ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nek lijkt me echt pittig, vond borst al next lvl 🤣
Deze shop werkt voornamelijk met RussenZiet er tof uit. Goede artist zo lijkt het, al heb ik er totaal geen verstand van.
Dit keer iemand uit OekraineDeze shop werkt voornamelijk met RussenDit keer iemand uit Oekraine
Ik neem aan dat je voor deze plek wel een verdovingscreme ofzo gebruikte? Anders ben je echte een strijder lolEindresultaat.
Het is heel donker nu maar dat wordt na een week een heel stuk lichter, dan sluit het precies aan op de rest 🤙🏻
Nee man helemaal niks 💪🏻 Ik heb overwogen om een tramadol te nemen maar dat is er niet van gekomen.Ik neem aan dat je voor deze plek wel een verdovingscreme ofzo gebruikte? Anders ben je echte een strijder lol

hij had nog niet eerder meegemaakt dat iemand zo stil bleef liggen.Late reactie.
Elke keer is het weer een verrassing hoe zo’n dag gaat. Het wordt ook nooit minder spannend.Kan het me niet voorstellen dat je zoveel uur in zo’n stoel ligt, of dat je zoveel uur (natuurlijk met pauzes maar toch) echt gefocust gaat tatoeëren, zou voor de tatoeage zetter ook niet makkelijk geweest zijn, dat is allemaal precisiewerk.
Wanneer de volgende??Naast de linker tattoo die ik al had, gisteren aan de binnenkant mijn anti-simp tattoo alvast erbij laten zetten.
![]()
Onderarm is één van de weinige plekken waar het niet echt je fysiek verneukt imo. Het liefst zou ik wel een sleeve willen, maar met die style verbergt het te veel arm details. Plus is die artiest terug naar Swiss gegaan.