AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

  • Ik ga ook een tatoeage nemen.
    Ik zat te denken aan een acrobaat met een biljartkeu in z'n reet.
    Verder geen betekenis.
     
    plaatje werkte niet
    1592083354685.png
     
    Ik ga ook een tatoeage nemen.
    Ik zat te denken aan een acrobaat met een biljartkeu in z'n reet.
    Verder geen betekenis.
    Die is leuk. :roflol:
     
    Een goede vriend van me besloot een paar dagen nadat hij achttien was geworden ‘onder de naald’ te gaan. Hij liet drie ‘sergeantsstrepen’ op z’n rechterbovenarm zetten. Niet lang daarna moest hij telkens opnieuw uitleggen waar de strepen voor stonden, en dat hij geen sergeant was. Sterker nog: hij zat niet eens in het leger – het was slechts een blijk van respect richting defensie. Het duurde niet lang voordat die tatoeage z’n neus uit kwam. Elke keer weer voelde hij zich een enorme wannabe.


    :thinking:
     
    Waarom? Is toch een deel van je leven en een herinnering aan hoe je op dat moment was? (Tenzij de artiest een kneus was die het verneukt heeft)

    voortschrijdend inzicht
     
    Ik heb voor de 28ste van Juli een afspraak staan om een tattoo te zetten. Zo iets als dit gaat het worden. Mijn eigen geboortedatum. Zat al een tijdje te twijfelen om dit te doen, wat vinden jullie?
    2256e04b7c5cd22a6a6b023c50529ed7--roman-numeral-tattoos-roman-numerals.jpg

    Wil het klein houden.
     
    Pauper, of vergeet je wanneer je geboren bent?

    Sws pauper :cool: Vond 't gewoon mooi. Trots dat mijn ouders me op de wereld hebben gezet... :hornyna:

    Idd, beter mijn geboortedatum erop zetten.
    Altijd! Je weet maar nooit als je er later last van krijgt! Kun je er in ieder geval altijd op terugvallen:burns:


    Haha, wat ik al aangaf. Wil gewoon iets kleins. Verder kan ik helaas niet maken met mn baan :thumbd:

    Zal ook gelijk in mijn insta bio #inked zetten. Vind het wel passend.
     
    Zet gewoon je hele rug vol en dan heel klein in een hoekje je geboortedatum. En dan gewoon vol blijven houden dat je "even" je geboortedatum heb laten zetten.

    Opgelost :thumb:
     
    Zet gewoon je hele rug vol en dan heel klein in een hoekje je geboortedatum. En dan gewoon vol blijven houden dat je "even" je geboortedatum heb laten zetten.

    Opgelost :thumb:

    Haha, gewoon kut dus!:scold:
     
    Ik ga zelf waarschijnlijk over een paar weken onder de naald voor zoiets als onderstaande. Wil alleen de lijnen op de biceps dichter bij elkaar. Wel sick.

    A6E4148F-8AE9-4AF2-ADB3-CA059CC255D1.jpeg
    AE8C3513-E74B-4068-AF86-37552C8AA90E.jpeg
    8101A031-3502-41C6-8F19-E9D888E23DEF.jpeg
     
    Als de lijnen dichter bij elkaar zitten fade dat niet in de loop der jaren?
     
    Back
    Naar boven