- Waardering
- 32.507
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja?
.Heb je er iets tegen je huid te kleuren?Ja?
Gek, want ik heb geen tatoos en zou er ook nooit 1 zetten.

Me is geen bezittelijk voornaamwoord. Wil je daarmee ophouden, want ik heb er slapeloze nachten van.Me vriendin heeft de inspirerende tekst om haar pols:
“live the life you love”, erg uniek 🤌
als advies Pik ! wel op blijven lettenJa?
Gek, want ik heb geen tatoos en zou er ook nooit 1 zetten.
Eindelijk toch gedaan.Is gelukt
Zie de bijlage. (Foto is niet echt mooi genomen)
Ik heb toch voor een realistic blackgrey roos gekozen voor op mijn hand. ik vind een roos mooier op een hand dan een compass met anker.
Ziet er goed uit. Begint nu wel wat op te zwellen mijn hand, maar goed dat hoort erbij
Goed verzorgen nu.
Kalm aan dikke Van DaleMe is geen bezittelijk voornaamwoord. Wil je daarmee ophouden, want ik heb er slapeloze nachten van.
Acne is geen probleem zolang t geen actieve acne isZonde van de fysiek / definitie etc.
En hoe zit dat met acne?

Opzich wel dik, had zelf alleen gekozen voor andere vleugels.
Zat ik toevallig ook nog over te twijfelen man hahaha maar uiteindelijk niet gedaanEn dan in ze geheel iets meer omhoog plaatsen dat bovenkant van het plaatje in nek/achterhoofd komt.
Zat ik toevallig ook nog over te twijfelen man hahaha maar uiteindelijk niet gedaan
Rug valt inderdaad mee zoals je zei, alleen lats/traps en ruggengraat zijn wel gevoelig
Wat betekent het?Het maakt nog wel uit welke Latijnse tekst en waarom deze keuze.
"Veni, vidi, vici" is wel een dooddoener, als je dan toch voor Julius gaat, neem dan: "Alea Iacta Est".