AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Bepanthen tattoozalf, en geen ' schurende' kleding. dan gewoon dat deel met folie afplakken !

Mijn armen, benen, rug, borst en zij zitten vol. Gewoon per keer even kijken wat prettig voelt. Ik heb eigenlijk altijd wel direct de dag erna kunnen trainen. Soms even stukje folie erop tijdens het trainen en sommige oefeningen even skippen of wat lichter doen.

20240822_170145.jpg

Eerste sessie zit erop, moet nog afgewerkt worden met meer witte inkt en klauw+bol vanonder. Nog een sessie of 8 te gaan.

Hoe lang duurde deze sessie?

oh mooi 2,5 uur. Mooie tattoo hoor!
Coverup , plek is gevoeliger hé?!

ik heb verleden jaar ook een coverup gedaan...we hebben het in 1 dag gedaan...7 uur , heb geen kick gegeven(laat me niet kennen, intern wel ( *@F!XG#GrrrRoar)
Maar wel een beurse elleboog en een deuk in hun tafel hahaha

oh mooi 2,5 uur. Mooie tattoo hoor!
Coverup , plek is gevoeliger hé?!

ik heb verleden jaar ook een coverup gedaan...we hebben het in 1 dag gedaan...7 uur , heb geen kick gegeven(laat me niet kennen, intern wel ( *@F!XG#GrrrRoar)
Maar wel een beurse elleboog en een deuk in hun tafel hahaha
Yep getatoeëerde plekken nog eens prikken is pijnlijk.

Zijn er hier mensen die bij iemand ook echt thuis tattoos zetten? Zoek nog een goeie namelijk.

@MrInk is tattoo artiest.

mijn band met tattoo artiest is ook een beetje opgefokt om eerlijk te zijn en hij is fucking sloom

Zouden jullie een handtattoo laten zetten door een aspirant tattooeerder (apprentice ) bij een goede tattooshop?
Hij heeft een leuk portfolio en doet dit nu bijna 1 jaar.

Anderen zeggen dat dit niet aanbevolen wordt maar als iemand gewoon talent heeft en goed is, zou dit toch geen probleem moeten zijn?!

Ik heb een vraag:

Zouden jullie een handtattoo laten zetten door een aspirant tattooeerder (apprentice ) bij een goede tattooshop?
Hij heeft een leuk portfolio en doet dit nu bijna 1 jaar.
Anderen zeggen dat dit niet aanbevolen wordt maar als iemand gewoon talent en goed is zou dit toch geen probleem moeten zijn?!
Denk dat je dit zelf wel kunt beslissen op 52 jarige leeftijd. ikzelf laat niet op handen zetten, maar als ik moest kiezen dan ervaren artiest. handen is niet makkelijk

Denk dat je dit zelf wel kunt beslissen op 52 jarige leeftijd. ikzelf laat niet op handen zetten, maar als ik moest kiezen dan ervaren artiest. handen is niet makkelijk

Ik kan dat zeker beslissen op mijn leeftijd maar wil de ervaringen en meningen horen van anderen die er misschien meer ervaring mee hebben dan ik.
Bedankt voor de reactie.

Ik kan dat zeker beslissen op mijn leeftijd maar wil de ervaringen en meningen horen van anderen die er misschien meer ervaring mee hebben dan ik.
Anderen zeggen dat dit niet aanbevolen wordt maar als iemand gewoon talent en goed is zou dit toch geen probleem moeten zijn?!

als je dit denkt dan weet je het toch ?

Terug
Naar boven