XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

1ste sessie gehad, viel tegen. Nog 1,5-2 sessies te gaan.

51453752-EE39-471B-8D1A-B180880107D9.jpeg
8B32A957-9355-4914-85D0-0348F65E1479.png

Vet man!

Krijg je met laseren alles weg? Geen littekenweefsel oid? Zijn 3 kleine tatts (letters) die ik wil laten laseren.

Helaas allemaal in het buitenland, maar dit laat wel zie hoe laag het niveau van de gemiddelde tattooshop is vergeleken met deze gasten 👌

Check die bovenste, Julian Siebert bijvoorbeeld.

Ik ben echt trots op mezelf. Eergisteren tattoo laten zetten en ga zometeen alleen wat bodyweight benen trainen in de tuin. Maandagavond pas weer gas geven, 4 dagen moet genoeg rust zijn:p.

1ste sessie gehad, viel tegen. Nog 1,5-2 sessies te gaan.

51453752-EE39-471B-8D1A-B180880107D9.jpeg
8B32A957-9355-4914-85D0-0348F65E1479.png
Dat is wel ff iets anders dan dat bicep voorbeeldje wat je gaf. Ik zei al schouder of borst erbij, maar dit is precies wat ik bedoelde. Schouder maakt hem mooi bold. Wel wat dunne lijntjes voor mijn smaak, maar ben benieuwd naar het resultaat als alles ingekleurd (zwart) is. Sleutelbeen was ook mijn eerste irritante ervaring. Wat heb je in de oksel btw?

Dat is wel ff iets anders dan dat bicep voorbeeldje wat je gaf. Ik zei al schouder of borst erbij, maar dit is precies wat ik bedoelde. Schouder maakt hem mooi bold. Wel wat dunne lijntjes voor mijn smaak, maar ben benieuwd naar het resultaat als alles ingekleurd (zwart) is. Sleutelbeen was ook mijn eerste irritante ervaring. Wat heb je in de oksel btw?
Thanks. Hij gebruikt ook nog een oude machine, eentje die veel lawaai maakt. Geen idee of dat ook uitmaakt voor de ‘pijn’ ervaring. Het is niet echt in de oksel maar bij de oksel, aanhechting borst zeg maar. Over een maandje gaan we verder.

Thanks. Hij gebruikt ook nog een oude machine, eentje die veel lawaai maakt. Geen idee of dat ook uitmaakt voor de ‘pijn’ ervaring. Het is niet echt in de oksel maar bij de oksel, aanhechting borst zeg maar. Over een maandje gaan we verder.
Ook met de muisstille machines ging ik dood op die plek :roflol:

Haha:roflol:. Ik bedoel uiteraard geen idee of de nieuwe machines minder pijnlijk zijn(miss naald minder diep o.i.d) of dat het geen fl**ker uitmaakt.
Nee de naalden hebben vaste diktes (afhankelijk van het doel van de betreffende naald). Lijnen, schaduwen, inkleuren. Lijnen doen over het algemeen het meest pijn.

Ook hoe diep een naald erin gaat staat altijd vast, staat los van type machine.

Nee de naalden hebben vaste diktes (afhankelijk van het doel van de betreffende naald). Lijnen, schaduwen, inkleuren. Lijnen doen over het algemeen het meest pijn.

Ook hoe diep een naald erin gaat staat altijd vast, staat los van type machine.

De shading op mijn onderarm was pijnlijker dan het lijn werk. Het voelde echt als schaaf plekken. Nou was het lijn werk soms ook erg gevoelig.

Het wordt per persoon meestal anders ervaren. De een vind lijnen vervelend en de ander shaden of kleuren met meer naalden tegelijk. Bij mij is alles met 1 naald gedaan, zit nu op 21 uur. Ik heb niets op de (onderarm) maar wel een zijpaneel over de ribben een stukje de oksel in, dat was ook erg fijn. Nog 6 weken en ik mag weer onder de naald :)

Ga er toch vanuit dat ze hier op DBB niet zo ontregeld zijn door een paar naalden :p

Terug
Naar boven