- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt een beetje aan de plek.Hoe pakken jullie het trouwens aan m.b.t trainen met een nieuwe tattoo?
Heb donderdag afspraak en mijn tattooartiest zegt dat ik gewoon kan trainen gelijk er na alleen dat ik hem schoon moet houden.

Hoe pakken jullie het trouwens aan m.b.t trainen met een nieuwe tattoo?
Heb donderdag afspraak en mijn tattooartiest zegt dat ik gewoon kan trainen gelijk er na alleen dat ik hem schoon moet houden.
Bij mij gaf artist ook aan: je kunt direct trainen. Wel goed schoon houden. Denk ook zoals hierboven wordt aangegeven dat het beetje afhankelijk is van plek. Ik heb er eentje aan de binnenkant van mijn onderarm, op de biceps en op de pols. Bij ze allemaal gaf hij aan: je mag gelijk naar de gym.Hoe pakken jullie het trouwens aan m.b.t trainen met een nieuwe tattoo?
Ook verschillende ervaringen dus. De plek zal trap/schouder/borst regio zijn. Misschien dus even schouders en borst ff paar dagen skippen en benen/rug/armen trainen.
Momenteel druk op zoek naar verschillende shops en artiesten. De stap naar de eerste tatoeage komt steeds dichter bij..
Aanmelden bij Facebook
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.www.facebook.com
Momenteel druk op zoek naar verschillende shops en artiesten. De stap naar de eerste tatoeage komt steeds dichter bij..
Aanmelden bij Facebook
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.nl-nl.facebook.com
![]()
Most Wanted Tattoo Breda | Breda
Most Wanted Tattoo Breda, Breda. 1.978 vind-ik-leuks · 1 personen praten hierover · 442 waren hier. Tattoo- en piercingstudionl-nl.facebook.com
![]()
SDG Tattoos
SDG Tattoos. 4.023 vind-ik-leuks. Ik ben Stefan, een tattoo artiest werkzaam bij JMtattoo in Alkmaar. Op deze pagina kan je mijn werk volgen en als je geïnteresseerd bent een afspraak makennl-nl.facebook.com
![]()
True Colours Tattoo
True Colours Tattoo. 2.266 vind-ik-leuks · 5 personen praten hierover. Tattoo'snl-nl.facebook.com
![]()
Tattoo Joey
Tattoo Joey. 189.206 vind-ik-leuks · 175 personen praten hierover · 1.470 waren hier. Iedere vrijdag & zaterdag Info dag van 10:00 tot 17:00 of boek een videogesprek via www.tattoojoey.nlnl-nl.facebook.com
SDG is een topper. De hele lijst zijn sowieso toppers.Wauw, even snel overheen gekeken en heel erg impressed over het werk van SDG, vooral mbt dierlijke aspecten waar ik ook naartoe neig
SDG is een topper. De hele lijst zijn sowieso toppers.
Van deze lijst ben ik zelf tot nu toe alleen bij High End geweest en ben zeer tevreden. Deze twee zijn daar gezet:
Vandaag op voor mijn eerste tattoo en 1ste sleeve sessie. Wajo wajo