MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

De reden dat ik compleet ben afgekeurd is omdat ik heel veel mentale en fysieke aandoeningen heb en in combinatie met het overlijden van mijn ouders in 2020 en 2021 mijn wereld letterlijk onder me vandaan glipte.

Ze hebben besloten mij met rust te laten en voor mij ook rust te zoeken in het leven.
Heel veel sterkte! Fijn dat je nu tijd en ruimte hebt gekregen om je niet druk te hoeven maken over werk/inkomen. Dit geeft wellicht ruimte voor het acceptatie- en rouwproces

Op dit forum zijn we meestal niet zo aardig tegen elkaar. Als je daar naar op zoek bent kan je beter verder kijken :hahaha:
Ik ben van het "leef en laat leven", dus je zult mij nooit de eerste jab uit zien delen.

Jammer dat mensen een sport maken van jabs.

Heel veel sterkte! Fijn dat je nu tijd en ruimte hebt gekregen om je niet druk te hoeven maken over werk/inkomen. Dit geeft wellicht ruimte voor het acceptatie- en rouwproces
Dat was een Godsgeschenk. Als ze me op dat moment druk hadden gegeven, had je mij nooit zien typen ben ik bang.

En dank je wel 😊

Ben op zich wel benieuwd waarom je bent afgekeurd? Want je kan wel fysieke inspanning leveren door bodybuilding te doen? Of zit je net als @Steks gewoon voor de lol op dit forum? 😋
Ik kan alleen bodybuilden. Niet liften. Dus mind muscle connectie, tension en volle hypertrofie maken met relatief lichte gewichten.

Bij zwaar liften en bijvoorbeeld zware en snelle supersets kan ik een migraine aanval tot een thunderclap krijgen.

@ak, ze houd van mannen met een buik, maar je bent al goed op weg. 😂

• Haha
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven