XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Respect voor je!
Geen problemen mee gehad met je tattoo op je hand qua rare blikken of afwijzingen?
Rare blikken merk ik niet. Blikken soms wel maar kan ook om m’n hand zelf zijn. Niemand vraagt er ook naar eigenlijk. Meestal valt het mensen niet eens op dat m’n hand lam is. Over die tattoo hoor ik ook vrij zelden iets.

Zelf zou ik pas je handen doen als je redelijk vol zit. Als tattoo liefhebbers onder elkaar gniffelen we altijd een beetje om de jonkies die verder niks hebben maar wel gelijk handen en nek.

Morgenavond 17u30 mijn tweede tattoo.
Foto volgt

IMG_2816.jpeg

Rare blikken merk ik niet. Blikken soms wel maar kan ook om m’n hand zelf zijn. Niemand vraagt er ook naar eigenlijk. Meestal valt het mensen niet eens op dat m’n hand lam is. Over die tattoo hoor ik ook vrij zelden iets.

Zelf zou ik pas je handen doen als je redelijk vol zit. Als tattoo liefhebbers onder elkaar gniffelen we altijd een beetje om de jonkies die verder niks hebben maar wel gelijk handen en nek.
Klopt.

Ik heb al 2 full sleeves.
Daarom nu mijn handen.

Ik vind een Latijnse tekst wel mooi met een roos of duif.:)
Kan je me ALSJEBLIEFT uitleggen waarom je voor een Latijnse tekst of roos zou gaan?

Elke fucking NPC op aarde heeft dit, leeuw, klok, roos, veni vidi vici whatever

In mijn ogen gaat dit ook altijd gepaard met IQ

Kan je me ALSJEBLIEFT uitleggen waarom je voor een Latijnse tekst of roos zou gaan?

Elke fucking NPC op aarde heeft dit, leeuw, klok, roos, veni vidi vici whatever

In mijn ogen gaat dit ook altijd gepaard met IQ
Het maakt nog wel uit welke Latijnse tekst en waarom deze keuze.

"Veni, vidi, vici" is wel een dooddoener, als je dan toch voor Julius gaat, neem dan: "Alea Iacta Est".

Het maakt nog wel uit welke Latijnse tekst en waarom deze keuze.

"Veni, vidi, vici" is wel een dooddoener, als je dan toch voor Julius gaat, neem dan: "Alea Iacta Est".
Die uitdrukking is eigenlijk helemaal niet van Julius. En bovendien oorspronkelijke Grieks.

Me vriendin heeft de inspirerende tekst om haar pols:

“live the life you love”, erg uniek 🤌

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven