Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Slecht voorbeeld, mensen die onderzoek verrichten zijn doorgaans slim genoeg om dat soort selectie bias te voorkomen, en zodoende een representatieve sample van de te onderzoeken populatie te selecteren. Dergelijk onderzoek zou dus al vanaf de sample selectie falen.

Tenzij de doelstelling is mensen te beinvloeden.. Mening aantepraten..
Dus een uitslag creeren/beinvloeden/manipuleren... Wat 90% van de achterliggende gedachten zijn van onzoeken die gepubliceerd worden..

Zelfde waar ze nu al jaren mee bezig zijn, onderzoek wijst uit dat:
-er steeds meer gepind word.
-steeds vaker vals geld opduikt.

Overal moet je pinnen, ze zorgen ervoor dat je nergens meer contant kan betalen, duhh tuurlijk wordt er dan meer gepind, moet daar speciaal onderzoek naar gedaan worden?
En meer vals geld in onloop?? Grootste onzin! Vroeger was het geld makkelijker na te maken, maar zij willen ons aanpraten dat contant geld weg moet.
HUN (de mensen die de wereld regeren/sturen/beheren) willen van het contante geld af..
Contant geld is niet te volgen, kost geld, leverd geen geld op (ga dit niet uitleggen).

Mensen die onderzoeken publiceren van tattoos + hoogte IQ van persoon, hebben een doel.
Bekakte mensen, verwaande mensen, verheven mensen etc, in hun wereld zijn tattoos taboe, no go.. Ongeschreven regels, mag niet, kan niet... Dat wereldje wil gesloten blijven voor tattoos.

Tegenwoordig is een tattoo een soort mode item, voor een bepaalde tattoo schaam ik me nu omdat iedereen ermee loopt..

SORRY!!!!!!!! Meeeeeeeeeer Tattoos!!!

je vraag is vrij irrelevant (zeker gezien we nieteens gezamelijke mensen kennen:roflol:), vandaar dat ik er niet echt veel zin in heb/had om erop te antwoorden:)

Maar om je een lol te doen... "noem 1 iemand waar niet iets mis met is?"... Vraag is ambigue as phuck, maar gezien de quote waarop dit een reactie was neem ik aan dat je bedoelt "noem 1 iemand die geen enkel gebrek heeft in geen enkel veld van intelligentie"?

Ken zo zelfs een handjevol mensen, inclusief mijzelf:)

door dat van jezelf te zeggen kan men afleiden dat je een dikke nek bent.
Dus i rest my case, er is met iedereen wel iets. idem met mezelf en dat geef ik eerlijk toe ;)

Dus jou punt klopt langs geen kanten.

En nu wat meer tats plz

je vraag is vrij irrelevant (zeker gezien we nieteens gezamelijke mensen kennen:roflol:), vandaar dat ik er niet echt veel zin in heb/had om erop te antwoorden:)

Maar om je een lol te doen... "noem 1 iemand waar niet iets mis met is?"... Vraag is ambigue as phuck, maar gezien de quote waarop dit een reactie was neem ik aan dat je bedoelt "noem 1 iemand die geen enkel gebrek heeft in geen enkel veld van intelligentie"?

Waarom heb jij constant de drang om je intelligentie te bewijzen?

Iemand hier met een tatoo terwijl zijn ouders er een bloedhekel aan hebben?

Zal nog wel even duren voor ik zeker weet wat het word, maar mijn ouders hebben een enorme afkeer tegen elke vorm van tatoos. En wat hebben julli evt gedaan zodat ze het minder erg vonden?

Tenzij de doelstelling is mensen te beinvloeden.. Mening aantepraten..
Dus een uitslag creeren/beinvloeden/manipuleren... Wat 90% van de achterliggende gedachten zijn van onzoeken die gepubliceerd worden..
En 99% van de statistieken zijn rechtstreeks uit den duim gezogen.

Iemand hier met een tatoo terwijl zijn ouders er een bloedhekel aan hebben?

Zal nog wel even duren voor ik zeker weet wat het word, maar mijn ouders hebben een enorme afkeer tegen elke vorm van tatoos. En wat hebben julli evt gedaan zodat ze het minder erg vonden?

Een leeftijd bereiken dat de goedkeuring van je ouders niet meer zo belangrijk is.

door dat van jezelf te zeggen kan men afleiden dat je een dikke nek bent.
Dus i rest my case, er is met iedereen wel iets. idem met mezelf en dat geef ik eerlijk toe ;)

Dus jou punt klopt langs geen kanten.

En nu wat meer tats plz
als iemand mij vraagt "noem 1 iemand die 100kg+ kan squatten" en ik antwoord "mezelf", dan ben ik volgens jou een dikke nek?:roflol:

oké:eyes:

Waarom heb jij constant de drang om je intelligentie te bewijzen?

onzekerheid ivm mn ectoheid:dunno:

• Like
Waarderingen: mat
Pics....

In de wetenschap noemen ze dit narcisme.

psychologie is geen wetenschap, en daarenboven noemen ze dat geen narcisme:)

Het is een gedragswetenschap en jouw algemene houding en commentaar op anderen en je eigen waanbeeld van superioriteit geven aanleiding om je te plaatsen onder het kopje narcisme. Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben.

Het is een gedragswetenschap en jouw algemene houding en commentaar op anderen en je eigen waanbeeld van superioriteit geven aanleiding om je te plaatsen onder het kopje narcisme. Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben.

heb jij ff pech dat ik al meermaals op dbb zelfs mn volledige ongelijk heb toegegeven:)

psychologie is geen wetenschap, en daarenboven noemen ze dat geen narcisme:)

Tjongejongejonge Angelus, wat blaas je toch weer hoog van de toren. Snap je nou echt niet dat je helemaal niet zo bijzonder bent als je zelf denkt, blaaskaakje? Je bent echt allesbehalve bovengemiddeld intelligent knul. Je zit hooguit op de mediaan. Dat je daarmee een streepje voorhebt op complete idioten (toegegeven, daar zijn er een hoop van) betekent nog niet dat jij zo ****ing special bent. Je hebt alleen een bijzonder opgeblazen ego, en dat laat je zien ook. Bovendien zit je er hierboven 2 keer, dus 100%, naast.

Psychologie is wel degelijk een wetenschap, en jezelf fantastisch vinden wordt wel degelijk Narcisme genoemd.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychologie
Psychologie – een samenstelling uit het Griekse ψυχή (psychè), ziel en λόγος (logos) woord, gedachte, rede – is de academische discipline die zich bezighoudt met het innerlijk leven (kennen, voelen en streven) en het gedrag van mensen. Zij doet dit over het algemeen door het volgen van de wetenschappelijke methode, maar in sommige gevallen doet zij beroep op symbolische interpretatie en kritische analyse, naar het voorbeeld van andere sociale wetenschappen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.

In jouw geval val je dus onder Narcisme omdat je een obsessie hebt met je eigen verheven gevoel van intelligentie.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 11:59 ----------

heb jij ff pech dat ik al meermaals op dbb zelfs mn volledige ongelijk heb toegegeven:)

Wellicht, maar zeker nooit over je zogenaamde intelligentie.

Tjongejongejonge Angelus, wat blaas je toch weer hoog van de toren. Snap je nou echt niet dat je helemaal niet zo bijzonder bent als je zelf denkt, blaaskaakje?
dat is niet wat mn moeder zegt;)
Je bent echt allesbehalve bovengemiddeld intelligent knul. Je zit hooguit op de mediaan.
als jij het zegt:eyes:
ik zou stiekem wel willen dat het waar was, zou de wereld er een stuk beter uitzien:roflol:

Dat je daarmee een streepje voorhebt op complete idioten (toegegeven, daar zijn er een hoop van) betekent nog niet dat jij zo ****ing special bent. Je hebt alleen een bijzonder opgeblazen ego, en dat laat je zien ook. Bovendien zit je er hierboven 2 keer, dus 100%, naast.
niet heus.
Psychologie is wel degelijk een wetenschap
No shit dat sociale wetenschappen zichzelf wetenschappen noemen, dat weet iedereen. Of mensen die exacte wetenschappen bestuderen deze velden als gelijkwaardig beschouwen aan hun veld is een andere zaak, de meesten zien die velden dan ook niet als echte wetenschappen.
Dat is dan ook wat ik hier bedoelde:eyes:

en jezelf fantastisch vinden wordt wel degelijk Narcisme genoemd.
dat klopt (half), en daarom kan je mij geen narcist noemen op basis van die post, want dat is daar helemaal niet uit af te leiden en dus klopt mijn statement wel;)

In jouw geval val je dus onder Narcisme omdat je een obsessie hebt met je eigen verheven gevoel van intelligentie.
dat jij beweert dat ik dat heb betekent niet werkelijk dat ik dat heb;)

Wellicht, maar zeker nooit over je zogenaamde intelligentie.
dat ik binnen de IQ marge van 130+ val is niet te betwisten, dus wat is dat voor idiote uitspraak:eyes:

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 12:21 ----------

Lezen is en blijft soms moeilijk, volgende keer beter :) .
jij zegt dat een kenmerk van narcisten is dat ze hun ongelijk niet kunnen/willen inzien, en insinueert in deze context dat ik dat kenmerk heb en dat het daardoor extra aannemelijk is dat ik een narcist ben.
Echter ik zeg dat ik je kan doorlinken naar voorbeelden waar ik dit expliciet doe, dit kenmerk bijgevolg niet heb en insinueer hiermee dat je dus volslagen onzin verkondigt, en vervolgens zeg jij dat ik zogezegd niet kan lezen?:eyes:

Jij bent vast en zeker niet de slimste thuis? Je staat zeker ook helemaal vol met tattoo's?

Zucht. Weet je wat Angelus? Ik zet je wel gewoon op ignore. De laatste tijd ben je echt volledig full-r*tard gegaan in die extreem opgeblazen blik op je eigen ego en eerlijk gezegd kots ik een beetje in mn mond van je laatste post. Ik zou je kunnen uitleggen hoe je overkomt als een eersteklas lul die niet doorheeft dat anekdotisch bewijs helemaal geen bewijs is, maar die plaat voor je kop is van kevlar. Ik hoop dat je nog eens inziet hoe compleet walgelijk je overkomt man, maar ik gok niet dat enige zelfkennis ooit bij je zal opbloeien. Om eerlijk te zijn hoop ik dat je onder een bus loopt. Ik troost me met de gedachte dat je jezelf in ieder geval niet zult voortplanten.

Zucht. Weet je wat Angelus? Ik zet je wel gewoon op ignore. De laatste tijd ben je echt volledig full-r*tard gegaan in die extreem opgeblazen blik op je eigen ego en eerlijk gezegd kots ik een beetje in mn mond van je laatste post. Ik zou je kunnen uitleggen hoe je overkomt als een eersteklas lul die niet doorheeft dat anekdotisch bewijs helemaal geen bewijs is, maar die plaat voor je kop is van kevlar. Ik hoop dat je nog eens inziet hoe compleet walgelijk je overkomt man, maar ik gok niet dat enige zelfkennis ooit bij je zal opbloeien.

meen je dit serieus? iemand (hier jinsu) zegt dat mensen die kenmerk x (hier narcisme) hebben nooit actie y uitvoeren (niet kunnen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben).
Als iemand anders (angelus) vervolgens een voorbeeld aanhaalt vd persoon die in aanmerking komt voor kenmerk x waarin die persoon actie y (zijn ongelijk toegeeft en ergo dus inziet dat hij niet altijd gelijk heeft) uitvoert betekent dat dus dat het argument van de eerste persoon (jinsu) zinloos wordt.

Nergens zeg ik dat dat bewijs is dat ik geen narcist ben, ik heb enkel zijn "bewijs" voor de bewering dat ik wel een narcist ben onderuitgehaald;)

Om eerlijk te zijn hoop ik dat je onder een bus loopt. Ik troost me met de gedachte dat je jezelf in ieder geval niet zult voortplanten.
ik ben spermadonor, dus ik plant me wellicht 10x meer voort dan 99% van dbb:roflol:

Laatst bewerkt:
jij zegt dat een kenmerk van narcisten is dat ze hun ongelijk niet kunnen/willen inzien, en insinueert in deze context dat ik dat kenmerk heb en dat het daardoor extra aannemelijk is dat ik een narcist ben.
Echter ik zeg dat ik je kan doorlinken naar voorbeelden waar ik dit expliciet doe, dit kenmerk bijgevolg niet heb en insinueer hiermee dat je dus volslagen onzin verkondigt, en vervolgens zeg jij dat ik zogezegd niet kan lezen?:eyes:

Jij bent vast en zeker niet de slimste thuis? Je staat zeker ook helemaal vol met tattoo's?

En weer lees je er te snel overheen, vooral blijven volhouden dat jezelf zo geweldig bent, want je kunt inderdaad niet goed lezen.

Geen idee eigenlijk, ik vergelijk me niet met anderen. Misschien omdat ik geen drang heb om me verheven te voelen ten opzichte van anderen. Wat moet er toch een geweldige sfeer heersen bij julie thuis :o .

En weer lees je er te snel overheen, vooral blijven volhouden dat jezelf zo geweldig bent, want je kunt inderdaad niet goed lezen.

Geen idee eigenlijk, ik vergelijk me niet met anderen. Misschien omdat ik geen drang heb om me verheven te voelen ten opzichte van anderen. Wat moet er toch een geweldige sfeer heersen bij julie thuis :o .
ik weet dat jij denkt dat je enkel dit als oorzaak aangeeft voor mijn narcisme:

"Het is een gedragswetenschap en jouw algemene houding en commentaar op anderen en je eigen waanbeeld van superioriteit geven aanleiding om je te plaatsen onder het kopje narcisme. Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben."

Echter dit erbij zeggen "Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben." betekent, zoals ik nu al 3x heb gezegd, dat je insinueert dat dit ook een extra (circumstantial) "bewijs" is dat ik een narcist ben en bovenal dat ik dit kenmerk bezit.
Ik heb enkel bewezen dat ik dat kenmerk niet bezit en dat dat deel dus zinloos was om te posten, en al zeker niet als bewijs kan aangehaald worden voor de bewering te staven dat ik een narcist ben:)
Dus ipv 2x te zeggen dat ik zogezegd niet kan lezen, zou je beter zelf eens beter leren lezen;)

Dat andere deel ga ik nieteens aan beginnen, want dat is je eigen biased opvatting;)

Terug
Naar boven