- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2,5 uur voor het tatoeëren zelf
Yep getatoeëerde plekken nog eens prikken is pijnlijk.oh mooi 2,5 uur. Mooie tattoo hoor!
Coverup , plek is gevoeliger hé?!
ik heb verleden jaar ook een coverup gedaan...we hebben het in 1 dag gedaan...7 uur , heb geen kick gegeven(laat me niet kennen, intern wel ( *@F!XG#GrrrRoar)
Maar wel een beurse elleboog en een deuk in hun tafel hahaha
Waarom zou je dat willen?Zijn er hier mensen die bij iemand ook echt thuis tattoos zetten? Zoek nog een goeie namelijk.
Zijn mensen die dat goed kunnen en bij mij moet alleen nog schaduw en lijnen verbeterd worden. Bij de shop betaal ik daar een dagsessie voor en dat is niet goedkoop.
Juist hierop moet je gaan besparen. Stel je voor dat je die 200 euro of 300 euro over een paar jaar heel hard nodig hebt. Dan heb je die en kan je ook nog tegen een afgreiselijke plakplaat aankijken.Bij de shop betaal ik daar een dagsessie voor en dat is niet goedkoop.
Denk dat je dit zelf wel kunt beslissen op 52 jarige leeftijd. ikzelf laat niet op handen zetten, maar als ik moest kiezen dan ervaren artiest. handen is niet makkelijkIk heb een vraag:
Zouden jullie een handtattoo laten zetten door een aspirant tattooeerder (apprentice ) bij een goede tattooshop?
Hij heeft een leuk portfolio en doet dit nu bijna 1 jaar.
Anderen zeggen dat dit niet aanbevolen wordt maar als iemand gewoon talent en goed is zou dit toch geen probleem moeten zijn?!
Denk dat je dit zelf wel kunt beslissen op 52 jarige leeftijd. ikzelf laat niet op handen zetten, maar als ik moest kiezen dan ervaren artiest. handen is niet makkelijk
Anderen zeggen dat dit niet aanbevolen wordt maar als iemand gewoon talent en goed is zou dit toch geen probleem moeten zijn?!Ik kan dat zeker beslissen op mijn leeftijd maar wil de ervaringen en meningen horen van anderen die er misschien meer ervaring mee hebben dan ik.