XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Met warmer weer heb je sowieso meer last van acne

Dan zal je huid wel overgevoelig zijn voor iets wat er in zat. Had zelf nergens last van maar had het ook op de schouder. Heb zelf als ik acne krijg alleen op mijn rug er last van kan zijn dat het ook puur de plek is.
Ja mijn huid is sowieso een kleine b*ch, maar dat zie je op de rest van mn rug al :p

Helen gaat goed, alleen door de bepathen krijg ik wel acne doordat de poriën wat dicht gaan zitten

Gelukkig gaat het helen echt wel snel

Dit was net na het zetten;

En qua definitie, mis het opzich niet :p
Zei eerst altijd dat ik geen tatts ging nemen die definitie zouden verpesten maar here I am hahaha
6C5162F4-ACA8-4584-9DA2-95087F53E183.jpeg
Ah ziet er goed uit! Hier en daar wat kleine puntjes bijwerken als je zou willen. Maar die staat er 99% goed op!

Ja bepanthen doet bij mij hetzelfde. Echt heel licht smeren en goed weer wassen met anti-bacteriële zeep tussen het smeren. Dan eerst drogen. Dan pas smeren. Je loopt als een hele bink de shop uit en voel me vier uur later met smeren altijd een onzekere OCD’er.

Heb het ook eens zonder smeren gedaan in overleg met m’n tattoo artiest maar toen had ik weer korstjes die scheuren / haken.

Laatst bewerkt:
Ik had die bepathen tattoo editie gekocht, maar is echt dikke meuk
Heb nu weer de normale en is stukken beter

Gebruik je normale bepanthen of bepanthen baby? De baby variant is mij en omgeving altijd aangeraden. Er is ook een bepanthen variant dat tegelijkertijd antisepticum is, maar die moet je juist niet gebruiken.

Gebruik je normale bepanthen of bepanthen baby? De baby variant is mij en omgeving altijd aangeraden. Er is ook een bepanthen variant dat tegelijkertijd antisepticum is, maar die moet je juist niet gebruiken.
Heb jij tattoos?

Helen gaat goed, alleen door de bepathen krijg ik wel acne doordat de poriën wat dicht gaan zitten

Gelukkig gaat het helen echt wel snel

Dit was net na het zetten;

En qua definitie, mis het opzich niet :p
Zei eerst altijd dat ik geen tatts ging nemen die definitie zouden verpesten maar here I am hahaha
6C5162F4-ACA8-4584-9DA2-95087F53E183.jpeg
Mooie tattoo!

Om mijn sleeve verder af te maken ben ik op zoek naar een wolf en animal skulls. Mijn sleeve is native american stijl, veel schaduwwerk.

Maar de meeste wolf art die ik vind is een beetje braafjes.

Mega vet man!!!!!

Ik heb volgende week donderdag de eerste sessie voor een sleeve en chest piece, we beginnen met de onderarm. Tweede sessie is 2 weken erna. Ik ben van plan om tot de dag van de sessie te blijven trainen, dan 5-7 dagen rust afhankelijk hoe het geneest. Voor de mensen met een onderarm/sleeve tattoo: hoe lang hebben jullie gewacht met trainen? Bepaalde oefeningen die ik de 2e week beter kan mijden, zoals zware pull oefeningen (deadlift, rows, pulldown)?

Ik heb volgende week donderdag de eerste sessie voor een sleeve en chest piece, we beginnen met de onderarm. Tweede sessie is 2 weken erna. Ik ben van plan om tot de dag van de sessie te blijven trainen, dan 5-7 dagen rust afhankelijk hoe het geneest. Voor de mensen met een onderarm/sleeve tattoo: hoe lang hebben jullie gewacht met trainen? Bepaalde oefeningen die ik de 2e week beter kan mijden, zoals zware pull oefeningen (deadlift, rows, pulldown)?
Cool! Succes!
Tegenwoordig mag je geen f**k meer, vroeger was het 24 uur. Dan is je huid i.i.g. dicht en kan je gewoon trainen.
Zwemmen enzo is een ander verhaal, maar gewoon krachttraining is echt prima. Ik wacht max 1 dag voor ik weer ga trainen, ongeacht waar de tatt gezet is.

Ik zou vooral lekker het advies van je artiest opvolgen. Sowieso de eerste week het even laten voor wat het is, zeker in een gym met een feitelijk open wond.

2 dagen per sessie. dus sessie en dan 2 dagen niet trainen omdat je lijf die infectie aan het herstellen is en dus niet de focus legt op spierherstel.

En ook nog afhankelijk van hoe het aanvoelt. Ik heb zelf een halve sleeve en m'n hele rug. De ene keer geweest het sneller dan de andere keer. Daarnaast train ik in mijn homegym, dus niemand in de buurt

Bedankt iedereen, ik zal het donderdag ook wel horen wat m’n artist aanraadt. Ik post als het af is wel eens een foto.

Terug
Naar boven