MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Ik wil de dag voor m'n tattoo eigenlijk gaan zonnebanken, is dat verstandig?
Ik weet dat na het zetten het niet een slim idee is, maar heb geen idee hoe dat is als je een dag van te voren gaat.
Misschien dat het niet zo verstandig is want als je verbrand dan is je huid fucked up ofzo
Gaat om een kleine tattoo
Waarom niet voor de zekerheid gewoon een paar dagen wachten?

25 mei tattoo afspraak :burns:

Dit wordt een hele pijnlijke :roflol:

Zie eerste pic, alleen dan NIET zo hoog tot de kaaklijn lol. Dat is asociaal namelijk :rolleyes:

Bijlagen

• B6A1EA2F-2F23-475B-829C-270C38D82262.jpeg
    B6A1EA2F-2F23-475B-829C-270C38D82262.jpeg
    282,7 KB · Weergaven: 107
  • D6ED0375-36FA-4621-8500-7E2377F33F79.jpeg
    D6ED0375-36FA-4621-8500-7E2377F33F79.jpeg
    337,8 KB · Weergaven: 111
  • 9788274B-8D1A-4C8E-8630-6B40583E3814.jpeg
    9788274B-8D1A-4C8E-8630-6B40583E3814.jpeg
    352,8 KB · Weergaven: 115
Zie eerste pic, alleen dan NIET zo hoog tot de kaaklijn lol. Dat is asociaal namelijk :rolleyes:
Nek tattoo's zien er wel bruut uit, maar vind je dat niet enorm risky m.b.t. je kans op een toekomstige baan bij een ander bedrijf? Ik bedoel het kan nu wel goed gaan, maar er hoeft maar een keer een reorganisatie worden doorgevoerd en je ligt eruit. Een vast contract/aantal jaren dat je voor het bedrijf werkt zegt echt niks, heb ik wel gemerkt.

Nek tattoo's zien er wel bruut uit, maar vind je dat niet enorm risky m.b.t. je kans op een toekomstige baan bij een ander bedrijf? Ik bedoel het kan nu wel goed gaan, maar er hoeft maar een keer een reorganisatie worden doorgevoerd en je ligt eruit. Een vast contract/aantal jaren dat je voor het bedrijf werkt zegt echt niks, heb ik wel gemerkt.
Bij m'n huidige werkgever kom ik er makkelijk mee weg. Bij andere bedrijven wordt het erg risky, maar dat is nu al erg risky. Allebei m'n handen staan al vol en de hele rechter zijkant van m'n nek ook. Kan ik net zo goed all the way gaan lol

Bij m'n huidige werkgever kom ik er makkelijk mee weg. Bij andere bedrijven wordt het erg risky, maar dat is nu al erg risky. Allebei m'n handen staan al vol en de hele rechter zijkant van m'n nek ook. Kan ik net zo goed all the way gaan lol
Ja true, maar het eventueel weghalen van een hand tattoo is cheaper en minder pijnlijk dan nek denk ik.

Sleeves etc worden wel steeds meer geaccepteerd heb ik gemerkt. Natuurlijk is het wel afhankelijk van het bedrijf. Ik ken iemand die bij de sales afdeling van Philips werkt en die moet hem toch afdekken. Daarbij helpt jouw kapsel en muscles ook niet echt. Je ziet eruit als iemand die net uit de gevangenis komt lopen. GG als jij sollicitatiegesprekken bij andere bedrijven gaat voeren:roflol:

Ja true, maar het eventueel weghalen van een hand tattoo is cheaper en minder pijnlijk dan nek denk ik.

Sleeves etc worden wel steeds meer geaccepteerd heb ik gemerkt. Natuurlijk is het wel afhankelijk van het bedrijf. Ik ken iemand die bij de sales afdeling van Philips werkt en die moet hem toch afdekken. Daarbij helpt jouw kapsel en muscles ook niet echt. Je ziet eruit als iemand die net uit de gevangenis komt lopen. GG als jij sollicitatiegesprekken bij andere bedrijven gaat voeren:roflol:
Ik solliciteer niet bij andere bedrijven. Andere bedrijven solliciteren bij mij.

UWV gaat mij 24 maanden WW geven van 1800 euro netto per maand dus dan heb ik alle tijd om iets anders te zoeken :roflol:

Ik laat me niet dicteren door een werkgever hoe ik erbij moet lopen, en tot nu toe heeft geen enkele werkgever dat ook gedaan. Als ik een sollicitatie heb geef ik altijd van te voren aan dat ik tattoo's heb en als dat een probleem vormt moet ik dat gelijk weten want dan gaan we niet elkaars tijd verdoen. Als ze liever een overhemd soyboy willen die niet eens weet hoe die z'n eigen reet moet afvegen dan moeten ze dat risico maar nemen.

Er zijn mensen die van tattoo's houden, get over it. I'll survive :kiss:

Terug
Naar boven