MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nog niet helemaal ingetekend, maar is de sleeve van mijn stiefvader, vond hem zelf wel geslaagd.
Zal es vragen waar precies ie het gezet heeft. Wat ik wel weet was dat de wachttijd meer dan een half jaar was bij deze aartist xd.

ik weet dat jij denkt dat je enkel dit als oorzaak aangeeft voor mijn narcisme:

"Het is een gedragswetenschap en jouw algemene houding en commentaar op anderen en je eigen waanbeeld van superioriteit geven aanleiding om je te plaatsen onder het kopje narcisme. Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben."

Echter dit erbij zeggen "Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben." betekent, zoals ik nu al 3x heb gezegd, dat je insinueert dat dit ook een extra (circumstantial) "bewijs" is dat ik een narcist ben en bovenal dat ik dit kenmerk bezit.
Ik heb enkel bewezen dat ik dat kenmerk niet bezit en dat dat deel dus zinloos was om te posten, en al zeker niet als bewijs kan aangehaald worden voor de bewering te staven dat ik een narcist ben:)
Dus ipv 2x te zeggen dat ik zogezegd niet kan lezen, zou je beter zelf eens beter leren lezen;)

Dat andere deel ga ik nieteens aan beginnen, want dat is je eigen biased opvatting;)

Over eigen biased opvattingen gesproken:
Jij bent vast en zeker niet de slimste thuis? Je staat zeker ook helemaal vol met tattoo's?

En leuke markering van de tekst, je mist nog steeds het juiste woord, keep on trying. Tevens stel ik dat je een narcist zou kunnen zijn gezien de houding die je hier op dit forum vertoont. Lezen en interpretatie is helaas niet je sterkste kant, ondanks mooi geprobeerd.

Ik ga 'angelus was here' op mijn billen tatoeëren

ben je iig wel origineel ;D tenzij meer mensen t nu gaan doen..

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:53 ----------

nog niet helemaal ingetekend, maar is de sleeve van mijn stiefvader, vond hem zelf wel geslaagd.
Zal es vragen waar precies ie het gezet heeft. Wat ik wel weet was dat de wachttijd meer dan een half jaar was bij deze aartist xd.

wat voor stijl is het precies dan? niet echt te zien door die magnetronfolie..
eigen ontwerp of werd t maar wat? :D

psychologie is geen wetenschap, en daarenboven noemen ze dat geen narcisme:)

Bullshit, psychologie heeft ''tegenwoordig'' een wetenschappelijk fundering en is daarbij een vrij nieuwe wetenschap geworden(filosofie/theologie is zowat helemaal geschrapt uit psychologie). Dat was in het verleden wel anders geweest ja.

Over eigen biased opvattingen gesproken:
dat bedoelde ik dan ook 100% serieus en zeker en vast niet om je een beetje op te naaien:eyes:

En leuke markering van de tekst, je mist nog steeds het juiste woord, keep on trying.
heb je het over "geven aanleiding om"? zoja: dan kunnen we beide goed genoeg lezen, maar ben jij gewoon niet goed bekend met de term 'bewijs'.
Zoals calyptus ooit mooi heeft gezegd: "er bestaat bewijs dat jezus heeft bestaan en wonderen heeft verricht, de bijbel is zo'n bewijs'.

zonee: als iemand van ons 2 zich onterecht superieur waant ben jij het wel, ik heb tenminste het fatsoen om anderen op hun fouten te wijzen. Jij weet waar ik zogenaamd de fout inga en ipv me erop te wijzen zodat ik bij kan leren (zoals ik altijd bij anderen doe) zit je uit de hoogte te doen en laat je me maar gissen:eyes:

Tevens stel ik dat je een narcist zou kunnen zijn gezien de houding die je hier op dit forum vertoont. Lezen en interpretatie is helaas niet je sterkste kant, ondanks mooi geprobeerd.
:orly:
nergens toon ik tekenen dat ik dat niet begrepen heb;)

jij zegt dat een kenmerk van narcisten is dat ze hun ongelijk niet kunnen/willen inzien, en insinueert in deze context dat ik dat kenmerk heb en dat het daardoor extra aannemelijk is dat ik een narcist ben.
Echter ik zeg dat ik je kan doorlinken naar voorbeelden waar ik dit expliciet doe, dit kenmerk bijgevolg niet heb en insinueer hiermee dat je dus volslagen onzin verkondigt, en vervolgens zeg jij dat ik zogezegd niet kan lezen?:eyes:

Jij bent vast en zeker niet de slimste thuis? Je staat zeker ook helemaal vol met tattoo's?

meen je dit serieus? iemand (hier jinsu) zegt dat mensen die kenmerk x (hier narcisme) hebben nooit actie y uitvoeren (niet kunnen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben).
Als iemand anders (angelus) vervolgens een voorbeeld aanhaalt vd persoon die in aanmerking komt voor kenmerk x waarin die persoon actie y (zijn ongelijk toegeeft en ergo dus inziet dat hij niet altijd gelijk heeft) uitvoert betekent dat dus dat het argument van de eerste persoon (jinsu) zinloos wordt.

Nergens zeg ik dat dat bewijs is dat ik geen narcist ben, ik heb enkel zijn "bewijs" voor de bewering dat ik wel een narcist ben onderuitgehaald;)

ik ben spermadonor, dus ik plant me wellicht 10x meer voort dan 99% van dbb:roflol:

ik weet dat jij denkt dat je enkel dit als oorzaak aangeeft voor mijn narcisme:

"Het is een gedragswetenschap en jouw algemene houding en commentaar op anderen en je eigen waanbeeld van superioriteit geven aanleiding om je te plaatsen onder het kopje narcisme. Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben."

Echter dit erbij zeggen "Hierbij past ook het kenmerk dat narcisten niet kunnen en/of willen inzien dat ze niet altijd gelijk hebben." betekent, zoals ik nu al 3x heb gezegd, dat je insinueert dat dit ook een extra (circumstantial) "bewijs" is dat ik een narcist ben en bovenal dat ik dit kenmerk bezit.
Ik heb enkel bewezen dat ik dat kenmerk niet bezit en dat dat deel dus zinloos was om te posten, en al zeker niet als bewijs kan aangehaald worden voor de bewering te staven dat ik een narcist ben:)
Dus ipv 2x te zeggen dat ik zogezegd niet kan lezen, zou je beter zelf eens beter leren lezen;)

Dat andere deel ga ik nieteens aan beginnen, want dat is je eigen biased opvatting;)
hier had ik duidelijker mogen zijn en opnieuw "mogelijk" mogen toevoegen tussen "mijn" en "narcisme", mijn fout. Doet echter niets af aan het feit dat mijn punt van die post en de posts daarvoor daar volledig los van stond:eyes:

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:59 ----------

Bullshit, psychologie heeft ''tegenwoordig'' een wetenschappelijk fundering en is daarbij een vrij nieuwe wetenschap geworden(filosofie/theologie is zowat helemaal geschrapt uit psychologie). Dat was in het verleden wel anders geweest ja.

verbaast me niets komende van iemand die psychologie studeert:trollface:

Laatst bewerkt:
dat bedoelde ik dan ook 100% serieus en zeker en vast niet om je een beetje op te naaien:eyes:

heb je het over "geven aanleiding om"? zoja: dan kunnen we beide goed genoeg lezen, maar ben jij gewoon niet goed bekend met de term 'bewijs'.
Zoals calyptus ooit mooi heeft gezegd: "er bestaat bewijs dat jezus heeft bestaan en wonderen heeft verricht, de bijbel is zo'n bewijs'.

zonee: als iemand van ons 2 zich onterecht superieur waant ben jij het wel, ik heb tenminste het fatsoen om anderen op hun fouten te wijzen. Jij weet waar ik zogenaamd de fout inga en ipv me erop te wijzen zodat ik bij kan leren (zoals ik altijd bij anderen doe) zit je uit de hoogte te doen en laat je me maar gissen:eyes:

:orly:
nergens toon ik tekenen dat ik dat niet begrepen heb;)

hier had ik duidelijker mogen zijn en opnieuw "mogelijk" mogen toevoegen tussen "mijn" en "racisme", mijn fout. Doet echter niets af aan het feit dat mijn punt van die post en de posts daarvoor daar volledig los van stond:eyes:

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:59 ----------

verbaast me niets komende van iemand die psychologie studeert:trollface:

Ben allang met die studie gekapt, Angelus.

ben je iig wel origineel ;D tenzij meer mensen t nu gaan doen..

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:53 ----------

wat voor stijl is het precies dan? niet echt te zien door die magnetronfolie..
eigen ontwerp of werd t maar wat? :D

Gemaakt door de artiest zelf

Gemaakt door de artiest zelf

ah nice, wat voor kleuren gaat ie krijgen dan?

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 15:29 ----------

en hoelang duurt eigenlijk het algehele proces om zo'n sleeve te krijgen? zit er zelf niet aan te denken
om er 1 te nemen maar wel benieuwd.
m.b.t. hoelang je per keer er moet zitten en hoe vaak je moet terug komen..

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 15:29 ----------

wat vind je moeder ervan trouwens ha

Misschien kunnen we de naam van dit topic ook al veranderen .
Wel wat jammer , kwam hier graag nog eens kijken .

Zelf ga ik weer verder met men sleeve in oktober - november.

Afhankelijk van het weer ...

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 16:51 ----------

Jaaaaa komt eraan ;)

ff snel met mobiel gemaakt :)

Is zeker toepasselijk gezien je andere tattoo ;)
Keurig gezet , geniet ervan !

Ik kreeg een report over dit topic, ik zou graag zien dat de leden die elkaar aanvallen dit vanaf deze post via PM verder zetten of in elk geval dit topic schoon en on-topic houden zodat tattoo fans en andere lezers er geen last van hebben. Denk eraan dat negeren van dit bericht tot een topicban kan leiden.

Bedankt voor jullie samenwerking. :)

Alle Angelussen terug naar H&G!!1

OT: ik heb geen tattoo (behalve die van m'n favo anime character op m'n rug en wat citaten van overleden nerds op m'n borst).

Misschien kunnen we de naam van dit topic ook al veranderen .
Wel wat jammer , kwam hier graag nog eens kijken .

Zelf ga ik weer verder met men sleeve in oktober - november.

Afhankelijk van het weer ...

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 16:51 ----------

Is zeker toepasselijk gezien je andere tattoo ;)
Keurig gezet , geniet ervan !

Zeer happy mee. Krijg er leuke reacties op.. zelfs op straat van onbekende..
Wil graag op verder werken naar misschien een halve sleeve. Maar daar moet ik nog even heel goed over nadenken.

Iemand hier met een tatoo terwijl zijn ouders er een bloedhekel aan hebben?

Zal nog wel even duren voor ik zeker weet wat het word, maar mijn ouders hebben een enorme afkeer tegen elke vorm van tatoos. En wat hebben julli evt gedaan zodat ze het minder erg vonden?

Yes, m'n moeder had er een gruwelijke hekel aan toen ze zag dat ik er 1 had laten zetten.
Gewoon gezegd dat ze kan vinden wat ze wil maar hij er nu toch al op zit.

Laatst bewerkt:
Zou wel een sleeve willen, maarja als je 60 bent sta ja dan met zo'n ding op je arm...

Zou wel een sleeve willen, maarja als je 60 bent sta ja dan met zo'n ding op je arm...
Tegen die tijd ben je toch al lelijk, maakt dan ook niet uit of je tattoo er ook niet meer optimaal uitziet. Ik vind het argument "maar wat nou als je straks oud bent?" altijd zo'n slecht argument. ;p

nope zeker geen slecht argument imo, geeft aan dat je erover nadenkt en beseft dat je in andere
levensfases anders naar je tattoos zal kijken.... Hoeft ook niet eens pas over 40 jaar te zijn,
ben benieuwd hoe sommigen over hun tattoo denken over een jaar...
Net zoals die nationalist die ''rock 'n roll'' op zn buik liet zetten, daar dacht ie na 1 topic al anders over denk ik ;P

Rekken tattoos eigenlijk niet uit wanneer je ze erop zet en je begint net met trainen of als je goed en snel groeit?

Terug
Naar boven