Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Nja, tags maken met mij erin, in nieuwe topics die je maakt, helpt niet echt. Maar, kans maak je sowieso niet.
Vind je me te dik dan? Zit in de bulk, voor jou wil ik wel afvallen hoor!

Neem het allemaal niet zo serieus vrouwke. Wellicht dat ik soms wat te direct ben of een flauw grapje maak, maar neem het niet persoonlijk. De een kan er wel tegen en de ander niet, no worries.

Neem het allemaal niet zo serieus vrouwke. Wellicht dat ik soms wat te direct ben of een flauw grapje maak, maar neem het niet persoonlijk. De een kan er wel tegen en de ander niet, no worries.

'Grappen' en opmerkingen maken (anderen ook) over mijn situatie mbt huiselijke mishandeling, neem ik dus wèl serieus.
Grapjes kan ik best hebben, als het leuke grapjes zijn of beetje sarcastisch elkaar opjutten. Bepaalde onderwerpen zijn daarvoor gewoon niet geschikt.

Kan moeilijk iets niet persoonlijk nemen als het letterlijk persoonlijk tegen mij is.

'Grappen' en opmerkingen maken (anderen ook) over mijn situatie mbt huiselijke mishandeling, neem ik dus wèl serieus.
Grapjes kan ik best hebben, als het leuke grapjes zijn of beetje sarcastisch elkaar opjutten. Bepaalde onderwerpen zijn daarvoor gewoon niet geschikt.

Kan moeilijk iets niet persoonlijk nemen als het letterlijk persoonlijk tegen mij is.
Persoonlijk zou ik nooit de “vuile was” buitenhangen en vooral niet op een online forum. Dat jij daar wel voor kiest is je eigen keus, maar dan ben je wel erg naief als je niet inziet dat men hierover doorpraat/grapt whatever. Ik ken je hele prive situatie niet en als je nou daadwerkelijke elke dag klappen kreeg van je Pakistaanse vriend dan zou het wel ongepast zijn om hierover te grappen, maja nogmaals “online forum”.

Nogmaals neem het allemaal niet persoonlijk op en neem het met een korreltje zout allemaal en zal vanaf nu alleen nog maar grappen maken over de handschoentjes van @Appelstroop

Of toch misschien niet aangezien me dat ook al paar strafpunten heeft gekost en ik moet oppassen 😂

Persoonlijk zou ik nooit de “vuile was” buitenhangen en vooral niet op een online forum. Dat jij daar wel voor kiest is je eigen keus, maar dan ben je wel erg naief als je niet inziet dat men hierover doorpraat/grapt whatever. Ik ken je hele prive situatie niet en als je nou daadwerkelijke elke dag klappen kreeg van je Pakistaanse vriend dan zou het wel ongepast zijn om hierover te grappen, maja nogmaals “online forum”.

Nogmaals neem het allemaal niet persoonlijk op en neem het met een korreltje zout allemaal en zal vanaf nu alleen nog maar grappen maken over de handschoentjes van @Appelstroop

Of toch misschien niet aangezien me dat ook al paar strafpunten heeft gekost en ik moet oppassen 😂

Pakistaanse vriend? Wat :roflol:

Maare ja, naïef van mij om te denken dat mensen wel zouden weten waarover wel en waarover niet grappen gemaakt kunnen worden.

Misschien maak je wel kans als je een Marokkaans accentje opzet.

Ik d8 dat jij van de zandbak exotisch was.

Iemand nog mooie tattoos? 🍿

Paar angles van de rechterarm :)
Linkerarm komt niks, hou niet zo van symmetrie met tattoos persoonlijk.

Bijlagen

• PXL_20230615_120955818.jpg
    PXL_20230615_120955818.jpg
    173,9 KB · Weergaven: 112
  • PXL_20230615_120901195.jpg
    PXL_20230615_120901195.jpg
    101,2 KB · Weergaven: 108
  • PXL_20230615_120843221.jpg
    PXL_20230615_120843221.jpg
    148,3 KB · Weergaven: 107
Wat cool! Wat heb je in gedachten? En waar?
Het is een Engelse quote maar dan in het handschrift van mijn ouders (ze hebben de tekst overgeschreven, ze weten nog niet waarom ik ze dat heb gevraagd te schrijven 😅).
Plek ben ik nog niet helemaal uit. Onderarm of bovenbeen, alhoewel ik denk dat het m'n onderarm wordt en dat ik m'n bovenbeen reserveer voor een sugar skull, die staat ook nog op m'n lijstje...

Terug
Naar boven