- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeel goed...
Maar had Je die afspraak al een tijd geleden gemaakt? Of heeft hij gelukkig niet zo'n lange wachttijd?
.

Links en rechts?Deze stijl gaat 'm worden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Ok hun werken redelijk snel... Ok de beste man van mij werkte altijd alleen in zijn zaak.. En dan lopen de mensen de heeele dag binnen met domme vragen en storen dus continu mijn/onze sessie.. Word er gek van
En allemaal meisjes en vrouwen die wat van hem willen/moeten.. En dan ook nog vrienden..
Soms wacht ik wel 45-60 min voor die verder gaat...
Genoeg geklaag...
Resultaat post U hier wel??
Ik zit er aan te denken ook een maori sleeve(of iets in die richting) te nemen. Mijn vraag is waar ik dit het beste kan doen? Ik weet dat elke tattoo artist prima is maar ik ben bereid te betalen voor de extra kwaliteit. Aanraders binnen de randstad?
Ik zit er aan te denken ook een maori sleeve(of iets in die richting) te nemen. Mijn vraag is waar ik dit het beste kan doen? Ik weet dat elke tattoo artist prima is maar ik ben bereid te betalen voor de extra kwaliteit. Aanraders binnen de randstad?
Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen tattoo's zo mooi vinden. Die plakplaatjes bij voetballers tegenwoordig. Alleen voor Sjonnie's als je het mij vraagt.

Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen tattoo's zo mooi vinden. Die plakplaatjes bij voetballers tegenwoordig. Alleen voor Sjonnie's als je het mij vraagt.
van de pijnJ
Zoooo vervelend mensen zonder tattoos die commentaar hebben op mensen die WEL een tattoo hebben...
.