XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Wat is een beetje een gebruikelijke termijn in Nederland? Zit ook te denken aan een tattoo/sleeve
Is echt afhankelijk van je shop en grootte van je tattoo
Ik moest voor mijn onderarm tattoo 1-1.5 jaar wachten
Door corona is dat helaas 2 geworden
 
Wat is een beetje een gebruikelijke termijn in Nederland? Zit ook te denken aan een tattoo/sleeve
Afhankelijk van de artiest die je wil , maar over het algemeen van een aantal maanden tot pak weg twee jaar . Tattoomania in Apeldoorn is wel erg favoriet hier. Tattoomania.nl
 
Afbeelding van WhatsApp op 2022-09-18 om 15.23.51.jpg



Binnenkort een afspraken om er een sleeve van te maken :brew:
Afbeelding van WhatsApp op 2022-09-18 om 15.23.13.jpg
 
Laatst bewerkt:
In the Seal training, the instructors take bets on who is gonna wash out first during training. Whoever bets the guy with the most tattoos usually wins.


:lol:
 
Hoi,

Heb 2 jaar geleden een halfsleeve laten zetten(poly'ish style), en ga over een aantal weken terug om er een full van te maken. Iemand ervaringen hiermee, duurt het bijvoorbeeld lang voordat alles is bijgekleurd?
 
Ik las Polish style :heart:
 
Hoi,

Heb 2 jaar geleden een halfsleeve laten zetten(poly'ish style), en ga over een aantal weken terug om er een full van te maken. Iemand ervaringen hiermee, duurt het bijvoorbeeld lang voordat alles is bijgekleurd?
Duurt wel een week of 4-6 voordat het is bijgekleurd
 
Ben zelf niet zo van de tats maar kwam laatst deze foto tegen en toen ging het wel een beetje kriebelen om ook zoiets te fixen. Fucking vet.

107E0CEE-2864-4EA5-88D7-53072FC0CE9A.jpeg



Denk alleen niet dat mij zoiets zou staan ofzo.
 
Ben zelf niet zo van de tats maar kwam laatst deze foto tegen en toen ging het wel een beetje kriebelen om ook zoiets te fixen. Fucking vet.

Bekijk bijlage 571082


Denk alleen niet dat mij zoiets zou staan ofzo.
Erg knap maar ik denk dat er in de loop der jaren niet meer veel te zien gaat zijn.
 
Ziet er meer uit als plakplaatje dan tattoo. Blijft van details ook niks meer over zo krap
 
Het ziet er uit of het net gezet is maar dan zou de huid ook wat verkleurd moeten zijn
 
Dus zoveel details en shit in een tattoo zijn niet sustainable zeg maar?

Kut… dan hoef ik geen tattoo
 
Dus zoveel details en shit in een tattoo zijn niet sustainable zeg maar?

Kut… dan hoef ik geen tattoo
Kan zeker wel, dit is alleen vrij vers dus de schaduwen zullen nog wel wat lichter worden afhankelijk van de soort inkt en hoeveel contrast ze er bewust in gezet hebben. Alles wat ik heb staan is fine line, dat zal er over XX jaren nog steeds netjes uit zien alleen niet zo donker en contrastrijk als de week nadat het erop kwam uiteraard. Stukje aftercare en hoeveel je bijv in de zon zit ermee zijn ook factoren die meespelen in hoe erg tattoos vervagen of goed blijven. Als het goed gezet is (en dat is een grote 'als') - dan is zowel fine line als grof werk even sterk in het behouden van de juiste contouren wanneer je jouw huid ook goed verzorgd.
 
Hoi,

Heb 2 jaar geleden een halfsleeve laten zetten(poly'ish style), en ga over een aantal weken terug om er een full van te maken. Iemand ervaringen hiermee, duurt het bijvoorbeeld lang voordat alles is bijgekleurd?
Qua bijgekleurd bedoel je voordat het nieuwe zwart er zo uitziet als het oude zwart? Ik heb een half bodysuit maori polymix over de jaren opgebouwd. Ik vind dat het wel een jaartje duurt voordat het zwart niet meer echt donker zwart is. En je hebt ook nog dat de strakke lijnen wat blurry worden, over de jaren loopt de inkt uit. Van een afstand zie je het niet en op foto's ook niet, maar zelf valt het me wel op als ik er echt naar kijk, ook omdat ik het weet natuurlijk. Het verschil is best permanent. Misschien als alles ouder is dan een aantal jaar dat het wel bijtrekt.
 
Back
Naar boven