XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Kantoorbaan, ICT :roflol:

Nee echt alleen velletjes. Sinds ik naar een goeie tattooshop ga heb ik nooit meer een korstje gehad.
Ok. Dat is dan echt vrij snel haha. Ik heb drie tattoos allemaal bij dezelfde artist in Amsterdam laten zetten. Binnenkant biceps, binnenkant elleboog (onderarm) en een op de pols. Allemaal pas vervellen na een week. Genezing verliep bij ze allemaal gelijk moet ik zeggen

Mijn vrouw heeft meer tattoos en die vervellen doorgaans ook pas na een week of zelfs langer. Advies van artist is altijd om de bescherming minimaal 4 uur erop te laten en daarna mag het eraf. Dan 2 maal per dag met Unicura licht wassen en daarna insmeren met Bepanthen.

Ik zou het iig niet scheren als je nog velletjes ziet of als je ze nog niet hebt gehad :D

Ok. Dat is dan echt vrij snel haha. Ik heb drie tattoos allemaal bij dezelfde artist in Amsterdam laten zetten. Binnenkant biceps, binnenkant elleboog (onderarm) en een op de pols. Allemaal pas vervellen na een week. Genezing verliep bij ze allemaal gelijk moet ik zeggen

Mijn vrouw heeft meer tattoos en die vervellen doorgaans ook pas na een week of zelfs langer. Advies van artist is altijd om de bescherming minimaal 4 uur erop te laten en daarna mag het eraf. Dan 2 maal per dag met Unicura licht wassen en daarna insmeren met Bepanthen.

Ik zou het iig niet scheren als je nog velletjes ziet of als je ze nog niet hebt gehad :D
Laten we dan zeggen dat de huid begint te vervellen tussen de 4 en 7 dagen en zodra alle velletjes eraf zijn (zonder te pulken!) dan mag @Bokito zichzelf met beleid scheren :p

Unicura en bepanthen standaard :thumb:

Laten we dan zeggen dat de huid begint te vervellen tussen de 4 en 7 dagen en zodra alle velletjes eraf zijn (zonder te pulken!) dan mag @Bokito zichzelf met beleid scheren :p

Unicura en bepanthen standaard :thumb:
Ik denk dat wij sneller herstellen :p. Dag 5 toch flink aan het vervellen, overigens nul korstjes.

Bruut!! Vooral die vrouw, als je zo kan tatoeëren ben je echt een master!!

Zijn mijn tattoo's maar inktvlekjes bij overigens 🤣🤣
Dit dus! Zelfs op Ink Master moeten ze zich schamen vergeleken met wat je gemiddeld op Insta voorbij ziet komen, het is echt bizar.

Jij hebt zeker een schelpje aan de binnenkant van je dij?
Als je daar je oor op legt
dan ruik je de zee :p

:(
Neeeee deze is nog slechter dan die van dat konijntje wat in zijn holletje is gekropen... 🙈🙈

Mijn eerste tattoo heb ik overigens hier gezet:

Neeeee deze is nog slechter dan die van dat konijntje wat in zijn holletje is gekropen... 🙈🙈

Mijn eerste tattoo heb ik overigens hier gezet:
Serieus. Ik had deze dus nog niet eens gelezen!!! Wij denken soms echt gelijk hahaha

:roflol:

Een van de grootste deadbeats qua filmkarikaturen.

In progress

F9A1393A-6797-4C85-8F1B-C29CA4105182.jpeg

Cool! Ik zag het filmpje buiten zojuist op insta voorbij komen:)

Vandaag weer 4,5 uurtjes verder, de leukste stukjes. Binnenkant been, enkel, zijkant knie, knieholte, binnen en achterkant bovenbeen tot bovenaan. Vooral dat laatste was doorbijten. Hij stelde zelf voor later verder te gaan, maar ik wilde er vanaf zijn. Nu 3 november nog knie, onderrug en buik.

Terug
Naar boven