- Waardering
- 7.449
Soms ben ik toch een heeeeeel klein beetje een aandachtsh**r

Mooie tatt, gesyfilisteerd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een bekende van mijn oom kwam speciaal vanuit griekenland naar NL voor een backpiece, lijkt me wel vet dat iemand helemaal vanuit griekenland komt voor een tattoo van jou.
Als het in Antwerpen mag zijn zou ik eens kijken naar sven rayen van sinsin tattoo...

dit gaat na een tijdje weg, toch? wel jammer wit is epic voor detailing.
edit, net op de FB van greg een paar prachtige werken gezien
zal voor sommige hier wel 'te druk/teveel zijn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wit KAN na verloop van tijd wat geel ofzelf bruin uitslaan.![]()

laat jij het dan opnieuw doen, of laat je het geel/bruin?![]()
Laat maar komen, grietje!Even een vraagje of hier mensen zouden intresse hebben in pics als alles genezen is ?
Zoals beloofd het de foto's van gisteren .
Morgen zal ik de pics opzetten van vandaag
![]()
![]()
![]()
Ff een vraagje, ik wil dit jaar nog graag een tattoo laten zetten op mijn rechterarm, halve sleeve.
Maar vraag mij af, mn armen zijn nu 43.5cm maar wil ze natuurlijk nog wel wat groter hebben, wat gebeurt er met die tattoo als mn armen 5 of misschien wel 10cm groeien? En als ik over 20 jaar een keer stop met trainen en er genoeg van heb, armen krimpen, wat blijft er dan van die tattoo over?
En zit ook een beetje met aders en definitie enzo, dat wordt natuurlijk ook minder zichtbaar door die tattoo, dan lijk je wss minder groot of zal dat wel meevallen?
Zoals beloofd het de foto's van gisteren .
Morgen zal ik de pics opzetten van vandaag
![]()
![]()
![]()
Tattoo rekt gewoon mee, het zal niet extreem te zien zijn, mocht je het na een paar jaar toch een beetje zien laat je je tattoo gewoon bijwerken.Ff een vraagje, ik wil dit jaar nog graag een tattoo laten zetten op mijn rechterarm, halve sleeve.
Maar vraag mij af, mn armen zijn nu 43.5cm maar wil ze natuurlijk nog wel wat groter hebben, wat gebeurt er met die tattoo als mn armen 5 of misschien wel 10cm groeien? En als ik over 20 jaar een keer stop met trainen en er genoeg van heb, armen krimpen, wat blijft er dan van die tattoo over?
En zit ook een beetje met aders en definitie enzo, dat wordt natuurlijk ook minder zichtbaar door die tattoo, dan lijk je wss minder groot of zal dat wel meevallen?

Prachtig gezet idd, heeft het een bepaalde betekenis voor je?

Weet iemand nog een paar goede artiesten in het noorden van het land? Groningen, friesland, drenthe..
heb gehoord dat pit tattoo in groningen mooie dingen zet, iemand ervaring?
en dan bedoel ik zwart wit, chicano stijl..
Ja Pit vind ik goed... Plus ik weet dat jij je wel thuis zou voelen in zijn shop..
Overigens wilt hij graag Chicano style doen..
Ken ook wel 2 thuis tattooeerders die dat graag willen doen.. Komen beide ook uit Groningen..
Wel stuk goedkoper en geen wachtlijst van half jaar..
Maar Pit is goede keus..
die twee thuis tattooeerders, kan je daar wat werk van laten zien? dm'en mag ook, alvast bedankt man !Ff een vraagje, ik wil dit jaar nog graag een tattoo laten zetten op mijn rechterarm, halve sleeve.