XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Typische pepsi max pauper :p

Wel vet

Bijlagen

• 6775BA94-B4D5-408E-84D1-EE04DD2692DE.jpeg
    6775BA94-B4D5-408E-84D1-EE04DD2692DE.jpeg
    225,5 KB · Weergaven: 179
Hoge pijngrens.

Weer iets verder

Bijlagen

• BD8377B6-40A2-4958-BFE1-BCCCC5233D50.jpeg
    BD8377B6-40A2-4958-BFE1-BCCCC5233D50.jpeg
    198,6 KB · Weergaven: 161
Eindresultaat.

Het is heel donker nu maar dat wordt na een week een heel stuk lichter, dan sluit het precies aan op de rest 🤙🏻

Bijlagen

• 4442A7E2-608E-4458-89E7-93B66A0C92F3.jpeg
    4442A7E2-608E-4458-89E7-93B66A0C92F3.jpeg
    251 KB · Weergaven: 260
Ziet er heel nice uit! Al vind ik het wel een vreemde plaats voor zulk tattoo :)

Ziet er tof uit. Goede artist zo lijkt het, al heb ik er totaal geen verstand van.

Ik neem aan dat je voor deze plek wel een verdovingscreme ofzo gebruikte? Anders ben je echte een strijder lol
Nee man helemaal niks 💪🏻 Ik heb overwogen om een tramadol te nemen maar dat is er niet van gekomen.

Verdovingscreme zie ik wel eens voorbij komen maar de meeste tattoo artiesten zijn er geen voorstander van.

Wel grappig dat je dat zegt trouwens. De artiest zei tegen de shopeigenaar, van wat ik meekreeg:
This is crazy, a tattoo as painful as this, and he just sits down like a warrior :roflol:

Maakte m’n dag wel goed af :p :p hij had nog niet eerder meegemaakt dat iemand zo stil bleef liggen.

Nek lijkt me echt pittig, vond borst al next lvl 🤣
Late reactie.

Ik heb 21 uur voor m’n chest gezeten (hoorde eigenlijk 16 uur te duren maar de eerste artiest was fucking langzaam) en er zaten serieus pijnlijke momenten tussen ja.

De overgang van chest naar front delt (stretch mark gebied) was het pijnlijkste wat ik qua tattoos ooit heb gevoeld. Goddamn wat was dat erg. Is de enige keer geweest dat ik echt op het punt stond om te stoppen.

Verander zijn nickname in Rambo, wat een held man.

Kan het me niet voorstellen dat je zoveel uur in zo’n stoel ligt, of dat je zoveel uur (natuurlijk met pauzes maar toch) echt gefocust gaat tatoeëren, zou voor de tatoeage zetter ook niet makkelijk geweest zijn, dat is allemaal precisiewerk.

Kan het me niet voorstellen dat je zoveel uur in zo’n stoel ligt, of dat je zoveel uur (natuurlijk met pauzes maar toch) echt gefocust gaat tatoeëren, zou voor de tatoeage zetter ook niet makkelijk geweest zijn, dat is allemaal precisiewerk.
Elke keer is het weer een verrassing hoe zo’n dag gaat. Het wordt ook nooit minder spannend.

Ik keek heel erg op toen ik m’n borst liet zetten want dat waren (in eerste instantie) twee dag sessies van 8 uur. M’n langste sessie die ik daarvoor ooit had gehad was 4 uur. Uiteindelijk ging de dag best wel snel. Helaas kreeg de artiest het niet af binnen de afgesproken tijd en heeft een andere artiest het later afgemaakt.

Goede nachtrust, goed eten en in de pauzes blijven eten maken echt een groot verschil. Het belangrijkst tijdens het zetten is om compleet te ontspannen en gecontroleerd adem te halen. Je komt in een soort meditatie staat en je voelt echt dat de scherpe randjes er dan af gaan. Je zult altijd merken dat je onbewust toch ergens iets aanspant omdat je je aan het verzetten bent. Dat werkt alleen maar tegen.

Voor de artiest is het ook erg lastig soms. Dat kan door bepaalde houdingen komen. Kramp in z’n handen, rugpijn door het vooroverleunen etc etc etc. Dan is een sessie van 8 uur echt lang ja.

Volgens mij is het ook voor iedereen anders. Maar als je eenmaal een of meerdere grote tatoeages hebt snap je wel dat het een soort ervaring wordt. Kijken hoe lang je het volhoudt en of je de grens weer kunt verleggen. Het is pijnlijk, maar toch heb je er zin in.

Mijn langste sessie is 6 uur geweest en verder vaak 4 uur. Maar dat prefereert mijn artiest ook. Hij begint pas om 12 uur 's middags. Ik vind borst, schouder, bil en quad echt niets aan, maar daarna namen de sessies wel toe. Mijn zij vond ik meevallen in hoe heftig ik het had verwacht. Binnenkant bovenbeen, knieholte, rondom de knie en de knie zelf waren voor mij toppunten. En buik was vervelend, die dunne huid deed echt pijn, maar je mag niet aanspannen of hard ademen. Moest echt focussen op een rustige ademhaling.

Ik heb ook een keer gehad dat ik te moe was en slecht had gegeten. Normaal slaapbik goed en eet ik tussen de sessie ook goed, maar toen was mijn energie echt op na 4 uur. Pijn negeren kost gewoon veel energie. Begon helemaal te trillen als hij de naald er op zette, dus toen zijn we gestopt.

Maar lijnwerk is ook minder tijdsintensief dan wat jij hebt. Ik zit op 30 uur voor een half body sleeve. Volgens mij heb jij er wel wat meer uurtjes inzitten.

Terug
Naar boven