AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Gelukkig bestaat mijn tattoo uit alleen maar lijnen...

Het wordt per persoon meestal anders ervaren. De een vind lijnen vervelend en de ander shaden of kleuren met meer naalden tegelijk. Bij mij is alles met 1 naald gedaan, zit nu op 21 uur. Ik heb niets op de (onderarm) maar wel een zijpaneel over de ribben een stukje de oksel in, dat was ook erg fijn. Nog 6 weken en ik mag weer onder de naald :)
De highlights, lekker terug keuteren in de wonden.

1ste sessie gehad, viel tegen. Nog 1,5-2 sessies te gaan.

51453752-EE39-471B-8D1A-B180880107D9.jpeg
8B32A957-9355-4914-85D0-0348F65E1479.png

Dunc?

Yep

Deze/volgende week naar High End Tattoo in Elst. Bakkie koffie doen en design bespreken. Het gaan sowieso 2/3 rozen worden in het zwart/grijs. Enige wat nog niet zeker is is de plek. Op de onderarm of de zijkant schouder gaat het worden. Ik blijf wel updaten :).

Deze/volgende week naar High End Tattoo in Elst. Bakkie koffie doen en design bespreken. Het gaan sowieso 2/3 rozen worden in het zwart/grijs. Enige wat nog niet zeker is is de plek. Op de onderarm of de zijkant schouder gaat het worden. Ik blijf wel updaten :).
Hoezo rozen?

Top man, ben benieuwd! :) High End stelt niet teleur. Ik weet niet hoe ze elke keer zulke toppers uit Mother Russia halen, maar damn wat zijn ze goed.

Rose Tattoo Symbolism
Roses are a complex flower, and a popular tattoo. Obvious symbolism may be delicate beauty or love, but there is a wealth of culture behind rose symbolism that can be different based on different elements, including color and whether or not the rose is “open.”
The number of petals on a rose is commonly associated with numerology.

In mythology, Aphrodite (the Greek goddess of love) was often depicted with roses adorning her head, feet, and neck. This can be interpreted many ways, but the association comes from a rose bush that grew within a pool of blood spilled by her slain lover (Adonis), and so a common interpretation is that the rose symbolizes an immortal love that withstands time and even death.

In tarot, the rose is considered a symbol of balance. The beauty of this flower expresses promise, hope, and new beginnings. It is contrasted by thorns symbolizing defense, loss, and thoughtlessness.

A yellow rose symbolizes joy, protection against envious lovers, and a mature love.
White roses symbolize purity, mysticism, and a secret admirer.
Red roses are typically thought of as symbolizing romance or passionate love, but they also represent sacrifice or memorial.
Pink roses are representative of healing, first love, and innocence.
Blue roses signify the unattainable or the impossible.
Black roses are a symbol of death and farewell. (This is not necessarily morbid; it can carry a message of memorial.)

Denk dat ik er ook wel ff klaar mee ben als mijn sleeve gezet is. Maarja na een tijdje ben je dat gevoel toch weer vergeten en dan..:p

Kwamen gisteren een paar random mensen naar me toe in de gym dat mijn tattoo echt sick is, zelfs van iemand die niet van tattoo’s hield. Altijd leuk om te horen.

Denk dat ik er ook wel ff klaar mee ben als mijn sleeve gezet is. Maarja na een tijdje ben je dat gevoel toch weer vergeten en dan..:p

Kwamen gisteren een paar random mensen naar me toe in de gym dat mijn tattoo echt sick is, zelfs van iemand die niet van tattoo’s hield. Altijd leuk om te horen.

Voor mij is het nu 6 weken terug. Maar ik wil nu alweer. :D

Ik scheer trouwens normaal mijn schouders/rug etc. Ik heb mijn tattoo afgelopen donderdag laten zetten, nu is hij aan het vervellen.
Wanneer kan ik weer starten met scheren, als alles verveld is etc lijkt me toch?

Hoe denken jullie over de plek? Keuze is natuurlijk aan mij, dat weet ik. Beide plekken heeft zo zn voordelen, de zijkant schouder is wat subtieler, eigenlijk alleen te zien bij het dragen van een tank. Makkelijk te verbergen in formele situaties, aan de andere kant wel weer minder vaak te bewonderen dan op de onderarm :).

Ik scheer trouwens normaal mijn schouders/rug etc. Ik heb mijn tattoo afgelopen donderdag laten zetten, nu is hij aan het vervellen.
Wanneer kan ik weer starten met scheren, als alles verveld is etc lijkt me toch?
3 weken wachten

Terug
Naar boven