- Waardering
- 969
- Lengte
- 2m
- Massa
- 122kg
ik ben spermadonor, dus ik plant me wellicht 10x meer voort dan 99% van dbb![]()
Boem
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben spermadonor, dus ik plant me wellicht 10x meer voort dan 99% van dbb![]()
ik weet dat jij denkt dat je enkel dit als oorzaak aangeeft voor mijn narcisme:
"Het is een gedragswetenschap en jouw algemene houding en commentaar op anderen en je eigen waanbeeld van superioriteit geven aanleiding om je te plaatsen onder het kopje narcisme. Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben."
Echter dit erbij zeggen "Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben." betekent, zoals ik nu al 3x heb gezegd, dat je insinueert dat dit ook een extra (circumstantial) "bewijs" is dat ik een narcist ben en bovenal dat ik dit kenmerk bezit.
Ik heb enkel bewezen dat ik dat kenmerk niet bezit en dat dat deel dus zinloos was om te posten, en al zeker niet als bewijs kan aangehaald worden voor de bewering te staven dat ik een narcist ben![]()
Dus ipv 2x te zeggen dat ik zogezegd niet kan lezen, zou je beter zelf eens beter leren lezen
Dat andere deel ga ik nieteens aan beginnen, want dat is je eigen biased opvatting![]()
Jij bent vast en zeker niet de slimste thuis? Je staat zeker ook helemaal vol met tattoo's?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nog niet helemaal ingetekend, maar is de sleeve van mijn stiefvader, vond hem zelf wel geslaagd.
Zal es vragen waar precies ie het gezet heeft. Wat ik wel weet was dat de wachttijd meer dan een half jaar was bij deze aartist xd.

psychologie is geen wetenschap, en daarenboven noemen ze dat geen narcisme![]()
dat bedoelde ik dan ook 100% serieus en zeker en vast niet om je een beetje op te naaien

heb je het over "geven aanleiding om"? zoja: dan kunnen we beide goed genoeg lezen, maar ben jij gewoon niet goed bekend met de term 'bewijs'.En leuke markering van de tekst, je mist nog steeds het juiste woord, keep on trying.

Tevens stel ik dat je een narcist zou kunnen zijn gezien de houding die je hier op dit forum vertoont. Lezen en interpretatie is helaas niet je sterkste kant, ondanks mooi geprobeerd.

jij zegt dat een kenmerk van narcisten is dat ze hun ongelijk niet kunnen/willen inzien, en insinueert in deze context dat ik dat kenmerk heb en dat het daardoor extra aannemelijk is dat ik een narcist ben.
Echter ik zeg dat ik je kan doorlinken naar voorbeelden waar ik dit expliciet doe, dit kenmerk bijgevolg niet heb en insinueer hiermee dat je dus volslagen onzin verkondigt, en vervolgens zeg jij dat ik zogezegd niet kan lezen?
Jij bent vast en zeker niet de slimste thuis? Je staat zeker ook helemaal vol met tattoo's?
meen je dit serieus? iemand (hier jinsu) zegt dat mensen die kenmerk x (hier narcisme) hebben nooit actie y uitvoeren (niet kunnen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben).
Als iemand anders (angelus) vervolgens een voorbeeld aanhaalt vd persoon die in aanmerking komt voor kenmerk x waarin die persoon actie y (zijn ongelijk toegeeft en ergo dus inziet dat hij niet altijd gelijk heeft) uitvoert betekent dat dus dat het argument van de eerste persoon (jinsu) zinloos wordt.
Nergens zeg ik dat dat bewijs is dat ik geen narcist ben, ik heb enkel zijn "bewijs" voor de bewering dat ik wel een narcist ben onderuitgehaald
hier had ik duidelijker mogen zijn en opnieuw "mogelijk" mogen toevoegen tussen "mijn" en "narcisme", mijn fout. Doet echter niets af aan het feit dat mijn punt van die post en de posts daarvoor daar volledig los van stondik weet dat jij denkt dat je enkel dit als oorzaak aangeeft voor mijn narcisme:
"Het is een gedragswetenschap en jouw algemene houding en commentaar op anderen en je eigen waanbeeld van superioriteit geven aanleiding om je te plaatsen onder het kopje narcisme. Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben."
Echter dit erbij zeggen "Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben." betekent, zoals ik nu al 3x heb gezegd, dat je insinueert dat dit ook een extra (circumstantial) "bewijs" is dat ik een narcist ben en bovenal dat ik dit kenmerk bezit.
Ik heb enkel bewezen dat ik dat kenmerk niet bezit en dat dat deel dus zinloos was om te posten, en al zeker niet als bewijs kan aangehaald worden voor de bewering te staven dat ik een narcist ben![]()
Dus ipv 2x te zeggen dat ik zogezegd niet kan lezen, zou je beter zelf eens beter leren lezen
Dat andere deel ga ik nieteens aan beginnen, want dat is je eigen biased opvatting![]()

Bullshit, psychologie heeft ''tegenwoordig'' een wetenschappelijk fundering en is daarbij een vrij nieuwe wetenschap geworden(filosofie/theologie is zowat helemaal geschrapt uit psychologie). Dat was in het verleden wel anders geweest ja.

dat bedoelde ik dan ook 100% serieus en zeker en vast niet om je een beetje op te naaien
heb je het over "geven aanleiding om"? zoja: dan kunnen we beide goed genoeg lezen, maar ben jij gewoon niet goed bekend met de term 'bewijs'.
Zoals calyptus ooit mooi heeft gezegd: "er bestaat bewijs dat jezus heeft bestaan en wonderen heeft verricht, de bijbel is zo'n bewijs'.
zonee: als iemand van ons 2 zich onterecht superieur waant ben jij het wel, ik heb tenminste het fatsoen om anderen op hun fouten te wijzen. Jij weet waar ik zogenaamd de fout inga en ipv me erop te wijzen zodat ik bij kan leren (zoals ik altijd bij anderen doe) zit je uit de hoogte te doen en laat je me maar gissen
![]()
nergens toon ik tekenen dat ik dat niet begrepen heb
hier had ik duidelijker mogen zijn en opnieuw "mogelijk" mogen toevoegen tussen "mijn" en "racisme", mijn fout. Doet echter niets af aan het feit dat mijn punt van die post en de posts daarvoor daar volledig los van stond
---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:59 ----------
verbaast me niets komende van iemand die psychologie studeert![]()
ben je iig wel origineel ;D tenzij meer mensen t nu gaan doen..
---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:53 ----------
wat voor stijl is het precies dan? niet echt te zien door die magnetronfolie..
eigen ontwerp of werd t maar wat?![]()
Jaaaaa komt eraan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ff snel met mobiel gemaakt![]()

Misschien kunnen we de naam van dit topic ook al veranderen .
Wel wat jammer , kwam hier graag nog eens kijken .
Zelf ga ik weer verder met men sleeve in oktober - november.
Afhankelijk van het weer ...
---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 16:51 ----------
Is zeker toepasselijk gezien je andere tattoo![]()
Keurig gezet , geniet ervan !
Iemand hier met een tatoo terwijl zijn ouders er een bloedhekel aan hebben?
Zal nog wel even duren voor ik zeker weet wat het word, maar mijn ouders hebben een enorme afkeer tegen elke vorm van tatoos. En wat hebben julli evt gedaan zodat ze het minder erg vonden?
Tegen die tijd ben je toch al lelijk, maakt dan ook niet uit of je tattoo er ook niet meer optimaal uitziet. Ik vind het argument "maar wat nou als je straks oud bent?" altijd zo'n slecht argument. ;pZou wel een sleeve willen, maarja als je 60 bent sta ja dan met zo'n ding op je arm...
Rekken tattoos eigenlijk niet uit wanneer je ze erop zet en je begint net met trainen of als je goed en snel groeit?