Dan moet je voor jezelf beginnen. In zekere zin ben je altijd een wagecuck die zich moet aanpassen aan het bedrijf. Gezien het feit zij jou geld geven en niet andersom. Die gaan er echt niet onder lijden als ze jou niet hebben. Voor jou zo 100 anderen. En jouw baangarantie wordt alleen nog maar minder.UWV gaat mij 24 maanden WW geven van 1800 euro netto per maand dus dan heb ik alle tijd om iets anders te zoeken
Ik laat me niet dicteren door een werkgever hoe ik erbij moet lopen, en tot nu toe heeft geen enkele werkgever dat ook gedaan. Als ik een sollicitatie heb geef ik altijd van te voren aan dat ik tattoo's heb en als dat een probleem vormt moet ik dat gelijk weten want dan gaan we niet elkaars tijd verdoen. Als ze liever een overhemd soyboy willen die niet eens weet hoe die z'n eigen reet moet afvegen dan moeten ze dat risico maar nemen.
Er zijn mensen die van tattoo's houden, get over it. I'll survive![]()
Uiteraard moet je het zelf weten, maar ik zou het toch risky vinden als ik soms al merk dat ze al raar opkijken als je een beetje anders uitziet t.o.v. de rest van de schaapskudde.