- Waardering
- 3.897
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja mijn huid is sowieso een kleine b*ch, maar dat zie je op de rest van mn rug alDan zal je huid wel overgevoelig zijn voor iets wat er in zat. Had zelf nergens last van maar had het ook op de schouder. Heb zelf als ik acne krijg alleen op mijn rug er last van kan zijn dat het ook puur de plek is.

Ah ziet er goed uit! Hier en daar wat kleine puntjes bijwerken als je zou willen. Maar die staat er 99% goed op!Helen gaat goed, alleen door de bepathen krijg ik wel acne doordat de poriën wat dicht gaan zitten
Gelukkig gaat het helen echt wel snel
Dit was net na het zetten;
En qua definitie, mis het opzich niet
Zei eerst altijd dat ik geen tatts ging nemen die definitie zouden verpesten maar here I am hahaha
![]()
Ik had die bepathen tattoo editie gekocht, maar is echt dikke meuk
Heb nu weer de normale en is stukken beter
Je kan ook de bepanthen babyzalf gebruiken, exact hetzelfde als de tattoo zalf (die is nl nogal eens uitverkocht).
nvmHeb jij tattoos?Gebruik je normale bepanthen of bepanthen baby? De baby variant is mij en omgeving altijd aangeraden. Er is ook een bepanthen variant dat tegelijkertijd antisepticum is, maar die moet je juist niet gebruiken.
Mooie tattoo!Helen gaat goed, alleen door de bepathen krijg ik wel acne doordat de poriën wat dicht gaan zitten
Gelukkig gaat het helen echt wel snel
Dit was net na het zetten;
En qua definitie, mis het opzich niet
Zei eerst altijd dat ik geen tatts ging nemen die definitie zouden verpesten maar here I am hahaha
![]()
pinterest staat er vol meeOm mijn sleeve verder af te maken ben ik op zoek naar een wolf en animal skulls. Mijn sleeve is native american stijl, veel schaduwwerk.
Maar de meeste wolf art die ik vind is een beetje braafjes.
Cool! Succes!Ik heb volgende week donderdag de eerste sessie voor een sleeve en chest piece, we beginnen met de onderarm. Tweede sessie is 2 weken erna. Ik ben van plan om tot de dag van de sessie te blijven trainen, dan 5-7 dagen rust afhankelijk hoe het geneest. Voor de mensen met een onderarm/sleeve tattoo: hoe lang hebben jullie gewacht met trainen? Bepaalde oefeningen die ik de 2e week beter kan mijden, zoals zware pull oefeningen (deadlift, rows, pulldown)?
2 dagen per sessie. dus sessie en dan 2 dagen niet trainen omdat je lijf die infectie aan het herstellen is en dus niet de focus legt op spierherstel.Ik heb volgende week donderdag de eerste sessie voor een sleeve en chest piece, we beginnen met de onderarm. Tweede sessie is 2 weken erna. Ik ben van plan om tot de dag van de sessie te blijven trainen, dan 5-7 dagen rust afhankelijk hoe het geneest. Voor de mensen met een onderarm/sleeve tattoo: hoe lang hebben jullie gewacht met trainen? Bepaalde oefeningen die ik de 2e week beter kan mijden, zoals zware pull oefeningen (deadlift, rows, pulldown)?