Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

hier zou braais niet mee misstaan

Schilderij:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumb: heeel goed...

Maar had Je die afspraak al een tijd geleden gemaakt? Of heeft hij gelukkig niet zo'n lange wachttijd?

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 13:14 ----------

Wow echt een schilderij jaaa...

:thumb: heeel goed...

Maar had Je die afspraak al een tijd geleden gemaakt? Of heeft hij gelukkig niet zo'n lange wachttijd?

.

Ik neem aan dat je op mij reageerde?

Ik verbaasde me ook nogal, haha. Ik mailde vanochtend en kreeg net al een belletje. Misschien met m'n achternaam te maken;)

Beter toch.... Neem aan dat jouw achternaam niet Maniac is... :)

Deze stijl gaat 'm worden:

maori-tattoo-for-men-4.jpg

Deze stijl gaat 'm worden:

maori-tattoo-for-men-4.jpg
Links en rechts?

Zullen enkele lange sessies worden... Kunt U beter nu gelijk vervolg afspraken maken.. Erg vervelend om weer maanden te moeten wachtten om het af te maken.. Maar misschien heeft U weer geluk :)

Rechts gaat t worden. Naar eigen zeggen werken ze redelijk snel, maar e.a. is afhankelijk van je huid en hoe groot je bent. Misschien heb ik weer geluk;)

Ok hun werken redelijk snel... Ok de beste man van mij werkte altijd alleen in zijn zaak.. En dan lopen de mensen de heeele dag binnen met domme vragen en storen dus continu mijn/onze sessie.. Word er gek van :mad:
En allemaal meisjes en vrouwen die wat van hem willen/moeten.. En dan ook nog vrienden.. :(
Soms wacht ik wel 45-60 min voor die verder gaat...

Genoeg geklaag...

Resultaat post U hier wel??

Ik zit er aan te denken ook een maori sleeve(of iets in die richting) te nemen. Mijn vraag is waar ik dit het beste kan doen? Ik weet dat elke tattoo artist prima is maar ik ben bereid te betalen voor de extra kwaliteit. Aanraders binnen de randstad?

Ok hun werken redelijk snel... Ok de beste man van mij werkte altijd alleen in zijn zaak.. En dan lopen de mensen de heeele dag binnen met domme vragen en storen dus continu mijn/onze sessie.. Word er gek van :mad:
En allemaal meisjes en vrouwen die wat van hem willen/moeten.. En dan ook nog vrienden.. :(
Soms wacht ik wel 45-60 min voor die verder gaat...

Genoeg geklaag...

Resultaat post U hier wel??

Yep.

Maar hier gaat de deur dicht (zover ik weet).

Ik zit er aan te denken ook een maori sleeve(of iets in die richting) te nemen. Mijn vraag is waar ik dit het beste kan doen? Ik weet dat elke tattoo artist prima is maar ik ben bereid te betalen voor de extra kwaliteit. Aanraders binnen de randstad?

www.robdeut.com (Ijmuiden)

Rob Deut, Jim Orie,...

Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen tattoo's zo mooi vinden. Die plakplaatjes bij voetballers tegenwoordig. Alleen voor Sjonnie's als je het mij vraagt.

Iemand ervaring met handtattoo? Ik wil een tattoo nemen op een stuk tussen duim en wijsvinger en dan halverwege mijn hand.

ik zou ook wel een dikke sleeve op me onderarm willen....zou alleen niet weten wat!!? ....dus doe ik het maar niet :)

Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen tattoo's zo mooi vinden. Die plakplaatjes bij voetballers tegenwoordig. Alleen voor Sjonnie's als je het mij vraagt.

Jaa Jij hoeft het ook niet te begrijpen.... En niemand heeft heeft het jou gevraagd.. :thumb::thumbs:

Zoooo vervelend mensen zonder tattoos die commentaar hebben op mensen die WEL een tattoo hebben...
Uitschelden namen geven, in hokjes plaatsen, bevooroordelen... Zegt meer over HUN!

En Pamperboy, gewoon niet doen.. Het ziet er niet uit, het is vies, het is niet iets persoonlijks....

En jij zou :treuren: van de pijn

Terug
Naar boven