Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Had al zo'n vermoeden dat je dit zou zeggen. Hoe ik dit "weet" is omdat je in je quote mijn oude quote hebt.
Ik heb die quote namelijk ge edit (ninja). Als ik voor mijn edit te lang de tijd had genomen dan had je onder mijn post wel gezien "Voor het laatst gewijzigd op".
Een duidelijk teken van iemand die niet 'out of the box' kan denken (zoals een hoog intelligent persoon zoals ik dat kan:trollface:)
Raad eens hoe het mogelijk is dat de tijd van die quote die bepaalde tijd is, maar ik toch geen 23 minuten gespendeerd heb aan mijn reactie.

brotip: zoek in de richting van browser(multi)functionaliteit.

Let op "vind" zonder "t".

Mijn oude quote in jouw post met "t".
bedankt! had ik gemist:)

edit: nvm, waren blijkbaar jouw fouten:roflol:

Een duidelijk teken van iemand die niet 'out of the box' kan denken (zoals een hoog intelligent persoon zoals ik:trollface:)
Raad eens hoe het mogelijk is dat de tijd van die quote die bepaalde tijd is, maar ik toch geen 23 minuten gespendeerd heb aan mijn reactie.

brotip: zoek in de richting van browser(multi)functionaliteit.

bedankt! had ik gemist:)

:roflol: Daar heb ik wel aan gedacht, twijfelde nog om het erbij te zetten.;)

wat een felle discussies hier op dit forum heeeyyy!

als mn pecs groot genoeg zijn neem ik deze!

Ik zou alleen zulke tattoo's nemen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_mas1gpecrP1r52tuho1_500.jpg

Alleen zal ik nooit iemand in Nederland kunnen vinden die zoiets kan maken en zal ook wel erg lang duren voordat hij helemaal af is en die moeten ook om de zoveel tijd bijgewerkt worden

hoe vet die tattoos ook zijn,vooral die onderste damn... je zal ook bij die weer hebben dat mensen je
veroordelen omdat ze aziatisch ogen en vinden dat alleen de jappen dit kunnen en mogen hebben :D

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 15:38 ----------

die bovenste uit tekken of zo :P?

Een onderzoek zegt NIETS...
Ik kan een onderzoek doen naar domme mensen die HBO of hoger volgen of hebben behaald..
En dan kan ik bewijzen met cijfertjes dat die personen toch DOM zijn..
GEEN Algemene kennis hebben... Ze kunnen misschien goed zijn in leren of praten of overschrijven of misbruik maken van anderen... Maar voor de rest niet bijzonder slim / intelligent.
Nogmaals een onderzoek betekend niets JA voor DOMME mensen die alles geloven wat ze lezen of te horen krijgen.

Onderzoek doen wat het meest geliefde voetbalclub is in de Wereld.
Ik doe het onderzoek in de regio Amsterdam... Ik weet zeker dat de resultaten (bewijsbaar met cijfers) >80% Ajax zijn.
Dus dan kan ik het onderzoek publiceren dat >80% van de ondervraagden in de Wereld voor Ajax zijn...

Maar voor de rest ik ben een domme gast met tattoos... Maar ik win elke discussie van een persoon zonder tattoos...

Stelling:

Personen zonder tattoos zijn verschrikkelijke zeikerds... Vaak aandacht te kort...

Ik kan een onderzoek doen naar domme mensen die HBO of hoger volgen of hebben behaald..
GEEN Algemene kennis hebben... Ze kunnen misschien goed zijn in leren of praten of overschrijven of misbruik maken van anderen... Maar voor de rest niet bijzonder slim / intelligent.
Nogmaals een onderzoek betekend niets JA voor DOMME mensen die alles geloven wat ze lezen of te horen krijgen.

Ik doe het onderzoek in de regio Amsterdam... Ik weet zeker dat de resultaten (bewijsbaar met cijfers) >80% Ajax zijn.
Dus dan kan ik het onderzoek publiceren dat >80% van de ondervraagden in de Wereld voor Ajax zijn...

Maar voor de rest ik ben een domme gast met tattoos... Maar ik win elke discussie van een persoon zonder tattoos...

Stelling:

Personen zonder tattoos zijn verschrikkelijke zeikerds... Vaak aandacht te kort...

Daarom ook de tattoo, om aandacht te krijgen... :D

/trollmode

Heb zelf ook een tattoo, maori ontwerp op m'n rechter bovenarm :).

laat me niet lachen, jij bent 1 vd grootste idioten van dbb:roflol:

brutale comeback. vooral die roflol. Had ook niet anders van je verwacht.
Kijk ik heb een vrij realistisch perspectief op intelligentie en waar ik me zelf bevind. Onder echt intelligente leden versta ik members als Klaaswitz, BuilderB, EricR, Twistedchaos ... Ik heb jou daar nooit onder geschaart.

ipv steeds autistisch een ander te verwijzen op foutieve argumentaties die vaak niet relevant zijn voor de hoofdstelling, komen zij af met intellectueel prikkelende posts die ook nog eens aangenaam zijn om te lezen.

Jij daarentegen komt over als zo'n typisch veertienjarig joch dat er alles aan doet om intellectuele bevestiging te ontvangen, maar daardoor juist enorm pedant overkomt. Iedereen met een beetje intelligentie heeft dat stadium wel doorlopen tijdens zijn puberjaren, daar ga ik niet over klagen, maar als twintiger wekt zoiets enkel plaatsvervangende schaamte op bij anderen.

Laatst bewerkt:
brutale comeback. vooral die roflol. Had ook niet anders van je verwacht.
Kijk ik heb een vrij realistisch perspectief op intelligentie en waar ik me zelf bevind. Onder echt intelligente leden versta ik members als Klaaswitz, BuilderB, EricR, Twistedchaos ... Ik heb jou daar nooit onder geschaart.
dat is een contradictie;)
als jij mij werkelijk niet als intelligent persoon ziet is jouw perspectief op intelligentie anders dan alle andere maatstaven die gebruikt en aanvaard worden in de wetenschappelijke/maatschappelijke wereld, en is dat perspectief bijgevolg (hoogstwaarschijnlijk) niet realistisch:)

En in het onwaarschijnlijke geval dat dat perspectief wel realistisch is, en bijgevolg dus de huidige modellen verfijnt, raad ik je aan er een werkstuk rond te maken en te publiceren. Kan je een enorme naam voor jezelf mee maken en staat vast en zeker mooi op je cv:kiss:

ipv steeds autistisch een ander te verwijzen op foutieve argumentaties die vaak niet relevant zijn voor de hoofdstelling,
komen zij af met intellectueel prikkelende posts die ook nog eens aangenaam zijn om te lezen.

Jij daarentegen komt over als zo'n typisch veertienjarig joch dat er alles aan doet om intellectuele bevestiging te ontvangen, maar daardoor juist enorm pedant overkomt. Iedereen met een beetje intelligentie heeft dat stadium wel doorlopen tijdens zijn puberjaren, daar ga ik niet over klagen, maar als twintiger wekt zoiets enkel plaatsvervangende schaamte op bij anderen.

je maakt een grapje?:eyes: Het is nogal logisch als iemand voor de hoofdstelling te "staven" een bepaald foutief argument aanhaalt, ik deze persoon er vervolgens op wijs dat dat argument niet geldig is.
Als deze persoon dat vervolgens niet zonder meer aanneemt is het nogal vanzelfsprekend dat ik hem even ga uitleggen waarom en waarom dat argument ongeldig is, wat dan weer eindigt in een discussie over dat argument om dan uiteindelijk weer terug te keren naar de hoofdstelling.

Verder zegt het feit dat ik op jou overkom als "een typisch veertienjarig joch dat er alles aan doet om intellectuele bevestiging te ontvangen" meer over jou dan over mij.

Laatst bewerkt:
Mooie tattoo angelus....

Intelligente mensen nemen geen studies zomaar aan 'omdat Calyptus ze post' :trollface:

Dacht dat deze idiote discussie nu wel voorbij zou zijn. Zie liever tats in dit topic.

Kan je niet gewoon opfl*kkeren uit dit topic, het was zo leuk zonder jou.

wat een gelul waar zijn de tattoo's?

Stelling:

Slecht voorbeeld, mensen die onderzoek verrichten zijn doorgaans slim genoeg om dat soort selectie bias te voorkomen, en zodoende een representatieve sample van de te onderzoeken populatie te selecteren. Dergelijk onderzoek zou dus al vanaf de sample selectie falen.

dat is een contradictie;)
als jij mij werkelijk niet als intelligent persoon ziet is jouw perspectief op intelligentie anders dan alle andere maatstaven die gebruikt en aanvaard worden in de wetenschappelijke/maatschappelijke wereld, en is dat perspectief bijgevolg (hoogstwaarschijnlijk) niet realistisch:)

En in het onwaarschijnlijke geval dat dat perspectief wel realistisch is, en bijgevolg dus de huidige modellen verfijnt, raad ik je aan er een werkstuk rond te maken en te publiceren. Kan je een enorme naam voor jezelf mee maken en staat vast en zeker mooi op je cv:kiss:

je maakt een grapje?:eyes: Het is nogal logisch als iemand voor de hoofdstelling te "staven" een bepaald foutief argument aanhaalt, ik deze persoon er vervolgens op wijs dat dat argument niet geldig is.
Als deze persoon dat vervolgens niet zonder meer aanneemt is het nogal vanzelfsprekend dat ik hem even ga uitleggen waarom en waarom dat argument ongeldig is, wat dan weer eindigt in een discussie over dat argument om dan uiteindelijk weer terug te keren naar de hoofdstelling.

Verder zegt het feit dat ik op jou overkom als "een typisch veertienjarig joch dat er alles aan doet om intellectuele bevestiging te ontvangen" meer over jou dan over mij.

je vergeet te antwoorden op mijn vraag?
Of kan je misschien niet antwoorden ;)

je vergeet te antwoorden op mijn vraag?
Of kan je misschien niet antwoorden ;)

je vraag is vrij irrelevant (zeker gezien we nieteens gezamelijke mensen kennen:roflol:), vandaar dat ik er niet echt veel zin in heb/had om erop te antwoorden:)

Maar om je een lol te doen... "noem 1 iemand waar niet iets mis met is?"... Vraag is ambigue as phuck, maar gezien de quote waarop dit een reactie was neem ik aan dat je bedoelt "noem 1 iemand die geen enkel gebrek heeft in geen enkel veld van intelligentie"?

Ken zo zelfs een handjevol mensen, inclusief mijzelf:)

Terug
Naar boven