt niks. Twijfelde eerst op bij hem te gaan maar gebruikt veel te grove/donkere lijnen naar mijn mening.

De tattoo die ik neem kan ik altijd makkelijk uitbreiden naar een (full)sleeve.
 
Ja dat is smaak inderdaad. Ik vind dat grove wel echt gaaf. Toen ik begon wist ik niet dat er nog veel meer stijlen waren. Qua polynesian vind ik dit ook gaaf.


Maar als ik het nu overnieuw zou doen zitten hier echt toffe dingen tussen.


Maar we gaan dit jaar verder met Maori, been geheel vol en restje onderrug vol. Dan ben ik zo ongeveer wel klaar.
 
Ja dat is smaak inderdaad. Ik vind dat grove wel echt gaaf. Toen ik begon wist ik niet dat er nog veel meer stijlen waren. Qua polynesian vind ik dit ook gaaf.


Maar als ik het nu overnieuw zou doen zitten hier echt toffe dingen tussen.


Maar we gaan dit jaar verder met Maori, been geheel vol en restje onderrug vol. Dan ben ik zo ongeveer wel klaar.

Totdat je weer iets nieuws tegen komt. :D

Ik zelf mag over 2 weken weer. :cool:
 
Ik wil het houden bij een half sleeve, zonder de arm. Dan kan ik lekker met korte mouwen naar het werk. Potentieel kan ik de buik nog vullen, is nu sidepanel en straks rug tot de helft. Dan blijft alleen voet en oksel nog over. Maar daar ben ik niet zo happig op. Moest me ook al over zij / ribben heenzetten en kijk ook niet uit naar de knie.
 
Wat is een mooie manier om een foto van een hond te zetten?

Pootje of naam?
 
Back
Naar boven