TalentLoos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
Slecht voorbeeld, mensen die onderzoek verrichten zijn doorgaans slim genoeg om dat soort selectie bias te voorkomen, en zodoende een representatieve sample van de te onderzoeken populatie te selecteren. Dergelijk onderzoek zou dus al vanaf de sample selectie falen.
Tenzij de doelstelling is mensen te beinvloeden.. Mening aantepraten..
Dus een uitslag creeren/beinvloeden/manipuleren... Wat 90% van de achterliggende gedachten zijn van onzoeken die gepubliceerd worden..
Zelfde waar ze nu al jaren mee bezig zijn, onderzoek wijst uit dat:
-er steeds meer gepind word.
-steeds vaker vals geld opduikt.
Overal moet je pinnen, ze zorgen ervoor dat je nergens meer contant kan betalen, duhh tuurlijk wordt er dan meer gepind, moet daar speciaal onderzoek naar gedaan worden?
En meer vals geld in onloop?? Grootste onzin! Vroeger was het geld makkelijker na te maken, maar zij willen ons aanpraten dat contant geld weg moet.
HUN (de mensen die de wereld regeren/sturen/beheren) willen van het contante geld af..
Contant geld is niet te volgen, kost geld, leverd geen geld op (ga dit niet uitleggen).
Mensen die onderzoeken publiceren van tattoos + hoogte IQ van persoon, hebben een doel.
Bekakte mensen, verwaande mensen, verheven mensen etc, in hun wereld zijn tattoos taboe, no go.. Ongeschreven regels, mag niet, kan niet... Dat wereldje wil gesloten blijven voor tattoos.
Tegenwoordig is een tattoo een soort mode item, voor een bepaalde tattoo schaam ik me nu omdat iedereen ermee loopt..
SORRY!!!!!!!! Meeeeeeeeeer Tattoos!!!

), vandaar dat ik er niet echt veel zin in heb/had om erop te antwoorden

.