XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Nice! @th0maz ziet er echt heel mooi gezet uit ook

Beste allen, ff een kort vraagje: gisteren is mijn allereerste tattoo gezet op mijn rug ( de achterkant van me nek) maar nu is mijn vraag hoe moet ik nu doen met sporten, ik heb namelijk gewoon een homegym maarja krachttraining daar doe je veel oefening bij waarmee je met je nek tegen een bankje aanzit.
Dus daarmee zorg ik ook voor enigzins druk tegen me tattoo.
Hoe hebben jullie dit gedaan met tattoos en sporten?

Ik heb plekken met een nieuwe tattoo de eerste dag na het zetten altijd ontzien met trainen: bij een tattoo op mijn knie dus geen benen trainen maar rug.

Afhankelijk van de grootte en gevoeligheid zou je misschien wat kunnen optrekken, dippen, biceps en triceps doen of een dag niet trainen.

Ps: wel even een foto posten hè

Ik heb plekken met een nieuwe tattoo de eerste dag na het zetten altijd ontzien met trainen: bij een tattoo op mijn knie dus geen benen trainen maar rug.

Afhankelijk van de grootte en gevoeligheid zou je misschien wat kunnen optrekken, dippen, biceps en triceps doen of een dag niet trainen.

Ps: wel even een foto posten hè
Ja zo iets dacht ik ook al ik wil ook nog even wachten met benchen vanwege om me rug liggen, denk dat het beter is om rustig aan wat bodyweight te doen

Screenshot_20210314-174845_Instagram.jpg

En wat denken jullie over benchen en gebruik van bankjes enzo dan zit er wel druk op die plek dus op de tattoo?

En wat denken jullie over benchen en gebruik van bankjes enzo dan zit er wel druk op die plek dus op de tattoo?
De tattoo is nu 2 dagen geleden gezet. Morgen is het al een stuk minder rood en dik en kun je prima je gang gaan.

Gewoon ff een trui aan doen goed insmeren en gas er op

Thanks voor de tips, inderdaad merk ik dat de tattoo al goed geneest hij is helemaal nie meer rood op dik dus vandaag ga ik gewoon knallen💪🏼

Dat wou ik net zeggen.
Ook ongelijk gezet.
De tattoo zelf vind ik ook maar raar, maar goed, als jij het maar mooi vind.

Vette tattoo! Is het een portret van iemand die je daadwerkelijk kent of gewoon willekeurig getekend?

Ik wil de dag voor m'n tattoo eigenlijk gaan zonnebanken, is dat verstandig?
Ik weet dat na het zetten het niet een slim idee is, maar heb geen idee hoe dat is als je een dag van te voren gaat.
Misschien dat het niet zo verstandig is want als je verbrand dan is je huid fucked up ofzo
Gaat om een kleine tattoo

Terug
Naar boven