- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De highlights, lekker terug keuteren in de wonden.Het wordt per persoon meestal anders ervaren. De een vind lijnen vervelend en de ander shaden of kleuren met meer naalden tegelijk. Bij mij is alles met 1 naald gedaan, zit nu op 21 uur. Ik heb niets op de (onderarm) maar wel een zijpaneel over de ribben een stukje de oksel in, dat was ook erg fijn. Nog 6 weken en ik mag weer onder de naald![]()
instagram.com
Holy shit!
![]()
Christian Boye Larsen (@boyetattoo) • Instagram photos and videos
217K Followers, 1,361 Following, 1,652 Posts - See Instagram photos and videos from Christian Boye Larsen (@boyetattoo)instagram.com
Daar heb ik wel een weekendje weg naar Denemarken voor over

1ste sessie gehad, viel tegen. Nog 1,5-2 sessies te gaan.
![]()
![]()
Hoezo rozen?Deze/volgende week naar High End Tattoo in Elst. Bakkie koffie doen en design bespreken. Het gaan sowieso 2/3 rozen worden in het zwart/grijs. Enige wat nog niet zeker is is de plek. Op de onderarm of de zijkant schouder gaat het worden. Ik blijf wel updaten.
Top man, ben benieuwd!Deze/volgende week naar High End Tattoo in Elst. Bakkie koffie doen en design bespreken. Het gaan sowieso 2/3 rozen worden in het zwart/grijs. Enige wat nog niet zeker is is de plek. Op de onderarm of de zijkant schouder gaat het worden. Ik blijf wel updaten.
High End stelt niet teleur. Ik weet niet hoe ze elke keer zulke toppers uit Mother Russia halen, maar damn wat zijn ze goed.Heb je verder nog tattoos of ga je gewoon random 3 rozen plaatsen?
Heb je verder nog tattoos of ga je gewoon random 3 rozen plaatsen?
. Lijkt me een mooie start. Uiteindelijk wil ik wel meer, maar dat zie ik nu nog niet zitten.Komt wel als je net klaar bent met je eerste tattooDat laatste. Lijkt me een mooie start. Uiteindelijk wil ik wel meer, maar dat zie ik nu nog niet zitten.

Komt wel als je net klaar bent met je eerste tattoo

Denk dat ik er ook wel ff klaar mee ben als mijn sleeve gezet is. Maarja na een tijdje ben je dat gevoel toch weer vergeten en dan..
Kwamen gisteren een paar random mensen naar me toe in de gym dat mijn tattoo echt sick is, zelfs van iemand die niet van tattoo’s hield. Altijd leuk om te horen.

.3 weken wachtenIk scheer trouwens normaal mijn schouders/rug etc. Ik heb mijn tattoo afgelopen donderdag laten zetten, nu is hij aan het vervellen.
Wanneer kan ik weer starten met scheren, als alles verveld is etc lijkt me toch?