Thanks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks

Ja zo iets dacht ik ook al ik wil ook nog even wachten met benchen vanwege om me rug liggen, denk dat het beter is om rustig aan wat bodyweight te doenIk heb plekken met een nieuwe tattoo de eerste dag na het zetten altijd ontzien met trainen: bij een tattoo op mijn knie dus geen benen trainen maar rug.
Afhankelijk van de grootte en gevoeligheid zou je misschien wat kunnen optrekken, dippen, biceps en triceps doen of een dag niet trainen.
Ps: wel even een foto posten hè
Met een complete backpiece begrijp ik het nog wel, maar in dit geval kan hij gewoon trainenNou ik denk dat je wel een bicep curl kan doen met deze tattoo hoor

De tattoo is nu 2 dagen geleden gezet. Morgen is het al een stuk minder rood en dik en kun je prima je gang gaan.En wat denken jullie over benchen en gebruik van bankjes enzo dan zit er wel druk op die plek dus op de tattoo?
Vind die lijntjes om dat kruis heen trouwens niet heel mooi gezet... Maar ik ben geen tattoo expert dus het kan aan mij liggen.
Ik vind hem ook heel slordig gezetVind die lijntjes om dat kruis heen trouwens niet heel mooi gezet... Maar ik ben geen tattoo expert dus het kan aan mij liggen.
Thanks! Het portret is niet iemand die ik daadwerkelijk ken nee.Vette tattoo! Is het een portret van iemand die je daadwerkelijk kent of gewoon willekeurig getekend?