XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

echt wel.

Hoe zit het eigenlijk met tanning? de meeste van mijn tattoos zijn in kleur, maar heb graag een kleurtje. Is zonnebank dan sowieso een no go? en wat met melanotan, lijkt me dat daar de kleuren niet mee vervagen.

Hoe zit het eigenlijk met tanning? de meeste van mijn tattoos zijn in kleur, maar heb graag een kleurtje. Is zonnebank dan sowieso een no go? en wat met melanotan, lijkt me dat daar de kleuren niet mee vervagen.

Melanotan zorgt er voor dat er veel meer melanine gebruikt wordt dan normaal om snel bruin te worden.
Bruin worden gaat verder gewoon op de zelfde manier voor zover ik weet.
Als je beperk onder de zonnebank kan door tat's zou dat een uitkomst kunnen zijn, maar ik ben verder niet bekend met tattoos en zon.

Door overmatige UV-straling gaan de pigmenten van de inkt kapot, daarom wordt het afgeraden om veel in de zon te gaan liggen bakken. Dit betekent echter niet dat je als holbewoner verder door het leven moet.

Beschermende zalf factor 50 doet het ook als je er echt zo mee inzit .

De new style tattoo's vind ik ook echt nice.

JhkylpT.jpg

zpWUpOl.jpg

C3pnYlw.jpg

Never in a ****in' million years.
Jezus wat lelijk.

Hehe, inderdaad. Vind kleur sws niet zo mooi, maar dit is wel extreem.

Het is een echte hate it or love it stijl :p

Grappig voor bij een ander :)

Maar kleur in een tattoo moet toch kunnen?

MsK95cY.jpg

Ai7gEWp.jpg

BDIFFFp.jpg

al zijn deze ook wel ****ing vet.

UYq5eMh.jpg

lEBnX7x.jpg

kw23AWI.jpg

Vind van wel...

echt vet

Met buffe onderarmen, en dan nog een iets vollere vlam. En dan wel beide armen :). Dat lijkt me supervet.

Fire_tattoo_31.jpg

Deze sws gedaan als ik meis was.

Vandaag om 18.30 op rtl 5

RTL 5 volgt tattooshops in realityreeks Tattoo Stories

Mike

1.9.13

RTL

Vanaf maandag komt RTL 5 met een nieuwe vooravond. De vooravond trapt om half zeven af met het nieuwe realityprogramma Tattoo Stories, waarin vier tattoo shops in Nederland centraal zullen staan. Allereerst is dat Fearless Tattoo in Den Haag. Maroen is de eigenaar van deze shop, een echte Haagse rocker met een voorliefde voor old school tatoeages. In zijn shop werkt onder andere Mandy, een jong meisje, die wordt gezien als een grote belofte in het vak. In Amsterdam wordt het werk in Tattoo Palace gevolgd. Eigenaar King Ferry is een tatoeëerder in hart en nieren en is ook zelf een bezienswaardigheid met zijn kale hoofd, sik en vele tatoeages. In Eindhoven draaien de camera’s in Dragon Tattoo, een tattoo shop en tempel tegelijk. Voor eigenaar Greg Orie is tatoeëren een spirituele zoektocht. Hij heeft over de hele aardbol gezworven om de essentie van dit oeroude ambacht de achterhalen. Hij bestudeerde in Azië en Polynesië verschillende stijlen en heeft zich daar op diverse wijzen laten tatoeëren. In Weert, staat Point Blank Tattoo centraal met eigenaresse Marsha. Zij zit zelf onder de meest kleurrijke tatoeages.

In Tattoo Stories worden deze tattoo artists en hun collega’s gevolgd tijdens hun werk. Dagelijks gebruiken zij hun gereedschap voor het zetten van allerlei soorten versieringen op human canvas: van dolfijntjes tot teksten en van portretten tot new skool. Achter bijna alle opdrachten zit een verhaal omdat veel tattoos een emotionele betekenis hebben, zoals het verlies van een geliefde of het overwinnen van een verslaving. Maar er zijn ook genoeg tatoeages die voor de gein worden gezet, zoals een Amsterdammertje op iemands edele delen of de tekst ‘Bossche Bol’ op een kaalgeschoren hoofd. Ook komen mensen langs voor een cover up wanneer het eerder mis is gegaan met een tattoo.

Op maandag 2 september laten onder andere twee 85-jarige dames uit Amsterdam hun eerste tatoeage zetten. In de tattoo-wereld verliezen zij hierbij hun maagdelijkheid. De nu al veelbesproken tattoo van Ludo Sanders uit GTST is in de uitzending van woensdag 4 september te zien. In Eindhoven wordt een tatoeage van een paard gezet bij een meisje dat haar vader heeft verloren. In deze moeilijk periode kreeg zij zomaar een paard van een rijke Arabische sjeik cadeau, wat haar leven weer een beetje kleur gaf. Het paard laat zij nu vereeuwigen op haar lichaam.

Deze en veel andere levensechte tattoo-verhalen kan de kijker vanaf maandag aanstaande elke werkdag volgen tussen 18.30 en 19.00 uur bij RTL 5. Daarnaast worden ook nog twee andere programma's geïntroduceerd.

Ik zou zoiets wel willen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven