Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

20230912_074715.jpg
Wauw, die is wel echt heel mooi! Elegant!

• Heart
Waarderingen: Loca
Persoonlijk zou ik nooit de “vuile was” buitenhangen en vooral niet op een online forum. Dat jij daar wel voor kiest is je eigen keus, maar dan ben je wel erg naief als je niet inziet dat men hierover doorpraat/grapt whatever. Ik ken je hele prive situatie niet en als je nou daadwerkelijke elke dag klappen kreeg van je Pakistaanse vriend dan zou het wel ongepast zijn om hierover te grappen, maja nogmaals “online forum”.

Nogmaals neem het allemaal niet persoonlijk op en neem het met een korreltje zout allemaal en zal vanaf nu alleen nog maar grappen maken over de handschoentjes van @Appelstroop

Of toch misschien niet aangezien me dat ook al paar strafpunten heeft gekost en ik moet oppassen 😂
En terecht. Niet zo stoer doen jij.

Beetje aparte fade linksonder, is die lijn met reden niet afgerond?

Ik vind hem wel mooi, en als je er zelf tevreden mee bent is het toch goed

• Like
Waarderingen: GVW
Hoe denken jullie over handtattoo's?
Nog steeds job stopper voor bijvoorbeeld een kantoorbaan?

Denk dat je dat zelf moet beoordelen, ook adhv het werk wat je doet.
kan me voorstellen dat je bij een notariskantoor, afgewezen kunt worden voor front office werk

Hetzelfde als hoe jij denkt als een mocro bij jou de elektro komt doen. Kan misschien wel de beste monteur zijn, maar diep van binnen vertrouw je het niet en heb je liever dat jan of piet het doet. Maw een goede tattoo op de hand kan geen kwaad, maar als er iemand anders op dezelfde functie komt solliciteren en die heeft geen hand tattoo loop je al een streepje achter. Uiteraard kan men hierover wel in discussie gaan, maar zo werkt het wel in de praktijk bij de wat serieuzere banen.

Hetzelfde als hoe jij denkt als een mocro bij jou de elektro komt doen.
LIgt eraan hoe iemand praat. Praat ie ABN of als een mocro. Bij het 2e heb ik geen vertrouwen, bij het 1e zie ik geen verschil.

Khad een paar maanden geleden een mocro elektricien. Top gozer. Dude was ook wel biggah en trainde overduidelijk.

Laatst bewerkt:
LIgt eraan hoe iemand praat. Praat ie ABN of als een mocro. Bij het 2r heb ik geen vertrouwen, bij het 2e zie ik geen verschil.

Khad een paar maanden geleden een mocro elektricien. Top gozer. Dude was ook wel biggah en trainde overduidelijk.
Als ie jacked was zou ik ook niks zeggen 😂

Terug
Naar boven