Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Gewoon 2 rondjes op je schouder en quad dat je weet waar je moet prikken. Zie mensen al met een simpele streep om hun pols als tattoo dan kan je net zo goed je prik spots omcirkelen

Is gelukt:)
Zie de bijlage. (Foto is niet echt mooi genomen)

Ik heb toch voor een realistic blackgrey roos gekozen voor op mijn hand. ik vind een roos mooier op een hand dan een compass met anker.
Ziet er goed uit. Begint nu wel wat op te zwellen mijn hand, maar goed dat hoort erbij

Goed verzorgen nu.

Bijlagen

• Roos 1.jpg
    Roos 1.jpg
    156,3 KB · Weergaven: 104
  • Roos 2.jpg
    Roos 2.jpg
    134,4 KB · Weergaven: 99
Is gelukt:)
Zie de bijlage. (Foto is niet echt mooi genomen)

Ik heb toch voor een realistic blackgrey roos gekozen voor op mijn hand. ik vind een roos mooier op een hand dan een compass met anker.
Ziet er goed uit. Begint nu wel wat op te zwellen mijn hand, maar goed dat hoort erbij

Goed verzorgen nu.
Eindelijk toch gedaan.

vanaf Juli staan er 5 afspraken gepland van 3 uur om mijn linkerarm sleede door te trekken naar schouder en rug.
De sleeve is voornamelijk Mexicaans en Kerkelijk met een zelfontworpen Harley Quin.

Project rug begint vandaag

EADEE9F2-456C-4EE6-AB2C-A9C0EF4DEE7B.jpeg

Opzich wel dik, had zelf alleen gekozen voor andere vleugels.
En dan in ze geheel iets meer omhoog plaatsen dat bovenkant van het plaatje in nek/achterhoofd komt.
Maargoed tattoo is persoonlijk he dusja! Veel plezier met zitten vond zelf rug wel meevallen.

En dan in ze geheel iets meer omhoog plaatsen dat bovenkant van het plaatje in nek/achterhoofd komt.
Zat ik toevallig ook nog over te twijfelen man hahaha maar uiteindelijk niet gedaan

Rug valt inderdaad mee zoals je zei, alleen lats/traps en ruggengraat zijn wel gevoelig

Terug
Naar boven