MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

UWV gaat mij 24 maanden WW geven van 1800 euro netto per maand dus dan heb ik alle tijd om iets anders te zoeken :roflol:

Ik laat me niet dicteren door een werkgever hoe ik erbij moet lopen, en tot nu toe heeft geen enkele werkgever dat ook gedaan. Als ik een sollicitatie heb geef ik altijd van te voren aan dat ik tattoo's heb en als dat een probleem vormt moet ik dat gelijk weten want dan gaan we niet elkaars tijd verdoen. Als ze liever een overhemd soyboy willen die niet eens weet hoe die z'n eigen reet moet afvegen dan moeten ze dat risico maar nemen.

Er zijn mensen die van tattoo's houden, get over it. I'll survive :kiss:
Dan moet je voor jezelf beginnen. In zekere zin ben je altijd een wagecuck die zich moet aanpassen aan het bedrijf. Gezien het feit zij jou geld geven en niet andersom. Die gaan er echt niet onder lijden als ze jou niet hebben. Voor jou zo 100 anderen. En jouw baangarantie wordt alleen nog maar minder.

Uiteraard moet je het zelf weten, maar ik zou het toch risky vinden als ik soms al merk dat ze al raar opkijken als je een beetje anders uitziet t.o.v. de rest van de schaapskudde.

Ik wil de dag voor m'n tattoo eigenlijk gaan zonnebanken, is dat verstandig?
Ik weet dat na het zetten het niet een slim idee is, maar heb geen idee hoe dat is als je een dag van te voren gaat.
Misschien dat het niet zo verstandig is want als je verbrand dan is je huid fucked up ofzo
Gaat om een kleine tattoo
Beter de dag erna nemen.

Bij m'n huidige werkgever kom ik er makkelijk mee weg. Bij andere bedrijven wordt het erg risky, maar dat is nu al erg risky. Allebei m'n handen staan al vol en de hele rechter zijkant van m'n nek ook. Kan ik net zo goed all the way gaan lol
Ik zit zelf in de IT, genoeg collega's met tattoo's, ook zichtbaar.
Liever een collega vol met tattoo's dan 1 die niet zo fris ruikt.

Ewaja boys, tijd om #getinkedordienaked in mn bio te zetten :roflol:

1620224291429.png

Beetje kut, op foto's ziet hij er t*ring scheef uit omdat hij op de bolling van m'n bot zit

schattig

Loop je ook echt over straat enzo met je broekpijpen zo omhoog getrokken, of is dat alleen voor de foto om de tattoo te laten zien?

Zie tegenwoordig veel pubers er zo bijlopen... Heb echt zin om ze te klappen dan.

Loop je ook echt over straat enzo met je broekpijpen zo omhoog getrokken, of is dat alleen voor de foto om de tattoo te laten zien?

Zie tegenwoordig veel pubers er zo bijlopen... Heb echt zin om ze te klappen dan.
Alleen voor de foto, kan niet eens zo lopen met m'n broekspijpen omhoog getrokken, die shit zakt gewoon weer terug naar beneden

De hoeveelheid ml Test die ik ga pinnen :trollface:
Nee, 666 staat voor de hel, satan, alles wat slecht is etc. Draai dat om dan heb je 999.
999 staat voor elke slechte situatie die kut is omdraaien en er iets positiefs uit halen.
Lekker filosofisch ofnie :p

Nee, 666 staat voor de hel, satan, alles wat slecht is etc. Draai dat om dan heb je 999.
999 staat voor elke slechte situatie die kut is omdraaien en er iets positiefs uit halen.

Diep. Ik denk dat ik er ook maar eentje laat zetten.

Wel een leuke gedachte erachter, ik dacht eigenlijk dat hij ondersteboven stond :P

Het is bijna zo ver, nog 5 dagen. Bij nader inzien hebben we toch gekozen voor een tijgerkop op m’n keel 🤙🏻

Om even te laten zien hoe de kop eruit gaat zien, zie foto. Komt uiteraard exact in het midden en netjes aangesloten op al in het inkt wat er al zit.

Bijlagen

• 890E7FF3-423E-477A-9168-FCAAEF7AF95D.jpeg
    890E7FF3-423E-477A-9168-FCAAEF7AF95D.jpeg
    186,7 KB · Weergaven: 137
Het is bijna zo ver, nog 5 dagen. Bij nader inzien hebben we toch gekozen voor een tijgerkop op m’n keel 🤙🏻

Om even te laten zien hoe de kop eruit gaat zien, zie foto. Komt uiteraard exact in het midden en netjes aangesloten op al in het inkt wat er al zit.
Ben benieuwd man

Liveblog

Bijlagen

• 4C15DD51-37E1-463D-9A24-06AECB8234B7.jpeg
    4C15DD51-37E1-463D-9A24-06AECB8234B7.jpeg
    357,8 KB · Weergaven: 140
  • BEC89D56-FFB9-4044-A94A-75CFAA54821F.jpeg
    BEC89D56-FFB9-4044-A94A-75CFAA54821F.jpeg
    187,7 KB · Weergaven: 141
Terug
Naar boven