Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

De dobbelsteen is geworpen, begrijp ik evengoed niet ect 😬😅
Het betekent dat je een keuze hebt gemaakt en dat je niet meer terugkan.

Het zou gezegd zijn door Julius Caesar toen hij met Legioenen de rivier de Rubicon overstak richting Rome. Dat was not done voor legeraanvoerders.

Wikipedia
Ten tijde van de Romeinse Republiek was de Rubicon een grensrivier tussen Latium, dat door de Senaat werd bestuurd, en de Romeinse provincie Gallia Cisalpina. Het was in de Romeinse wet vastgelegd dat een generaal met een staand leger de Rubicon niet mocht oversteken.

Het riviertje is bekend doordat Julius Caesar en zijn legioenen in 49 v.Chr. de rivier zuidwaarts overstaken na de verovering van wat Gallia Transalpina zou gaan heten, waarmee de breuk met de Senaat een feit was.[1] Een staatsgreep werd daardoor onvermijdelijk. Caesar sprak bij deze oversteek de illustere woorden Alea iacta est (Latijn: de teerling is geworpen).

Hieruit groeide de zegswijze: "De Rubicon oversteken" waarmee men bedoelt een betwistbare daad stellen die men niet kan tenietdoen of waarop men onmogelijk kan terugkomen.

Laatst bewerkt:
Project rug begint vandaag

EADEE9F2-456C-4EE6-AB2C-A9C0EF4DEE7B.jpeg
Resultaat?

Zou dat ook heel gaaf vinden, hele backpiece! Hoeveel heeft het jou inmiddels al gekost? 😅
Uhm, al genoeg haha. Zit nu rond 2k en denk dat ik nog wel 2k kwijt zal zijn.
Vorig jaar halve sleeve laten zetten, was daar al 2500 voor kwijt

Denk dat jouw piece wel een stuk groter is dan :p
Ja ietsjes, zal eens goede foto's malen. Die ik nu heb zijn steeds stukjes van onderdelen. Hij gaat van nek tot net boven m'n billen.
Daarnaast iets met een beetje een pose dat het nog enigszins lijkt alsof ik sport 😅

Heb dus mn rug tattoo laten zetten
Zaterdag festival, flink kut in zo’n tent met al dat zweten

Wat is verstandig? Ik dacht zelf potje vaseline meenemen voor in te smeren tijdens t feest, 2 loszittende shirts en n trui

Shirt blijft sowieso aan ivm infectie alleen dacht 2 omdat je op een gegeven moment helemaal doorweekt ben

Terug
Naar boven