Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Het ziet er uit of het net gezet is maar dan zou de huid ook wat verkleurd moeten zijn
Je ziet de inkt nog op de armen buiten de tattoo en op het keukenpapier, waarschijnlijk een foto in de shop en dan zwart wit gemaakt of misschien zelfs hoger contrast. Doen ze vaak. Die zwarte bomen links worden volgens mij met de jaren toch echt een inktklont. Maar je kan op termijn nog en mooi blackout project van je armen maken.
 
Heb zelf ook een fine line tattoo, ben er erg tevreden mee. Enige is wel dat het contrast op van die tattoo shop plaatjes een stuk sterker is dan IRL dus dat de tattoo er IRL altijd minder strak uit ziet.
 
Italian Artist Proves Tattoos Look Good On More Than People’s Skin

realistic-tattoo-classical-sculptures-fabio-viale-60ba279c73263__700 (1).jpg
 
Tattoos, wat ben ik er gek op ❤️

Ik laat mijn tattoos zetten bij een Italiaanse artiest, Michael. Bij Pandje9 in Barneveld.

Dit is m'n laatste aanwinst. Hier was deze net gezet. Heb er in totaal 8.
 

Bijlagen

  • PXL_20230824_160600956.jpg
    PXL_20230824_160600956.jpg
    136 KB · Weergaven: 100
Tattoos, wat ben ik er gek op ❤️

Ik laat mijn tattoos zetten bij een Italiaanse artiest, Michael. Bij Pandje9 in Barneveld.

Dit is m'n laatste aanwinst. Hier was deze net gezet. Heb er in totaal 8.
Heel bruut en mooi gezet.

Alleen.. heeft je baas hiermee geen problemen mee?

Just asking.
 
Heel bruut en mooi gezet.

Alleen.. heeft je baas hiermee geen problemen mee?

Just asking.
Dank je wel, wordt gewaardeerd 🤜🏻🤛🏼

Ik heb geen baas, want ik ben afgekeurd voor 80-100%, so I can do whatever I want to be honest.
 
Laatst bewerkt:
Niet werken maar geld hebben voor een tattoo ..
Je punt is?

En vanwaar de jaloezie? Ik kan me geen andere reden bedenken waarom iemand zó zou reageren.

Wil je erover praten of wil je gewoon doorgaan met je kutleven? Want dat kan niet anders met zo'n reactie 😘
 
Niet werken maar geld hebben voor een tattoo ..
Deze opmerking wil ik graag nomineren voor meest kansloze opmerking van het jaar...
Dit slaat echt helemaal nergens op...

Ten eerste kan jij niet in zijn portemonnee kijken, ten tweede hij heeft het nergens (voor zover ik kan teruglezen) over het niet kunnen betalen van eerste levensbehoeften, ten derde moet hij lekker zelf weten waar hij het aan uitgeeft en ten vierde je wordt echt niet zomaar 80-100% afgekeurd.
 
Je punt is?

En vanwaar de jaloezie? Ik kan me geen andere reden bedenken waarom iemand zó zou reageren.

Wil je erover praten of wil je gewoon doorgaan met je kutleven? Want dat kan niet anders met zo'n reactie 😘

Op dit forum zijn we meestal niet zo aardig tegen elkaar. Als je daar naar op zoek bent kan je beter verder kijken :hahaha:
 
Je punt is?

En vanwaar de jaloezie? Ik kan me geen andere reden bedenken waarom iemand zó zou reageren.

Wil je erover praten of wil je gewoon doorgaan met je kutleven? Want dat kan niet anders met zo'n reactie 😘
Ben op zich wel benieuwd waarom je bent afgekeurd? Want je kan wel fysieke inspanning leveren door bodybuilding te doen? Of zit je net als Steks gewoon voor de lol op dit forum? 😋
 
Op dit forum zijn we meestal niet zo aardig tegen elkaar. Als je daar naar op zoek bent kan je beter verder kijken :hahaha:

Correctie: op dit forum zitten een aantal mensen die lomp en asociaal zijn en internet heldjes zijn die hun eigen frustraties uiten door te treiteren.

Zitten wel veel aardige mensen hier gelukkig.
 
Deze opmerking wil ik graag nomineren voor meest kansloze opmerking van het jaar...
Dit slaat echt helemaal nergens op...

Ten eerste kan jij niet in zijn portemonnee kijken, ten tweede hij heeft het nergens (voor zover ik kan teruglezen) over het niet kunnen betalen van eerste levensbehoeften, ten derde moet hij lekker zelf weten waar hij het aan uitgeeft en ten vierde je wordt echt niet zomaar 80-100% afgekeurd.
Dank je wel. Ik wil zijn opmerking graag nomineren voor de meest hatelijke opmerking van het jaar.

De reden dat ik compleet ben afgekeurd is omdat ik heel veel mentale en fysieke aandoeningen heb en in combinatie met het overlijden van mijn ouders in 2020 en 2021 mijn wereld letterlijk onder me vandaan glipte.

Ze hebben besloten mij met rust te laten en voor mij ook rust te zoeken in het leven.

En dan zo oordelen, zonder voorkennis. Ik heb er geen woorden voor in ieder geval.
 
Correctie: op dit forum zitten een aantal mensen die lomp en asociaal zijn en internet heldjes zijn die hun eigen frustraties uiten door te treiteren.

Zitten wel veel aardige mensen hier gelukkig.
Hou je bek1!1!!!111
 
Dank je wel. Ik wil zijn opmerking graag nomineren voor de meest hatelijke opmerking van het jaar.

De reden dat ik compleet ben afgekeurd is omdat ik heel veel mentale en fysieke aandoeningen heb en in combinatie met het overlijden van mijn ouders in 2020 en 2021 mijn wereld letterlijk onder me vandaan glipte.

Ze hebben besloten mij met rust te laten en voor mij ook rust te zoeken in het leven.

En dan zo oordelen, zonder voorkennis. Ik heb er geen woorden voor in ieder geval.
Durf te vragen.

Krijg jij gewoon je laatst verdiende loon nu van het uwv. Of is er gewoon een standaard bedrag wat iemand krijgt wanneer die afgekeurd wordt?
 
Dank jullie, fijn dat jullie inzien dat dit echt kansloos gedrag is.

Wordt gewaardeerd 💪🏻
 
Durf te vragen.

Krijg jij gewoon je laatst verdiende loon nu van het uwv. Of is er gewoon een standaard bedrag wat iemand krijgt wanneer die afgekeurd wordt?
Prive bericht verstuurd. Ik mag niet klagen. Het is op basis van mijn vroegere baan als beveiliger.
 
Back
Naar boven