MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Mooi detail in de klauw en nagels

Juist hierop moet je gaan besparen. Stel je voor dat je die 200 euro of 300 euro over een paar jaar heel hard nodig hebt. Dan heb je die en kan je ook nog tegen een afgreiselijke plakplaat aankijken.
Ik betaalde de laatste keer €800 voor een dagsessie.

Juist hierop moet je gaan besparen. Stel je voor dat je die 200 euro of 300 euro over een paar jaar heel hard nodig hebt. Dan heb je die en kan je ook nog tegen een afgreiselijke plakplaat aankijken.
als ze de uitkering gewoon wat hoger maken.

IMG-20240918-WA0020.jpg

Binnenkant van de andere tattoo ?

Yes, gezet op binnenkant onderarm, moeten nog schaduwen in. In principe ook een krul recht op m'n pols en in de elleboog, dat gaat even doorbijten worden.

.. Wat staat er? :o

Als je vaker je onderarm traint worden ze breder en is het meer leesbaar misschien 👀

Het wordt nu echt gênant, dat is een rapper.
Mijn vriendin heeft de letter D in haar nek gezet toen ik nog zei dat dit toch niet deed. Als partners kan ik dit nog wel begrijpen, maar om de naam van een rapper op je arm te zetten is wel iets te veel van het goeie voor mij.

Mijn vriendin heeft de letter D in haar nek gezet toen ik nog zei dat dit toch niet deed. Als partners kan ik dit nog wel begrijpen, maar om de naam van een rapper op je arm te zetten is wel iets te veel van het goeie voor mij.
Maar het is wel de beste rapper ooit, heb ik hier ergens gelezen.

Omdat steen de vetste rapper is van nederland zeg ik dan altijd.

Ja wat wil je horen. Is geen antwoord op aarde die jou dit gaat laten begrijpen.

Ja echt top. Was op mijn 13 meteen verkocht ken haast elk nummer uit mijn hoofd.

Terug
Naar boven